Gevoelige borsten

@gebruiker889912:
Pfff vervelend... ik heb idd hetzelfde. Toch een teleurstelling waar je je weer even overheen moet zetten. Hou me op de hoogte ben benieuwd!
@jufM:
ik ben idd ook wel benieuwd hoe anders het voelt? Normaal als ik moet menstrueren krijg ik buikpijn en last van m'n onder rug. Dit heb ik nog niet gehad..
 
@hartjefeb:
doe ik! Ik denk dat als ik maandag nog last heb van mijn borsten dat ik dan ga testen.. (even afwachten of mijn menstruatie toch niet ineens op komt zetten ?)
 
Vooraf aan m'n menstruatie zijn gevoelig. Nu zijn ze (en dit was dus ook al 5 dagen voor m'n NOD) vooral heel zwaar en wat meer 'steken' ofzo. Kan het niet goed omschrijven, maar voor mij voelt het echt anders.
 
@JufM:
normaal gesproken heb ik misschien 2 dagen last en dan doen ze niet zo'n pijn als nu. Nu doen ze al pijn als ze langs m'n BH schuren of langs m'n pyjama.. 
 
goedemorgen @juffm en @Rceline vanmorgen heeft de menstruatie dan ook echt doorgezet helaas wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg!
we gaan door naar januari hooop dat het voor jullie beide wel raak is.
 
@hartjefeb:
Fijne kerstdagen! Super vervelend om zo je kerst te vieren... was leuker geweest als het toch zover was.. volgende maand misschien dan maar! Ik ga duimen voor je. Gister in bed wat steken gehad in m'n borsten erg pijnlijk. Vandaag nog steeds last ervan. Ik denk dat mijn lichaam me ook voor de gek aan t houden is. Merk dat in mn onderbuik ook t 1 en ander aan t rommelen is?. 
 
@RCeline goedemorgen spannend voor jou steken in borsten geen idee of dat een goed teken is afwachten. wanneer ga je testen of wacht je menstruatie af?
 
 
Terug
Bovenaan