Gevoelige borsten

@hartjefeb:
ik ga morgen denk ik maar even testen.. kan mij namelijk niet herinneren dat m'n borsten zo lang gevoelig zijn geweest als ik moest menstrueren. Zag ook wat kleine bultjes komen en dat is ook nooit eerder geweest. Of m'n lichaam houdt mij nu heeeeeeel goed voor de gek hahaha
 
Lastig! Ik heb ook pcos en mijn borsten doen altijd pijn van ovulatie tot nod. Begint met gevoelige tepels een week lang en daarna gaat dat over en gaat juist de zijkant pijn doen en zetten ze op.. toen ik zwanger was (2 keer vroege miskraam) bleef de pijn langer aanhouden maar was het in de week voor nod ook al heftiger dan anders.
maar bij iedereen weer anders, dus weet niet of je er iets aan hebt!
ze doen bij mij nu ook pijn, terwijl ik juist provera heb gebruikt omdat ik geen eisprong heb gehad... en nu juist een week na provera nog geen bloeding (wat normaal een dag na provera al zo is). Dus ik snap er bij mezelf ook niks meer van, lastig hè als je wil begrijpen wat je voelt..
 
@MilouP:


Het is super lastig inderdaad om je lichaam te snappen en al helemaal met PCOS. Heb soms het idee dat er geen touw aan vast te knopen is ?. Ik had met Provera ook dat ik een paar dagen moest wachten tot ik ging menstrueren. Hopelijk breekt je menstruatie snel door! 
 
@RCeline wat spannend zeg, wie weet houdt je lichaam je niet voor de gek joh heb je morgen een postieve test in handen!!
hou je me op de hoogte ga voor je duimen!!
 
@hartjefeb:
ik ben gediagnosticeerd met pcos.. dus helaas gaat het niet vanzelf.. daarom zal het al helemaal een wonder zijn als ik nu wel zwanger zou zijn! 
 
@RCeline wat heftig zeg?als het nu gelukt is hoef je niet naar het ziekenhuis dat zou super fijn zijn zeg???hoe kwam je daarachter dat je dat heb?
 
Terug
Bovenaan