Gevoelige borsten

@hartjefeb:
Jaaa! Dat zou echt een wonder zijn?. Toen ik 15 was stopte ik met de pil omdat ik erg dik werd ervan. Toen bleef mijn menstruatie uit en heb ik onderzoeken gehad in het ziekenhuis. Toen is er na een echo uitgekomen dat ik pcos heb. Dat is super balen en m'n wereld stond echt op z'n kop. Nu kan ik er beter over praten en het beter relativeren. Voorheen was dat zeker anders.
 
@RCeline wat heftig joh dat lijkt me vreselijk als je dat hoort maar krijg je nu medicijnen of zo? En wat kunnen ze voor jullie betekenen in het zwanger worden?
 
@hartjefeb:
Nee, ik slik nu vitamines voor de eerste keer om te kijken of het helpt tegen mijn pcos of dat de klachten verminderd. Ik merk zeker verschil met de vitamines. Ze kunnen medicatie geven om mijn eisprong op te wekken. Ze houden dan in de gaten hoe groot het eitje is en wanneer mijn eisprong plaats gaat vinden. Dat zijn de eerste stappen. Eerst kijken of dat werkt en als dat niet werkt gaan we een ander traject in. Ik hoop gewoon dat de vitamines werken en zo niet dan moet ik afwachten wanneer we in het ziekenhuis kunnen komen. 
 
@hartjefeb:
Jaaa zeker!! Ik laat t morgen weten. Ga morgen naar de huisarts dus ga gelijk aan hem vragen of hij het kan testen.
 
@hartjefeb:
Vanochtend bij de huisarts geweest. Test was negatief. Hij gaf aan dat als ik volgende week nog steeds last heb van mijn borsten dat ik dan opnieuw moet testen. T kan zijn dat het net te vroeg is geweest om te testen. 
 
Terug
Bovenaan