Hier 52cm en 4040 gram, 41 weken. Ik werd ingeleid en de ontsluiting wilde niet vlotten dus uiteindelijk na 15 uur bij 9cm een spoedkeizersnede.
Of dit door het grote hoofd kwam zou kunnen zei de gynaecoloog, of misschien een te klein bekken, ze zou dan "misschien" niet goed op de baarmoedermond hebben gedrukt. Maar het blijft gissen. Gynaecoloog kan het niet met zekerheid zeggen en bij de volgende mag ik het gewoon weer vaginaal proberen.
M.a.w. zou heel misschien invloed kunnen hebben gehad, maar dat is onduidelijk.
Met een kleine baby kun je ook een moeizame bevalling hebben, het zegt niet zoveel, alleen maar in verhouding tot je bekken, en die wordt nog niet opgemeten.
Probeer er open in te gaan, verwacht alles én niets, iedere bevalling is anders
Veel succes!
Of dit door het grote hoofd kwam zou kunnen zei de gynaecoloog, of misschien een te klein bekken, ze zou dan "misschien" niet goed op de baarmoedermond hebben gedrukt. Maar het blijft gissen. Gynaecoloog kan het niet met zekerheid zeggen en bij de volgende mag ik het gewoon weer vaginaal proberen.
M.a.w. zou heel misschien invloed kunnen hebben gehad, maar dat is onduidelijk.
Met een kleine baby kun je ook een moeizame bevalling hebben, het zegt niet zoveel, alleen maar in verhouding tot je bekken, en die wordt nog niet opgemeten.
Probeer er open in te gaan, verwacht alles én niets, iedere bevalling is anders

Veel succes!