Gewicht?? of is het een te gevoelig onderwerp ;-)

Hey,

Mijn normale gewicht was altijd rond de 49 a 50 kilo.
Ik was dan zwanger en was eigenlijk een beetje vermagerd en woog er toen nog 46,5.
Dan was ik toch trug erbij en woog ik 51 en is eigenlijk een hele tijd zo gebleven.
Maar dat bleef natuurlijk niet duren he :)
Nu weeg ik 55,5 dus ja nu weet ik niet dat ik moet verder tellen op het gewicht ik normaal weeg of het gewicht ik had in het begin van de zwangerschap.
In ieder geval der zijn al wel wat kilo'tjes bij en zullen er nog volgen :)
Maar zullen er na de zs wel trug afgaan he,anders moeten we maar wat meer sporten en zweten he :)

Groetjes    

Tja, helaas kun je heel veel aankomen....waar je niet altijd de controle over hebt.
Tot zo'n 6 weken terug was ik nog maar 8 kilo aangekomen. Netjes...(toen was ik 29 weken zwanger). Nu, 35 weken zwanger, zijn er nog eens 12 kilo's bij gekomen. Ik ben dus nu in totaal 20 kilo zwaarder...en dat merk ik! Ik ben zo snel buiten adem, mijn benen kunnen me soms niet dragen enz. Het is vooral veel vocht,(tuurlijk heb ik ook wel eens mijn snoepaanvallen, maar dat perk ik wel in)  ik zie er dan ook niet uit. soms heb ik een dagje, dat ik wat minder vocht vast houd, dat zie je dan ook aan mijn gezicht, dat is meteen smaller. Maar over het algemeen heb ik een dikker gezicht en hele dikke voeten en enkels. Ook de rest van mijn benen worden in de loop van de dag dikker en stijver van het vocht!
Nou ja, het gaat er allemaal wel weer af met hard werken! Maar prettig is het niet nee, het voelt gewoon niet goed, slechte conditie.
Succes allemaal!

OH ja, het is mijn tweede zwschap, bij mijn eerste was het nog erger volgens mij, maar toen heb ik me nooit gewogen!

ik ben nu nog niet zo ver dus ook nog maar 2 kilo erbij maar, bij m'n dochter ben ik van de 75 kilo naar de 106 gegaan en dit kwam volgens de vk doordat ik een dubbele hoeveelheid vruchtwater had.

Gr Angelique

goh Sjana dan heb je ineens wel een hele flinke sprong vooruit gemaakt wat betreft het bijkomen!

Dat vocht is super irritant, had ik bij mijn vorige ook, toen ben ik ook van 72 naar rond de 100 kg gegaan en dat voelt inderdaad niet fijn. Ik had dat vocht toen overal zitten ook, zelfs in mijn lippen, dat kon ik gewoon merken. Vreselijk vond ik het. Nadat ik bevallen was lag ik in een kraamhotel waar ik een bad nam en tot mijn grote schrik kreeg ik mezelf er gewoon niet meer uitgehesen. Ik heb daar gewoon een kwartier in bad liggen worstelen maar kreeg mezelf er gewoon niet uit. MIjn benen konden mij ook niet zo goed meer dragen. Leuk was anders.Tot nu toe bij deze gaat het met het vocht beter, ik heb er nog geen last   van, maar ben vandaag 28 weken dus wat niet is kan zeker nog komen, zeker als het straks nog warm word. Ik verwacht dit keer ook weer   veel bij te komen omdat ik merk dat het, behalve het vocht, precies hetzelfde gaat als bij mijn zoontje, terwijl mijn buik wat kleiner is dan toen ik in verwachting was van hem.

Sterkte met je laatste loodjes!

hallo dan zijn jullie nog niet zo veel aangekomen ja ik wou dat ik niet zo veel aan kom ben ik 4 weken 4 kilo aan gekomen echt hee apart
groetjes ramona

Ik ben vandaag 40 weken zwanger en ben bijna 20 kilo aangekomen !!

Maarja tis allemaal voor een goed doel. En als ik straks bevallen ben, gaan we der lekker tegenaan om het eraf te sporten! Enne ik heb mezelf ook niets onthouden deze zwangerschap, dus daar zit de helft van de kilos al hahaha

X Saskia
40 wk

Terug
Bovenaan