Gewicht?? of is het een te gevoelig onderwerp ;-)

Hallo meiden,

Ik ben donderdag 12 weken zwanger, maar al 3 kilo afgevallen :-D
Nu ben ik ook regelmatig misselijk dus eet ook niet zo heel veel.
Wel ben ik sinds afgelopen weekend begonnen met het dragen van zwangerschapsbroeken omdat nog maar 1 spijkerbroek heb die lekker zit.
Probeer het de rest van de zwangerschap het eten wel een beetje te beperken,
want ik ben echt een lekkerbek maar heb helaas niet het geluk dat ik kan blijven
eten zonder aan te komen.
Maar of het gaat lukken.........

Groetjes Cora

hallo

ik ben 10 weken en 2 dagen zwanger en weeg nu 52 kilo, mijn normale gewicht lag rond de 48, ben helemaal niet dikker heb alleen een buik en moet dus nu al positiekleding dragen.

liefs kim

Is wel grappoig ik eet en snoep minder dan voorheen maar ben nu al 18 kilo aangekomen (29 weken zwanger) een beetje veel van het goede dus :p maarja zolang ik gezond eet en juist minder slechte dingen (vroeger pakte ik nogwel eens een zak chips dat heb ik al eeuwen niet meer gedaan) kan ik er weinig aan doen dan gezond te eten en daarna flink te gaan sporten (als ik niet meer zwanger ben haha)

Haihai,

ik heb van mezelf overgewicht. Ik was (goed) aan het lijnen, maar daar moest ik natuurlijk mee stoppen. Ik ga proberen om de eerste 12 weken zo min mogelijk aan te komen want ik moet natuurlijk best oppassen. Nu ben ik een kilootje afgevallen, da's op zich niks natuurlijk, maar ook niet de bedoeling. Ik ben niet echt misselijk, maar heb gewoon nergens zin in. Ook al heb ik schreeuwende honger en ik sta voor een kast vol met lekkere dingen, dan heb ik nog steeds geen zin om iets te eten. Als ik dit nou eens had als ik NIET zwanger was: ideaal! Haha...

Maargoed, het schijnt dat dikke vrouwen gemiddeld iets minder aankomen dan vrouwen met een normaal gewicht. Dit omdat ze natuurlijk al genoeg reserves hebben. Maar gemiddeldes zeggen natuurlijk ook weer weinig; de één komt 30 kilo aan en de ander 8. Ik hoop dat het bij mij meevalt, maar je weet het niet....

Groetjes van José

9 maanden banner

Hoi hoi zwangeren, ik ben dan wel niet meer zwanger, maar zag jullie vraag over hoeveel kilo's aankomen???! grappig
Ik heb nu inmiddels een zoontje van 9maanden. hij woog 8,5 pond bij zn geboorte...en ik was aant einde van de zwangerschap ietje meer dan LET OP: 25 kilo aangkomen....echt erg hoor, maar ik had me ook een toeter!! (hield verder niet veel vocht vast, de laatste 2 weken werden alleen mn enkels ietje dikker)
voorheen woog ik altijd rond de 68 kilo (ben 1.80m)
en nu, na 8,5 maand bv geven;  weeg ik nog 71kilo...moeten nog een paar kilootjes af dus, maar komt vanzelf!!

A.S. mamma's 1tip: Geniet vooral van je zwangerschap en let niet al te veel op die kilo's...het gaat er wel weer af!
En de 1 komt nu eenmaal meer aan dan de ander!
sterkte met al die kilo's hihi....

hallo hallo

ik ben op dit moment 34wkn zwanger en ben tot nu toe pas 2 1/2 kl aangekomen

en in het begin niet af gevallen of zo

dus zo kan het ook hoor

gr eus

Hoi. Ik ben morgen 36 weken zwanger, en ben tot nu toe 14,5 kg aangekomen. Dat was bij mijn eerste in mijn hele zwangerschap, maar de laatste weken gaat het gelukkig niet meer zo heel hard. Toen ik zwanger was van mijn zoontje ging ik pas echt heel hard groeien toen ik verlof had, maar nu heb ik hem al rondlopen dus van rusten in mijn verlof komt tot nu toe nog niet zoveel haha...
Ik denk dat ik zo rond de 74 kg ga uitkomen op het eind, en normaal ben ik 56 kg.. Maar ik weet dat het er bij mijn eerste ook zo weer af was, dus ik maak me geen zorgen..
Gr. Anne-Marie

Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan vrouwen die tijdens hun zwangerschap lijnen, echt waar je zou ze ze met hun hoofd door de muur stuiteren :p

Een oude collega die at sochtens 1 cracker en tussen de middag 1 appel en savonds deed ze sonja bakkeren, echt waar zo'n ontzettende muts en dan klagen dat ze toch aankwam! Ja NOGAL WIEDES als er een kindje in je groeit.

Je hoeft echt niet voor twee te eten maar gewoon normaal is ook prima zat hoor!

Terug
Bovenaan