quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 13:35:02&apos

);
Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan vrouwen die tijdens hun zwangerschap lijnen, echt waar je zou ze ze met hun hoofd door de muur stuiteren
Een oude collega die at sochtens 1 cracker en tussen de middag 1 appel en savonds deed ze sonja bakkeren, echt waar zo'n ontzettende muts en dan klagen dat ze toch aankwam! Ja NOGAL WIEDES als er een kindje in je groeit.
Je hoeft echt niet voor twee te eten maar gewoon normaal is ook prima zat hoor!
Lijnen schijnt inderdaad heel slecht te zijn als je zwanger bent, vanwege afvalstoffen die vrijkomen in je lichaam en zo bij je baby kunnen komen.
Daarentegen snap ik ook niet waarom sommigen zich ineens 9 maanden lang gaan zitten volstoppen met de meest ongezonde dingen "omdat hun lichaam erom vraagt". Ik heb altijd wel zin in een stukje chocola of ijs, maar juist nu ik een baby in m'n buik heb die van mijn voeding afhankelijk is, eet ik heel gezond.
Ook sport ik nog gewoon 4 of 5 keer per week, en dat gaat heel goed. Vraag me af hoeveel anderen nog aan sport doen en tot welke week dit nog goed kan. Maar dat is misschien weer een ander topic.
Charlotte (25 weken)