Gewicht?? of is het een te gevoelig onderwerp ;-)

Hallo meiden

Ik ben 22 weken zwanger en 5,5 kg aangekomen
vind het zelf wel netjes

xx

Mijn benen kunnen m'n lichaam ook moeilijk verdragen, vooral 's avonds!
En ja, ik heb ook een hele dikke buik, wel mooi naar voren, en heb dus nog wel een taille gelukkig. Ook ik had bij mijn eerste heel veel vruchtwater, dat hield maar niet op na de bevalling. Nu waarschijnelijk ook, ach ja, het is voor een goed doel...zeggen ze dan. Maar ja, daar heb je op sommige momenten niks aan als je je rot voelt!

Hoi,

Ik ben nu 37,5 week en ben 12,5 kilo aangekomen. Erg mooi dus. Maar het wisselt wel de laatste weken. Ben nu 2 kilo afgevallen tov de vorige week en daarvoor 3 kilo aangekomen.
Maar, bij mijn eerste zwangerschap was ik 22 kilo aangekomen!!! Maar was dan ook gestopt met roken.
Ben dus erg blij met deze kilo's!

XXXYvet

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2007 13:35:02'));

Ik heb echt zo'n ontzettende hekel aan vrouwen die tijdens hun zwangerschap lijnen, echt waar je zou ze ze met hun hoofd door de muur stuiteren :p

Een oude collega die at sochtens 1 cracker en tussen de middag 1 appel en savonds deed ze sonja bakkeren, echt waar zo'n ontzettende muts en dan klagen dat ze toch aankwam! Ja NOGAL WIEDES als er een kindje in je groeit.

Je hoeft echt niet voor twee te eten maar gewoon normaal is ook prima zat hoor!

Lijnen schijnt inderdaad heel slecht te zijn als je zwanger bent, vanwege afvalstoffen die vrijkomen in je lichaam en zo bij je baby kunnen komen.

Daarentegen snap ik ook niet waarom sommigen zich ineens 9 maanden lang gaan zitten volstoppen met de meest ongezonde dingen "omdat hun lichaam erom vraagt". Ik heb altijd wel zin in een stukje chocola of ijs, maar juist nu ik een baby in m'n buik heb die van mijn voeding afhankelijk is, eet ik heel gezond.

Ook sport ik nog gewoon 4 of 5 keer per week, en dat gaat heel goed. Vraag me af hoeveel anderen nog aan sport doen en tot welke week dit nog goed kan. Maar dat is misschien weer een ander topic.

Charlotte (25 weken)

Erg leuk onderwerp!

ik ben nu in de 13de week. Ondanks dat ik maar 4 ons ben aangekomen, heb ik al een aardig buikje. mijn benen en mijn kont zijn ites gekrompen. Ik eet me helemaal het rambam. Veel meer dan voor mij zwangerschap. Veel gezonde dingen, maar ook de nodige ongezonde dingen. Gelukkig hebben de gezonde dingen de overhand.

Liefs Noelie

En toch is het voor iedere vrouw weer anders. Het kan heel moeilijk zijn om weerstand te bieden tegen 'ongezonde'' vreetbuien. Ik kan kan me echt soms niet beheersen. Het moet ook wel kunnen, alleen zijn er grenzen natuurlijk. Als je verder wel gezond eet, is het niet zo erg.

hallo,

ik ben nu bijna 20 wkn zwanger (eindelijk op de helft haha) en ben 4 kilo aangekomen.. het enige nadeel is dak nog geen buik heb en heb dus al mijn eigen kleren nog aan..had wel graag een buikje gehad eigenlijk! herkennen jullie dit of hebben jullie allemaal al een toeter ;)

Gr angela

Hi meiden,

Leuk om jullie reacties te lezen en zo veel!

Omdat het bij iedereen zo verschillend is, is het helemaal leuk om te lezen!!

Bedankt voor jullie reacties!

Liefs Silly

Terug
Bovenaan