Gewoon een spelletje tussendoor..........

A

Anoniem

Guest
Ik schrijf twee woorden op en daar moet je een keuze uitmaken en die met je motivatie neerzetten. Vervolgens zet jij twee woorden neer voor de volgende!!!

GESLACHT WEL/NIET WETEN???
Is echt heel leuk om te doen en om te lezen!!!!!!!!!
Grtz An

hmmmmmm ben altijd wel in voor een spelletje.

Geslacht wel weten

Mijn man wilde het wel weten de vorige keer en ik niet. Uiteindelijk kan mijn man zeer goed zijn mond houden en als ik het daarna toch zou willen weten dan zou ik op mijn kop kunnen gaan staan. Dat wilde ik mezelf niet aandoen. Dus wilde ik het uiteindelijk ook weten. Helaas is die zwangerschap niet goed gegaan

Nu bij mijn huidige zwangerschap hebben we veel onzekerheid gehad een punctie uit laten voeren omdat ons 1e kindje trisomie 9 had. We dachten als we moeten wachten op de uitslag van de chromosomen kunnen we er net zo goed iets leuks tegenover stellen namelijk het geslacht vernemen. En zo hebben we het gedaan.

MENSEN WEL OF NIET OP DE HOOGTE STELLEN VAN HET GESLACHT ALS JE HET WEET

succes
talke

MENSEN WEL OP DE HOOGTE STELLEN VAN HET GESLACHT

Toen wij het geslacht nog niet wisten gingen mijn schoonzusje (van 15) en mijn schoonmoeder er vanuit dat het een meid werd. Ik weet niet waarom maar 80% dacht dat het een meisje werd. Ik heb dus een roze pluche ding liggen voor boven het ledikant enzo en pakjes die een beetje meer neigen naar de meidenkant terwijl het wel voor allebei kan.Uiteindelijk bleken we toch een JONGEN

Eerst wilde we het niemand vertellen maar toch maar gedaan want het is onwijs handig gebleken achteraf. We hebben van een vriend van ons zakken vol kleren gehad van zijn zoontje die net 1 jaar is geworden. Nieuwe kleertjes en kleertjes die onwijs mooi en stoer
zijn voor een knul, die anders nu al in de vuilnis hadden gelegen.
Je krijgt dus nu echt alleen dingen voor duidelijk jongens en dat vind ik wel handig

PIJNBESTRIJDING TIJDENS DE BEVALLING: WEL/NIET?

wel pijnestrijding tijdens de bevalling

waarom?omdat ik vindt dat een vrouw niet zoveel pijn hoef te hebben.
heb ik de volgende

borstvoeding wel/niet?

WEL BORSTVOEDING!

Je hebt het altijd bij de hand, het is altijd op temperatuur, het is perfect qua samenstelling... wat wil je nog meer??
En als papa heel graag mee wil doen, dan kun je altijd afkolven en papa het flesje laten geven.

BUGABOO OF QUINNY??

bugaboo !

quinny heb ik al en die komt bij mijn moeder te staan voor als ze oppast!

thuis/ of ziekenhuis bevalling

THUIS BEVALLING!!

Dat wilde ik bij mijn eerste ook heel graag. Helaas heb je er niks over te zeggen, en lag ik in het ziekenhuis aan alle toeters en bellen.
Toch blijf ik vertrouwen op mijn eigen lijf. Het lijkt me heerlijk, mijn eigen bed, mijn eigen douche, gewoon lekker thuis. Dus daar hoop ik nu ook erg op!

Eummm, even denken..:

Je moeder bij de bevalling, wel of niet?

moeder niet bij de bevalling

Niet omdat ik niet wil, want ik heb het haar wel gevraagd. Maar ze wil absoluut niet. Ze zegt dat ze er niet tegenkan haar dochter te zien afzien. Heel spijtig, maar ik begrijp het wel een beetje.

De volgende   wel of geen vruchtwaterpunctie

Terug
Bovenaan