Gewoon een spelletje tussendoor..........

Gelijk op het eigen kamertje in hun eigen bedje.

Vinden wij het beste, wennen gelijk dat het hun kamertje is en dat onze kamer niet is bedoeld om daar te slapen.
G
elijk een vast slaappatroon werkt het beste, hebben wij ondervonden. Maar dat kan per kind verschillend zijn

Volgende ehm...

WEL OF GEEN FOPSPEEN.

Groetjes Miranda

WEL OF GEEN FOPSPEEN.

wel! Het schijnt goed te zijn tegen wiegendood en het is beter weer
af te bouwen dan een duim......

Wel of niet de naam vertellen aan de familie?

Wel de naam vertellen!

Ik heb zelf ervaren dat andere dan ook al echt een band met de kleine krijgen. Dat is echt zo leuk om te zien. Als mijn ouders dan tegen mijn buik praten dan noemen ze haar ook echt bij naam.
Ik merk wel dat maar weinig mensen dit doen.

WEL OF GEEN OORBELLETJES BABY!

geen oorbelletjes baby

Ik vind dit soort sieraden een keuze van het kind zelf moeten zijn en niet van de ouders en daarbij  kunnen sieraden bij kleine kinderen gevaarlijk zijn.  

je kind wel of niet vernoemen naar familie of jullie zelf?

niet vernoemen! ik vind dat je dan toch een stukje indentiteit van je eigen kind wegneemt.
dus eigen naam kiezen.

potje of gelijk w.c. verkleiner beide???

Beiden!

Potje is erg handig omdat je die in t zicht kunt zetten, maar wc verkleiner is weer makkelijker met schoonmaken. Ik heb er nu een met zo'n trapje; dan kunnen ze echt zelf gaan. Maar wat is nou de grap? Heeft mn zoontje in t dagverblijf geleerd om staande te plassen, nou dat doet ie nu ook thuis. Doet ie z'n piemeltje over de rand van de wc, waar ie net bij kan.... Dus voor plassen heb ik ze allebei niet meer nodig...

Dagje weg: Draagdoek/zak of kinderwagen?

ALLEBEI

Ik heb een buikdrager voor als ik alleen weg moet omdat ik de kinderwagen niet beneden kan krijgen in mijn eentje. Want wij wonen in een portiekflatje...zonder lift dus en we hebben alleen een schuur en dat is niet erg fris met al die ongedierte daar om je kinderwagen te zetten.

En voor als mijn vriend thuis is en we kunnen samen weg dan nemen we de kinderwagen mee!

Leuk spelletje dit idd :) en idd moeilijk om niet te reageren op de andere hahaha!

Ok volgende....

GEBOORTE KAARTJES METEEN/LATER VERSTUREN?

Geboortekaartjes meteen versturen !!

Ik zou het graag met iedereen willen delen dat je kleine trots er is !!
Al is het wel afhankelijk of je kindje niet veel te vroeg geboren is.
Bij een kindje dat veel te vroeg geboren is, kan ik me voorstellen dat je het even afwacht.

Leuk idee dit !!

EEN of MEERDERE NAMEN ??

Terug
Bovenaan