Gewoon een spelletje tussendoor..........

Geen vruchtwaterpunctie

wij hebben het in ieder geval niet gedaan, gewoon omdat we daar totaal geen reden toe hadden.

maar ik snap wel dat sommige mensen zeggen dat ze het perse wel willen doen en dat moet ook iederen voor zch weten natuurlijk.

leuk spelletje zeg haha!

oke nu de volgende:

Leuke of lastige schoonmoeder???

liefs antoinet

Leuke schoonmoeder :)

Dat is toch wat we allemaal willen he,ben nu wel alleenstaande en ben dus schoonmoederloos :)
Maar de moeder van men ex was een echte tang en dat zeg ik niet zomaar hoor :)

EEN of GEEN volldedige narcose met een keizersnede ?

GEEN
volledige narcose tijdens de keizersnede! Je mist dan volledig de geboorte van je kind en het eerste, zeer bijzondere contact!

Moeilijk zeg om niet op de ander stellingen te reageren! Heb overal een mening over, lastig!

De volgende:

WEL vaccineren tegen kinderziektes of NIET vaccineren?

Vaccineren, absoluut!!!

Dankzij vaccinatieprogramma's zijn een aantal levensbedreigende ziektes de laatste decennia eindelijk terug gedrongen. Maar verdiep je er wel in, want ik vind dat het belangrijk is dat je een bewuste keuze maakt.

Lotje

De volgende keuze:

een of zes kinderen?

ZES KINDEREN!!!

Toen ik nog helemaal geen kinderen had zei ik dat ik of 2 of 3 kindjes wilde..Maar nu ik er 2 heb en de derde op komst is, weet ik niet meer zeker of ik 3 wil..Ik denk daqt als deze zwangerschap en bevalling goed gaat dat ik er nog wel 1 wil..of 2..of 3..hahaha
Ik ben nu 26, en 27 als de derde word geboren..nog piepjong, dus ja waarom niet???
Maar goed zo ver is het nog niet, eerst deze maar ff afwachten natuurlijk!!

En dan de volgende stelling:
Vind je je kind naar de creche brengen LEUK of NIET leuk?

Groetjes vanessa mama van devano 05--09-03 en tessa 13-05-07

Niet leuk...
Maar mijn kinderen gaan ook niet naar
de creche!
Mijn moeder is oppas.........
Hoewel het wel goed is voor je kids denk ik.......

WERKEN OF THUISBLIJFMOEDER?

thuisblijfmoeder: omdat ik die eerste periode van de kleintjes niet wil missen, soms heb ik wel dat ik denk, ga wel weer werken, maar vind de tijd die ik nu kan delen met nu 1 en dadelijk 2 kleine mannen toch wel waard om thuis voor te blijven, wanneer alles op school zit ga ik wel weer kijken voor betaald of vrijwillergswerk.

wel of geen potjes voeding als het zover is (dus zelf maken of potje olvarit)

wel of geen potjes voeding als het zover is (dus zelf maken of potje olvarit)

Ik wil heel graag zelf verse voeding gaan maken, en evt invriezen in handige porties, zodat je niet elke dag iets hoeft te maken. Maar wie weet is het strax wel zooo druk dat ik blij ben als ik uberhaupt nog een potje kan voeren hihihi, maar ik zeg dus zelf maken.

Even denken ...ehm

BABY BIJ JULLIE OP DE KAMER/ BABY METEEN IN HET EIGEN KAMERTJE?

Terug
Bovenaan