gezellig spelletje

Wij hebben afgelopen zomer een supervakantie gehad in Belgie (is voor mij ook nog Nederland omdat we er zo dichtbij wonen) Center Parcs. We hebben toen ervaren dat een vakantie dichtbij huis ook hartstikke leuk kan zijn. Het voordeel van Center Parcs is dat je veel binnenactiviteiten hebt en niet gebonden bent aan het weer. En de kinderen worden daar echt zo vriendelijk ontvangen en behandeld. Je bent echt welcom met heel je gezin. We denken er nu dus over om het nog een jaartje te doen.

MAAR: een echt zonvakantie is het dus niet.
Dus mijn antwoord:
Met hele kleine kinderen kiezen wij voor een vakantie dichtbij huis, maar zodra ze wat ouder zijn (lees vanaf ongeveer 3 jaar) kiezen wij denk ik toch voor het mooie weer en een echt andere omgeving dus het buitenland.

Een hele stomme, maar kan echt niks anders bedenken:
Vloeibaar wasmiddel of poeder wasmiddel...hihihi

NIET

Ik keek vroeger altijd, totdat Janine die dubbelrol ging spelen, toen vond ik het echt belachelijk worden. Ik kijk nu echt nooit meer

wintersport of zonvakantie?

uhm moeilijke.... maar ik kies toch voor zon, heerlijk lekker warm, en zwemmen en lekker slippers aan!!!

poetsvrouw of sloddervos

ja! (zie viva nr 28 :) en de Elle waarin mijn stukje helaas niet doorging)

uhmmmmm

gewone pepernoten of de chocolade variant (MMMMMMMMMMMMMMMMMM)

oeps deze schele zag niet dat er al 2 pag's zijn..

ik zeg sloddervos maaaar ook poetsvrouw t zit er tussenin. Ruim elke avond op en wil t netjes hebben maar t is niet "spik en span"

nog n keer

gewone pepernoten of de chocolade variant

Chocoladepepernoten!
ik ben verslaafd aan chocola...

KOFFIE of THEE

KOFFIE!!!!!!

ik ben echt verslaafd aan koffie,
als er iets is dat echt bij me hoort is het koffie....heerlijk daar kun je me voor wakker maken s'nachts

kleurtje in het haar of niet

Terug
Bovenaan