gezellig spelletje

We hebben helaas geen krant meer, maar eerlijk gezegd lees ik ook weinig nieuws online. Ik kijk zelfs maar weinig naar het journaal. Meestal word ik er alleen maar depri van.......

Wanneer heb je voor het laatst écht gelachen en waarom?

Groetjes, Karin

Gisteravond; ik had was (theedoek en vaatdoek) naar boven gegooid voor in de wasmand, het lag op de derde tree van boven. Mijn man was naar boven geweest en even later ging ik naar boven en guess what? De was lag nog netjes op de 3e tree, hij was er (as usual) overheen gestapt. Ik kreeg een inzinking, maar moest ook enorm lachen, kreeg gewoon kramp ervan. Een hele discussie (geen ruzie hoor, we moesten allebei namelijk lachen) en kwamen tot de conclusie; mijn man is een man!

hond - kat - konijn?

miranda

@ Miranda, mijn man leert het af en toe, maar meestal loopt hij er langs (te veel verwend door zijn mama....)

Ik ga voor de Kat, we hebben echt zo'n lieve kat!

te hard rijden ja of nee?

Echt NOOIT! Dat vind ik zo stom en echt onverantwoord zeker als je een kind hebt en zeker als het gesneeuwd heeft...
Ik kom liever te laat als op een lantaarnpaal, boom of andere auto. Het is zo onzinnig en je brengt een ander ook in gevaar... (heb ik jullie overtuigd?)

Uhm, een moeilijke: een leugentje om bestwil of eerlijk vertellen!!

Leugentje om bestwil... Maar dan over eigenlijk onbelangrijke zaken. Als mijn moeder voor een vermogen aan kleding heeft gekocht, ga ik bijv niet zeggen dat ik het niet leuk vind....

Wel of geen huisdier?

Wel een huisdier.

Wij hebben al meer dan 5 jaren een papegaai en hij maakt me altijd vrolijk door onze stemmen na te doen en dingen te zeggen die wij ook vaak zeggen. Sinds kort zingt hij elke dag 'tjoe tjoe wa', omdat wij dat soms voor Tara laten afspelen op youtube, haha.

Elektrische tandenborstel of een gewone?

allebei, doe 's morgens en 's middags met een gewone tandenborstel en 's avonds elektrische tandenborstel

Vitrage of lamellen (ben zlef een gordijnen mens)

mogen het ook vouwgordijnen zijn????

Lamellen vind ik iig helemaal niks. Veel te zakelijk. Op zich vitrages zijn wel aardig, alleen niet met die kanten rouches eraan. Ik heb door mijn hele huis heen roomkleurige vouwgordijnen. Die hangen zeg maar tot halverwege het raam. Op de slaapkamers hebben we dan nog verduisterende gordijnen eroverheen, en in de woonkamer achter hebben we ook gordijnen, maar die doen we eigenlijk nooit dicht.

Wat koop je liever, handtas of schoenen?

Terug
Bovenaan