A
Anoniem
Guest
Wel kleurtje. Nou ja, kleurtje, bij mij gaat de bleek er altijd in. Ik heb van mezelf al vrij lichtblond haar, maar dat is nogal egaal. Dus ik laat er altijd nog wat kamstrengen inzetten. Ik ben wel van het beschaafde gekleurde haar. Ik vind haar met bonte kleuren, of heel apart nooit zo leuk. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.
Make-up of make-up loos???
Thuis doe ik niet altijd make-up op, maar naar mijn werk zal ik nooit zonder make-up verschijnen. (nou ja, zeg nooit nooit. Toen ik in opleiding zat, moesten we zelf met pepperspray bespoten worden, zodat je weet hoe het is als je gepepperd word. De instructeur had van te voren al gezegd dat de dames geen make-up opmochten. Dus wij meisjes kwamen die morgen binnen en toen zei 1 of andere grapjas. Zo, nu moeten jullie je wel even opnieuw voorstellen. Whahahahahahahaa, errug grappig!!!
Wel ben ik altijd vrij naturel opgemaakt!!
Make-up of make-up loos???
Thuis doe ik niet altijd make-up op, maar naar mijn werk zal ik nooit zonder make-up verschijnen. (nou ja, zeg nooit nooit. Toen ik in opleiding zat, moesten we zelf met pepperspray bespoten worden, zodat je weet hoe het is als je gepepperd word. De instructeur had van te voren al gezegd dat de dames geen make-up opmochten. Dus wij meisjes kwamen die morgen binnen en toen zei 1 of andere grapjas. Zo, nu moeten jullie je wel even opnieuw voorstellen. Whahahahahahahaa, errug grappig!!!
Wel ben ik altijd vrij naturel opgemaakt!!