gezellig spelletje

Wel kleurtje. Nou ja, kleurtje, bij mij gaat de bleek er altijd in. Ik heb van mezelf al vrij lichtblond haar, maar dat is nogal egaal. Dus ik laat er altijd nog wat kamstrengen inzetten. Ik ben wel van het beschaafde gekleurde haar. Ik vind haar met bonte kleuren, of heel apart nooit zo leuk. Maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk.

Make-up of make-up loos???

Thuis doe ik niet altijd make-up op, maar naar mijn werk zal ik nooit zonder make-up verschijnen. (nou ja, zeg nooit nooit. Toen ik in opleiding zat, moesten we zelf met pepperspray bespoten worden, zodat je  weet hoe het is als je gepepperd word. De instructeur had van te voren al gezegd dat de dames geen make-up opmochten. Dus wij meisjes kwamen die morgen binnen en toen zei 1 of andere grapjas. Zo, nu moeten jullie je wel even opnieuw voorstellen. Whahahahahahahaa, errug grappig!!!

Wel ben ik altijd vrij naturel opgemaakt!!

make-up loos

Ik maak me eigenlijk nooit op. Alleen als we echt een feestje hebben of met kerst of zo . Normaal heb ik echt helemaal niets op. Maar vind het wel leuk hoor om me af en toe echt helemaal op te maken, maar dan dus wel bij gelegenheid

schoen zetten of nog niet?

Marissa mag 2 keer per week haar schoen zetten. In totaal dus 6 keer. Netjes met liedje en zo.

Hoi,

Door Eva ontkomen wij niet aan het schoen-zet-ritueel. Natuurlijk met veel liedjes. Bas zit er altijd bij en krijgt ook wel iets in zijn schoentje, maar hij snapt het niet echt.

Zelf een taart bakken of het door de bakker laten doen?

Groetjes, Karin

zelf bakken...
ik vind het heerlijk om in de keuken te staan.

avondje met vriendinnen weg of met de man op de bank

Zelf een taart bakken!

Ik vind het erg leuk om zelf koekjes en taart te bakken, maar ik ben er nog niet zo goed in, haha.

Z@pp of Nickelodeon kijken met je kid(S)?

Z@pp vind Rik het leukste!! Dus dat kijken we dus dagelijks

TV of lezen

Oeps, te snel gereageerd en zag die van m_v_Mick niet.

Ik kies voor gezellig op de bank met mijn man, want dat doen we tegenwoordig niet meer zo vaak en ik mis het wel.

Z@pp of Nickelodeon kijken met je kid(s)?

Alweer gekruist!

Lezen! Maar daar heb ik de laatste tijd niet zoveel tijd voor (behalve als ik op de wc zit, haha).

Het nieuws online volgen of de krant lezen?

Terug
Bovenaan