Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

<p>hallo iedereen, </p><p>Het leek me wel leuk om enkele lotgenoten te vinden die voor de eerste keer zwanger proberen te worden. :) </p><p>Ik zelf ben nu bezig met mijn 3e maand. Ben 25 jaar en mijn vriend is er 26. Wij wonen in België. </p><p> </p>
 
Hey! Lijkt me leuk. Hier ook aan het gaan voor eerste kindje sinds oktober dus lijkt wat dezelfde periode als jullie. Zijn ook van Belgie en pas 30jaar geworden.
Momenteel nog geen zicht op mijn cyclus want kleine bloeding gehad eind november maar sindsdien 50dagen verder en niets meer ? woensdag naar de gyn en dan weten we hopelijk meer.
Hoe vlot het bij jou?
 
hey, 
Op vlak van een regelmatige cyclus zitten we voorlopig goed. Ben na mijn stopweek gestopt met de pil en mijn cyclus is eigenlijk regelmatig gebleven. Mijn menstruatie kwam er meteen goed door op de periode dat normaal mijn stopweek zou zijn dus dat zit al goed. Cyclus erna was ook op een dag na gelijk. Ik heb een cyclus van 28 dagen. Al naar gynae geweest en alles was in orde. Nu hopen dat we geluk hebben bij de 3e ronde en anders hopen dat we bij de 4e ronde prijs hebben. 
Gebruik jij een app om alles op te volgen of hoe pak jij dit juist aan? Ik gebruik momenteel 2 verschillende apps om zo alles bij te houden en af en toe doe ik ook een ovulatietest. Maar rond de periode dat ik mijn regels moet krijgen heb ik altijd zoveel stress. 
 
Oooh wat fijn! Ik had zo hard gehoopt dat het ook gewoon op die manier kon verlopen en nu is het toch stressen van wat is er aan de hand.
Ik gebruik een app inderdaad: mijn kalender, maar veel wijzer wordt ik er natuurlijk niet van. Ik heb nog geen ovulatietesten gedaan want geen idee wanneer ik dat uberhaupt zou moeten gaan doen ? ook geen idee dus of ik ergens wel nog een eisprong ga krijgen de komende dagen of niet. En ik lees soms wel van vrouwen die dat wel doen en vind het precies nooit super duidelijk die testen dus denk dat het me ook enkel meer stress zou geven. Momenteel hier vooral nog heel erg verdwaald in mijn cyclus. 
Hopelijk mag het bij jou snel raak zijn. Wanneer is je nod?
 
oooh ik hoop dat gynae je wat meer info kan geven want kan best wel begrijpen dat dit niet leuk is en dat het je gek maakt. Mijn nod is 6 februari. Dus vanaf morgen moeten we goed ons huiswerk maken en hopelijk scoren we goede punten :) 
 
Hoi!
Mijn vriend en ik gaan ook voor een eerste kindje! Ik ben 30 en hij 2 jaartjes ouder. Ook uit België! 
Ik was er al even klaar voor, maar mijn vriend had nog wat meer tijd nodig. Maar nu gaan we er met 2 vol voor!
Was al sinds juli gestopt met de pil om te zien hoe mijn lichaam en cyclus reageerde, heb wel een iets langere cyclus van tussen de 30 en 35 dagen.
We zijn nu de 2e maand aan het proberen, dus nog niet zo lang, maar wel hopend dat het deze keer hopelijk raak is! Ik gebruik wel ovulatie testen van CB, deze gaf afgelopen weekend een smiley dus we hebben de afgelopen dagen goed ons best gedaan! Allemaal heel spannend wel!! 
 
Terug
Bovenaan