Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@knuf Wat een fantastische nieuws! Hele spannende tijd voor jullie nu. Benieuwd hoe de eerste echo is. Heel leuk dat je je vriend hebt verrast. Lijkt me heel leuk om te kunnen doen. Houd me vooral op de hoogte, vind het spanned voor jullie. 
Met mij gaat het wel oke. Iedere maand wordt het wel lastiger om te verwerken. Vorige maand was m'n ongesteldheid 1 dag te laat.. direct hoop dat het raak was natuurlijk.. Deze maand weer netjes op dag 12 een smiley en direct geklust. Ik blijf duimen dat het raak mag zijn. Ben deze maand in op vakantie met mijn tijdens mijn NOD. Lijkt me zo leuk om er dan achter te komen we gaan het zien. 
 
@gebruiker10392262 welkom in de groep, leuk dat je aan sluit. Lijkt me lastig inderdaad als niemand je begrijpt. Heb je wel al eens een ovulatie test gedaan om te kijken of je het op het goede moment doet? 
 
@knuf ah gefeliciteerd, wat een fijn nieuws!

@quinn herkenbaar hè... wij zitten nu in ronde 4 en blijkbaar is dat gewoon heel normaal, maar het blijft zo jammer iedere keer weer niet raak, laat staan als het al heel veel maanden is :( Blijven duimen en hoop houden. Fingers crossed!

Ik denk dat ik deze maand 'm weer heb gemist. Mn streepjes van mn ovutest waren echt vaag, snap er niets van. Heb nog wel 2x per dag getest.
 
@nathsmagic
Helaas herkenbaar :( Ben sinds dag 9 van m'n cyclus aan het testen, we zijn nu dag 21 en m'n streepjes met ovulatietesten blijven ook vaag. Hoewel ik gisteren en eergisteren 'krampen' voelde dat ik dacht dat het mijn ovulatie was. 
Ik snap er ook niets meer van :( Sinds mei gestopt met de pil, daarna 2 keer een cyclus van 33 dagen, vervolgens heb ik er 89 moeten wachten... Ik dacht dat het eenvoudiger zou zijn met de ovulatietesten.
 
 
Hey allemaal, ik ga vanaf komende ovulatie ook 'proberen'. Erg spannend allemaal. Fijn om jullie verhalen tot zo ver te kunnen lezen. :) 
 
@nathsmagic wij zijn nu in de 5e ronde alweer inderdaad maar blijven inderdaad duimen. Ik gebruik zelf de clear blue ovulatie testen en dan de uitgebreide test. Deze zijn prijzig maar met 1 set doe ik nu al 3 maanden omdat ik maar 1x per maand hoef te testen (hele regelmatige cyclus). De testen geeft heel veel zekerheid wat wel fijn is.
 
Hierdoor weet ik wel dat we al 3 maanden goed aan het klussen zijn. Echter zonder resultaat. Ben nu 6 dagen voor NOD en ga op m'n NOD op vakantie. Hopelijk breekt hij niet door en hebben we wat te vieren. 
@Ninna Welkom bij de groep. Wat vervelend dat jullie al 3 jaar bezig zijn zeg. Zijn jullie wel al met een traject bezig of proberen jullie het natuurlijk? 
 
@quinn dankje :). Ja we zijn bezig met letrozol (hormoonpillen) en al bijna toe aan de volgende stap (injecties). Ookal zit ik echt niet te wachten op de volgende stap, maar als de letrozol niet werkt moeten we toch wat anders proberen he ?
En wat is jou verhaal? 
 
Hoi! Wij zitten inmiddels in onze 13e ronde voor ons 1e kindje. De eisprong zit er alweer aan te komen en aankomende maandag hebben wij onze eerste afspraak in het ziekenhuis met de fertiliteitsarts. Ter voorbereiding hebben wij al een lijst met vragen moeten beantwoorden. Deze lopen we maandag samen door en dan krijg ik ook een inwendige echo. Het klinkt misschien gek, maar ik kijk er eigenlijk wel heel erg naar uit. Ik ben benieuwd welke onderzoeken we moeten ondergaan en wat daarvan de uitkomst gaat zijn.
 
Terug
Bovenaan