Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Hoihoi hoe is het met jullie?
@arnirbas slim om je ziekte te gebruiken om aan te geven dat je niet mag drinken.

@nanuk helaas, blijft toch jammer ookal weet je dat de kans klein is om zo vroeg positief te testen. Benieuwd of je donderdag een positieve test in handen hebt

Ik ging vanmorgen ook testen met een early, nu 9 (of 8) dpo. De test bleef helemaal wit, nergens een tuurstreepje te bekennen.. dus hopelijk is het gewoon nog te vroeg. Morgen of maandag weer testen.
 
@flora spannend! Hopelijk vandaag of morgen wel een positieve test in handen!!
Ik heb gisterenavond wat bruin bloed verloren dus denk dat mijn menstruatie eraan komt..
 
[quote quote=10531094]Hoihoi hoe is het met jullie? @arnirbas slim om je ziekte te gebruiken om aan te geven dat je niet mag drinken. @nanuk helaas, blijft toch jammer ookal weet je dat de kans klein is om zo vroeg positief te testen. Benieuwd of je donderdag een positieve test in handen hebt Ik ging vanmorgen ook testen met een early, nu 9 (of 8) dpo. De test bleef helemaal wit, nergens een tuurstreepje te bekennen.. dus hopelijk is het gewoon nog te vroeg. Morgen of maandag weer testen.[/quote]
Ja ik zou zeker nog tot morgen of zelfs iets langer proberen wachten en dan nog eens testen want is idd vrij vroeg dus het kan nog alle kanten op. Ik duim voor je!
Ik ben vrijdag naar de fertiliteitskliniek geweest, ik zou nu nog eerst een MRI moeten laten doen en mijn vriend laat zijn zaadcellen onderzoeken. En afhankelijk van wat daar uit komt beginnen we met IUI of IVF.
Daar gaat nog wel een maand of drie overgaan voor we starten maar ik vind het wel ontzettend spannend! En ik ben ook wel blij dat we daar binnenkort mee mogen starten, geeft toch iets meer garantie dat ik ergens in de loop van het jaar wel zwanger kan geraken, al weet je het nooit zeker natuurlijk.
 
@nanuk is de menstruatie doorgekomen? Bruin bloed kan natuurlijk ook een innesteling zijn.

@arnirbas goed dat je medische hulp hebt ingeschakeld en wat spannend dat je het traject ingaat. Inderdaad nog geen 100% garantie maar wel fijn dat je kan starten. Hopelijk is het dan gewoon in 1x raak!
Soms twijfel ik ook of ik niet naar de huisarts moet gaan omdat m'n menstruaties zo heftig zijn. Maar ik stel het nu nog uit omdat ik de vorige keren alleen de pil voorgeschreven kreeg van de gynaecoloog en als dat niet werkte de prikpil en verder was er niks mogelijk volgens de huisarts en gynaecoloog. Natuurlijk kunnen ze wel helpen met zwanger worden, maar ben pas net gestart. En ook denk ik dat m'n vriend er niet klaar voor is om medische hulp te zoeken.
 
@anirbas succes met het traject!
@flora Nog niet echt doorgekomen, gisteren nog wel een heel klein beetje bruin verlies. We wachten even af of het verder door gaat komen! Als het niet doorzet doe ik donderdag sowieso een test (ik krijg dan een verdoving bij te tandarts en daarbij willen ze weten of je zwanger bent).
 
Hier helaas ongesteld geworden! &nanuk en flora hoe is t met jullie?


@anirbas fijn dat je weet waar je aan toe bent straks! In tussentijd kun je het waarschijnlijk wel nog blijven proberen of niet? 
 
@Janse hier begint het ook steeds meer op menstruatie te lijken. Het is in ieder geval te lang voor een innestelingsbloeding lijkt me. Maar Hopelijk kan ik dan vanaf nu mijn cyclus in de gaten houden!
 
Hoi allemaal!
Wat leuk om zo'n forum te hebben ontdekt! Wij zijn het ook sinds kort aan het proberen. Het duurde 37 dagen sinds ik voor het eerst weer ongesteld werd. Dit was 24 januari. Het is nog een beetje gissen was precies mijn cyclus is of gaat worden, haha. Ik slik wel al foliumzuur, maar wil vanaf volgende maand (mocht het deze maand niet gelukt zijn) ook met ovulatie testen gaan kijken om de piek te kunnen vaststellen en wat beter mijn cyclus te begrijpen. Vind het onwijs spannend en vind het leuk om met jullie mee te lezen en tips op te doen. Vind het soms nog best ingewikkeld allemaal, haha!
 
Terug
Bovenaan