Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

Hallo allemaal,

Ook wij zijn aan het proberen voor een eerste kindje. Ik ben 30 jaar en mijn vriend 28. Sinds mei gestopt met de pil en eigenlijk meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen. In het begin was ik er nog niet echt mee bezig, maar nu afgelopen zaterdag was mijn NOD en heel de dag kwam er niets. Zondag testje gedaan maar deze was negatief en 's avonds kwamen toch mijn maandstonden. De eerste keer dat mijn cyclus dus langer was dan gewoonlijk. Ik merkte toch dat ik teleurgestelder was dan verwacht. Hebben jullie allemaal een check up laten doen bij de gynaecoloog voor jullie begonnen met proberen? 
Ik wens iedereen veel succes :)
 
Hi dames, ik ben nieuw in dit topic, ik haak even aan :) ook bij mij helaas al heel wat maanden teleurstelling na teleurstelling te verwerken. Diverse testen gehad, vooralsnog allemaal prima. Binnenkort toch een HSG gepland om te kijken of alles 'goed doorloopt', maar toch wel wat angstig. 
Succes allemaal! 
 
@wijgaanervoor Lief dat je het vraagt. Nog steeds geen menstruatie. Nu dacht ik dat ik mijn vruchtbare periode heb gevoeld. Dus we hebben wel doorgeklust. Ik heb het allemaal even losgelaten maar dacht vandaag laat ik toch wel testje doen en ik heb gewoon een streepje. Echt janken gewoon van blijdschap. Geen symptomen niks. Hoop zo dat het goed blijft gaan.   
 
Hoeveel maanden zijn jullie al aan het proberen? Ik lees altijd dat je zeker 1 jaar moet proberen voor ze onderzoeken doen? Ik ga deze maand toch eens langs bij de gynaecoloog, hopelijk alles oke.
 
 
@knuf oh wat goed dat je een streepje hebt. Ik heb ben zo blij voor jullie! Ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan. Houd je ons op de hoogte?
 
Hi allemaal, Ik sluit me ook graag aan bij dit Forum! Ik ben Samira 21 jaar oud en getrouwd met mijn man 28 jaar oud! 


wij zijn hard bezig voor ons 1e wondertje en zitten nu in ronde 9... al veel teleurstellingen gehad maar de HA zegt dat het erbij hoort... mijn cyclus is ook vrij onregelmatig 29,31,30,28,33 etc.. 
 
wij worden vaak niet begrepen omdat ik nog "zo" jong ben vind dit altijd zo lastig... 
 
succes voor iedereen en hopelijk hebben we snel allemaal goed nieuws ?
 
@Quinn lief dankjewel! Na de streepjes test heb ik een clear blue week indicator test gedaan. Die gaf ook zwanger aan 1-2. Ik kan het nog steeds niet geloven. Mijn man heb ik ook verrast met het letterbord, foto's van ons en de testen. Hij is ook zo blij. Het is natuurlijk nog erg pril, daar zijn we ook van bewust. 


Ik ben alleen medisch. Dus ga morgen naar de dokter en wordt doorverwezen naar het ziekenhuis. Ben benieuwd wanneer de eerste echo is. Ik vind het zo spannend! Ik hou jullie op de hoogte.
Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben! Ik duim! 
 
Terug
Bovenaan