Gezocht: vrouwen die voor hun 1e kindje proberen

@kleinwonder Fijn dat jullie goed gesprek hebben gehad! Ik wens jullie veel geluk samen en dat jullie een fijne tijd hebben :). Dat het ook voor jullie mag lukken en positief nieuws hebben binnenkort. Geniet vooral met elkaar :)


Ik ga mijzelf hetzelfde advies geven. Ik ga ook proberen om relaxter erin te staan en mijn lijf wat rust te geven. Misschien komt alles dan ook weer op gang. We zien het wel :)
 
@kleinwonder Fijn dat jullie goed gesprek hebben gehad! Ik wens jullie veel geluk samen en dat jullie een fijne tijd hebben :). Dat het ook voor jullie mag lukken en positief nieuws hebben binnenkort. Geniet vooral met elkaar :)


Ik ga mijzelf hetzelfde advies geven. Ik ga ook proberen om relaxter erin te staan en mijn lijf wat rust te geven. Misschien komt alles dan ook weer op gang. We zien het wel :)
 
@kleinwonder ik snap je heel erg goed! Fijn dat jullie een gesprek hierover hebben gehad. Heel veel geluk en plezier samen de komende tijd. 
@knuf Ik hoop dat het je lukt om het los te laten. Lekker veel rust nemen inderdaad en leuke dingen doen. 
Ik wou dat ik het ook helemaal los kon laten. Blijf er in mijn hoofd toch erg mee bezig. Al houd ik er qua eten/drinken niet altijd even goed rekening mee hoor..nog niet. Stel het lukt maar niet dan heb je zoveel laten staan voor niets dat wil ik mezelf ook niet aan doen. Ik zit momenteel weer op het wachtbankje 2 dagen voor mijn NOD. Blijft toch weer spannend al heb ik geen symptonen, je weet het nooit.
 
@Knuf hoe gaat het nu? Is je menstruatie doorgekomen?
Ik zit met hetzelfde probleem... 3 september menstruatie gehad en daarvoor goed geklust bij knipperende smiley- stilstaande smiley niet kunnen ontdekken. Eigenlijk zou ik 3 oktober moeten menstrueren maar is nooit doorgezet. Wel een kleine bloeding gehad en de buikkrampen waren aanwezig maar geen menstruatie. Zwangerschapstest diverse keren gedaan, afgelopen vrijdag (4 dgn geleden) nog 1 voor de zekerheid en deze was ook / nog steeds negatief en mijn cyclus duurt op dit moment al 45 dagen. Heel erg raar! 
Ik heb hiervoor de nuvaring gehad. Meer mensen die dit hebben gehad?? 
 
@wijgaanervoor ik heb wel de afgelopen tijd vaker gelezen dat sommige mensen echt pas na 2 weken positief testen of zo... niet op je valse hoop te geven, maar wie weet? Anders toch helaas afwachten wat er je volgende cylcus gebeurt... lastig hè al dat afwachten.Ben zelf ook aan het afwachten. Negatieve testen, gisteren NOD, maar al twee dagen heel weinig en licht wat bruin bloed, alleen met afvegen, verder komt er gewoon niets. Voelt ook raar, alsof je lichaam je expres voor de gek wil houden? Dit is onze derde ronde.. 
 
Hallo allemaal, 
ik wou dat ik het ook allemaal wat los kon laten. Hier ook voor een 1e kindje en sinds mei gestopt met de pil. Daarna 2 maanden cyclus gehad van 33 dagen, en daarna 2 maal overgeslaan :( 
Hierop verder gerekend zou ik pas binnen een 9-tal dagen mijn menstruatie hebben, maar deze zijn toch gestart sinds gisteren. Hoewel het wel heel weinig is... 
Nog dames met dezelfde ervaring?
 
Hallo allemaal,

Ook wij zijn aan het proberen voor een eerste kindje. Ik ben 30 jaar en mijn vriend 28. Sinds mei gestopt met de pil en eigenlijk meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen. In het begin was ik er nog niet echt mee bezig, maar nu afgelopen zaterdag was mijn NOD en heel de dag kwam er niets. Zondag testje gedaan maar deze was negatief en 's avonds kwamen toch mijn maandstonden. De eerste keer dat mijn cyclus dus langer was dan gewoonlijk. Ik merkte toch dat ik teleurgestelder was dan verwacht. Hebben jullie allemaal een check up laten doen bij de gynaecoloog voor jullie begonnen met proberen? 
Ik wens iedereen veel succes :)
 
Terug
Bovenaan