giga bloeding midden in de supermarkt!

Precies, ieder lichaam en iedere zwangerschap is weer anders!

Ik ben ook zwanger van de vierde. Het is mijn zevende zwangerschap.. Ik heb drie dochters van 6, 4 en 2.
Bij mijn tweede zwangerschap kwamen ze er bij 13 weken achter dat ons kindje een open hoofdje had. Daarna een miskraam gehad met 8 weken. Onze vorige zwangerschap eindigde met 14 weken, toen het hartje niet meer klopte.

Vanmorgen had ik ineens behoorlijke pijn in mijn buik en wat bloedverlies. Ik schrok me rot! Gelukkig kon ik gelijk naar het ziekenhuis komen voor een echo.. en het hartje klopte nog!
Gyn benadrukte wel, dat dit natuurlijk geen garantie is voor een goede verloop van deze zwangerschap. Volgens het echo-apparaat ben ik nu 7 weken zwanger!

jee Astrid wat angstig ik denk dat ik me rot geschrokken zou zijn! ik heb ook voor deze zwangerschap een miskraam gehad en hoewel ik het idee had dat ik dat heel goed op de rit had merk ik wel dat ik elke keer bang ben om bloed te verliezen nu nog steeds bij 14 weken.Wat fijn dat je direct naar het zh kon komen.
Ben heel blij voor je dat het hartje nog klopt en kan alleen maar voor ons hopen dat het heel snel het einde van het jaar is en we allemaal een gezonde levende baby in de armen mogen houden.

groetjes

ooo astrid ik heb meteen kippenvel...je was er al zo bang voor schreef je vd week, wat erg dat het dan toch echt moest gebeuren. gelukkig kon je meteen komen, misschien is het gewoon een gesprongen vaatje geweest dat had ik ook de bij de 2e rond de 6 weken.bloed je nu nog steeds? heb je nog kramp? vreselijk he die onzekerheid, en het duurt nog zo lang allemaal. wat moet je nu doen? wanneer mag je weer komen?

ik las net je verhaal over je eerdere miskramen,.pf je hebt heel wat voor je kiesen gehad, jij trouiwens ook rije,.. we gaan er altijd zo makkelijk vanuit dat alles goed gaat maar zo zie je maar.

nou meid heel veel sterkte en hou de moed er in!!!

rije 4 lekker hoor dat je nog een zolderkamertje over hebt, wij hebben alleen een vliering maar wel de mogelijkheid om een hele verdieping op het huis te zetten maar dat kost ook wel wat, we zien wel over een aantal jaar.

Hoi

Ik hoor hier niet thuis, maar las je verhaal, en moest toch even reageren. ik heb ook een placenta previa gehad. ook zeer zware bloedingen, en ook bij mij werd in eerste instantie gezegd dat ze met 32 weken wel gingen kijken hoe de placenta lag. Die 32 weken hebben we niet gehaald. met 23 weken ben ik op rust gezet, met 25 weken op bedrust, met 28 weken verloor ik zoveel bloed dat mijn dochter is gehaald. We hebben nu wel een hele gezonde meid van dik 2 jaar rond lopen, dus het kan echt goed gaan. Probeer zoveel mogelijk informatie te krijgen bij je verloskundige of gynacoloog. op het internet lees je de raarste verhalen. ik wens je heel veel sterkte met de zwangerschap, en ik hoop dat je placenta nog omhoog kruipt..

groetjes grietje

hoe gaat het nu met je ?
in het begin van de zwangerschap van dani hebben ze me ook verteld dat de placenta onderaan lag en ze regelmatig gingen kijken hoe die er dan voor zou staan , gelukkig is hij toen naar boven gegroeid .
bedoel het niet lullig vor jou maar ben blij dat ik je verhaal toen niet heb gehoord , zou dan echt in mijn broek doen van angst

hoi Grietje,

zo dan is het bij jou vrij heftig verlopen, gelukkig is alles goed gegaan! ik merk dat veel mensen ook in de war zijn met een placenta praevia en een placenta tegen je buikwand.

wanneer begonnen bij jou de eerste bloedingen? en herhaalden die zich steeds dan? moest je bedrust houden omdat je bleef bloeden? ik heb nu een week geen bloedingen meer gehad maar hou er wel constant rekening mee.

mv yvonne (of zo iets ik weet je naam niet meer) fijn dat ie bij jou gewoon mee gegroeid is, ik hoop dat bij mij gewoon hetzelfde gebeurt.

astrid hoe is het meid????

Hoi,
ja, hier alles goed hoor. Gisteren wel de hele dag nog last van mijn buik en rug gehad, maar dat was vandaag alweer een stuk minder gelukkig!
Ik had inderdaad een placenta aan de buikwand, maar de jouwe ligt zeg maar voor de uitgang.. begrijp ik dat goed?

Ben blij dat ik gisteren het hartje heb zien kloppen, en dat ik aanstaande vrijdag nog een echo krijg. Hoop dat het goed blijft gaan..

Ook wij verbouwen de zolder om tot een extra kamertje.. De oudste twee slapen samen op 1 kamer.

Ik hou jullie op de hoogte.

hoi hoi

vandaag bij de vk geweest, die afspraak moest ik laten staan, maakte me toch wel een beetje zorgen maar ze vond het hartje meteen, zalig gehoor., overigens een stuk langzamer dan bij mn meiden,..zou het dan misschien........26 juni 20 weken echo spannnend!!!!!!!!! ik heb zelfs al af en toe het gevoel dat ik gefladder voel.

astrid gaat het nog steeds goed?

groetjes janneke 13.6wkn

Terug
Bovenaan