Ginger, Imme en Tessa

Hoi Meiden!

Hier helaas geen goed nieuws. Negatief getest......
Wel een verhaal met een staartje. Afgelopen maandag testte ik licht positief, licht maar wel duidelijk een streepje. Mijn man superblij, maar het voelde niet goed. Ik kon niet blij zijn.... Dinsdag en vandaag weer getest en beiden negatief.
Hoogstwaarschijnlijk heb ik een vroege mk gehad. Wel ingenesteld, wat hormoon geeft, maar niet doorgegroeid. Hierdoor breekt het lichaam het hormoon weer af. Vandaar maandag nog een restje hormoon te zien op de test en daarna niet meer.
erg zuur en heel moeilijk.
Maar we zijn nog nooit zover gekomen!
Nu wachten op ongi en dan snel weer aanmelden voor een volledige ICSI.....

Jullie allemaal succes met de laatste weken van de zwangerschap en laten jullie weten hoe het is gegaan?

Liefs,
Ginger

@Depri: ik heb je berichtje gelezen hoor! Ik schrijf nu voornamelijk bij topic Voor MVV/Mo. Succes met de laatste wachtdagen!

Lieve Ginger,

Wat een triest nieuws... had zo gehoopt en geduimd! Helaas heeft het wederom niet zo mogen zijn. Vind het wel steeds moeilijker worden om wat tegen je te 'zeggen', kan zo weinig doen en de meeste woorden zijn nog niet eens voldoende om echt te zeggen hoe erg ik het vind....blijf volhouden meis!

Is je ongi inmiddels wel goed doorgezet??

Liefs Imme

hoi meiden, ook ik ben ong geworden na mijn ivf?? wel 5 dagen tevroeg???
maar ik weet nu ook niet hoe of wat??   bel ik vrijdag op, naar de kliniek waar ik onder behandeling ben, zegt ze ja je moet dinsdag toch nog testen,   want het kan zijn dat er 1 af is gekomen met een hevige bloeding?? en dat de andere is blijven zitten....??

nou hoe word  je gek....

ik ga dinsdag dus echt niet testen he... ik bel morgen op en dan wil een echo van de week en dan kunnen ze zien of dat er alles afgekomen is....

ik heb het effe helemaal  gehad met alles... dus de maand december neem ik lekker vrij.. ik wil echt niet mijn dagen laten verpesten omdat ik eventueel weer ong geworden ben enz... vorig jaar heb ik een miskraam gehad een dag voor de kerst nou ik heb nog nooit zo'n klote kerst gehad.... dus ik bescherm mezelf dit jaar!!
misschien denken sommige ook zo als ik nu!!

ik duim voor jullie verder meiden, iemand zal hier toch wel mooi nieuws neer mogen zetten......

ik houd jullie op de hoogte,

gr wendy

.

Lieve ginger,

ik las net alle verhalen onder deze topic en op de een of andere manier heb ik vreselijk met je te doen!!!!
Misschien spreek je verhaal me wel zo aan omdat jullie net als wij ook bezig zijn voor een tweede kindje.
Ik weet wel een beetje hoe je je voelt wij zijn voor onze dochter ook ruim twee jaar bezig geweest en uiteindelijk toch via iui zwanger geraakt en nu al weer 21 maand. voor de tweede. wij beginnen nu pas weer met het hele traject moet donderdag voor het eerst weer fm doen, terwijl jij al veel verder zit.
Ik vind het vreselijk knap dat je het zo lang vol houd terwijl je ook al een kindje hebt lopen die ook zoveel aandacht van je vraagt. Ik denk niet dat ik het zo lang vol zou houden.
Hebben jullie bij jullie eerste kindje ook hulp gehad?
Ik denk dat ik heel veel steun aan je verhalen zal hebben, dank je wel

ik hoop dat een kindje jullie snel gegund is!

Groetjes en een dikke kuffel Hoff

Dag lieve meiden!

@Imme: wat lief dat je nog reageert en toch wat tegen me "zegt"..... Ik snap dat dit voor jou ook moeilijk moet zijn. Maar ik vind het toch erg fijn dat jullie nog meelezen, ondanks dat dit alles voor jullie al weer in het verleden ligt. Echter weten jullie wel hoe het is en het is fijn om dat te kunnen delen.

@Depri: Meid, balen dat het niet gelukt is. Je geeft zelf al aan dat je niet meer rekent op een positieve test, vandaar het volgende. Bij ons in het zh werd gezegd dat bij flink bloedverlies en helderrood bloed (zoals een ongi) NOOIT kan betekenen dat er toch 1 vruchtje goed is blijven zitten. Dit omdat bij een ongi je hele baardmoederslijmvlies wordt afgestoten. Het kan dan ook niet zo zijn dat er een vruchtje afkomt en de ander blijft zitten. Wanneer er wel 1 goed zit en de ander niet, wordt je toch niet ongesteld. Het dode vruchtje wordt dan zeg maar opgenomen in je lichaam, hier merk je niets van.... Sterkte meid!!

@Hoff: tjee, je berichtje heeft me behoorlijk geraakt. ZO uit het hart! Tja, een herkenbaar verhaal. Ik voel me ondertussen ook helaas echt een ervaringsdeskundige. 7x IUI, 1x ICSI en 1x Cryo...... Thijs, ons zoontje van 3 is wel op een natuurlijke manier gekomen. Hiervoor zijn we een jaar bezig geweest en achteraf blijkt het echt een wondertje te zijn geweest. Een heel groot wonder voor ons!
Het is soms echt moeilijk om te genieten van ons mannetje omdat we zo met een tweede bezig zijn. Ik moet daar echt heel bewust mee omgaan, terwijl anderen dat heel natuurlijk doen. We zijn al bijna heel zijn leventje bezig met een tweede, de tijd vliegt. Nog 3/4 jaar en hij gaat al weer naar school.
Ben altijd zo bang dat al die leuke fases weer de laatste zijn. Terwijl het echt genieten is van die nieuwe periodes is het telkens heel dubbel. ZOu dit de laatste keer zijn???
Ik weet niet goed hoe en hoelang we dit volhouden. De wens voor een tweede is denk ik nog te groot. We hebben wel besloten niet op eigen kosten door te gaan, mocht de derde ICSI mislukken, ook nemen we tussendoor geen rustpauzes. Dit alles omdat het zo'n belastend traject is en mocht het niets worden, dan hebben we het in een zo kort mogelijk (is toch te lang) tijdsbestek kunnen doen. Dan is het afsluiten, kijken naar wat we hebben en doorgaan en genieten van ons gezin. Dit is het eerlijkst voor ons en voor Thijs. Voor onze relatie is het ook niet echt de meest gunstige situatie.
Niet dat we er aan onder door gaan, maar al die spanningen, irritaties en vooral mijn gebrek aan zin in sex is toch wel erg belastend.....
Hoe gaat het nu verder met jullie? Nu dus weer voor IUI of toch IVF??

Mijn menstruatie is gisteren begonnen, gelukkig mooi op tijd. Vanmorgen heb ik me daan ook weer aangemeld. Als het goed is ergens begin januari weer punctie etc.
Over 3 weken moet ik starten met spuiten. Ik zie er erg tegenop, weet nu wat me te wachten staat en dat zint me niet. Maar goed voor het goede doel maar weer!

Succes meiden, met bevallen, behandelingen, wachten of wat dan ook!

Hele dikke knuffel,
Ginger

Hoi Meiden,

Kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en moest toch echt even kijken of er niet al iets "gebeurd" was. Imme hoe is het met je, je bent volgens mij nu in je laatste week bezig? Is het nog vol te houden of heb je het inmiddels helemaal gehad........
En Tessa, hoe is het met jou? Weet even niet meer hoe ver je nu bent maar volgens mij moet je inmiddels ook al een heel eind tegen het einde aan gaan lopen?
Hier gaat alles goed, Colin doet het prima en is alweer ruim 5 maanden! De tijd vliegt voorbij, 1e Kerstdag krijgt hij z'n eerste hapje  de kinderstoel staat al klaar en het fototoestel ligt al in de aanslag ;-)).
Ben inmiddels begonnen aan een nieuwe baan dus je kunt wel zeggen dat mijn leven dit jaar compleet veranderd is !

Succes met de laatste loodjes en de bevallingen!

Liefs, Cath

Hee meiden,

Ik ben vorige week zondag 7 december bevallen van onze zoon Seth! Het was een lange en pittige bevalling, maar wat je er voor terugkrijgt... *zucht*zwijmel*verliefd*

Alles gaat hartstikke goed met hem. Hij is een kleine 50 cm en is bijna 6 pond. Mijn borstvoeding gaat hartstikke goed en ben alweer goed ter been. Het is enorm genieten, tis zoooo'n mooi en lief mannetje! Ik ben zo verliefd op mijn twee mannen! (zooooo stoer om te kunnen zeggen, mijn 2 mannen hihihihi)

Cath, fijn om te horen dat het goed gaat met jullie kereltje! En tjee, 5 maanden alweer! En gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Tessa, hoe gaat het met jou? De laatste loodjes zijn echt aangebroken of niet?? Succes straks met de bevalling!

Ginger, meid hoe staat het er bij jou voor? Is de tijd alweer bijna aangebroken dat we voor je kunnen gaan duimen??

Kus Imme

GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fijn dat het allemaal goed gegaan is, ondanks dat het een zware, lange, pittige bevalling was. Ik vind het toch altijd maar weer spannend.
En nu lekker genieten......maar daar ben je als ik het zo lees al druk mee bezig.

En Tessa: heel veel sterkte met jouw laatste loodjes en bevalling.

Van Ginger weet ik dat ze weer bezig is voor de 2e ICSI, punctie zal ergens eind dit jaar / begin volgend jaar plaatsvinden.

En wij gaan op naar het eerste fruithapje op eerste Kerstdag !

Liefs, Cath

Terug
Bovenaan