Ginger, Imme en Tessa

Hee meiden,

Ginger, fijn weer wat van je te horen. Jee meid, wat een spannende tijd voor jullie zeg... echt een emotionele achtbaan zo! Ik hoop dat je eind van deze wachtweek ontzettend goed nieuws hebt, het is jullie zo gegund! Sterkte de komende dagen, hopelijk gaan ze snel voorbij, maar vrees van niet.... zo killing die wachtweken! IK DUIM!

Tessa, gefeliciteerd! Een meisje! Wat goed zeg, heerlijk! Idd lekker los gaan op roze spulletjes en meisjesfrutsels! De tijd gaat snel he?

Hier ook alles super. Zaterdag alweer 29 weken! Het gaat hard zo! Buikje groeit als kool en de kleine is mega bewegelijk, heerlijk! Niets te klagen, ben alleen weer wat sneller moe. Maandag weer naar de verloskundige, altijd leuk!

Hoe is het met de andere meiden??

Liefs Imme

Hee meiden,

Fijn om weer eens wat van jullie te horen. Ik blijf steeds meelezen, maar er wordt nog maar weinig geschreven.

Ginger: Spannend hoor. Mijn duimen draaien overuren voor je, hoop zo dat het raak is. Nog even geduld, maar wat is dat moeilijk hè.

Imme en Tessa: Fijn te horen dat het nog steeds allemaal goed gaat. Hebben jullie al de kamertjes ingericht, en alle spulletjes uitgezocht?

Hier gaat alles ook nog steeds goed. Ik ben morgen 18 wkn. Volgende week woensdag mag ik eindelijk weer naar de verloskundige. Ik denk trouwens dat ik sinds gisteren de baby voel bewegen. Maar ik weet natuurlijk nog niet hoe het moet voelen, dus nog even afwachten of dat gevoel blijft. Wij hebben inmiddels alle basisdingetjes uitgezocht, we moeten alleen alle accesoires nog, maar ja, wie vindt dat niet leuk om te doen.

Hopelijk hoor ik snel weer van jullie.

Groetjes,
Snuut

Lieve Ginger,

Hoe is het met je?? Ben zoooo benieuwd hoe het met je testdag afgelopen is... heb er veel aan moeten denken. En natuurlijk alsnog van harte met je verjaardag.

Imme -xxx-

Dag lieverds!

heel fijn om te lezen dat jullie nog steeds aan me denken....
Helaas is onze eerste ICSI mislukt. Ben 3 dagen te vroeg ongesteld geworden en heb de testdag dus niet eens gehaald. Verdriet, woede en leegte zijn actueel momenteel.
Mijn menstruatie zit er al weer op en bij de volgende moet ik weer starten met andere medicatie omdat we dan gaan starten met een cryobehandeling. Ik heb nog 3 eskimootjes in de vriezer....
Als het goed is dan eind november weer een keer een testdag als de behandeling loopt zoals het moet lopen.
Nu dus een maandje rust, enerzijds echt wel nodig, anderzijds voelt het weer als verloren tijd. Ook stiekem de hoop dat we het deze maand misschien zelf wel kunnen, tegen beter weten in weliswaar....
Ik laat wel weer wat weten als er iets nieuws is. Neem even, als zeg ik het zelf, mijn welverdiende rust!

Geniet van jullie zwangerschappen het is zo om! Wij blijven dromen over een broertje of zusje voor Thijs.....

Liefs,

Ginger

O Ginger, wat een verdrietig nieuws.
Ik zag maar niets van je en ik dacht het kan 2 kanten op. Helaas de verkeerde kant.

Echt heel erg K. Ik hoop voor jullie dat het a spontaan mag gebeuren deze maand of b met een terugplaatsing uit de vriezer.

Ging het een beetje met je op je verjaardag of heb je alles afgebeld (of misschien niet eens gevierd). Ik besef zelf nu wel heel erg hoeveel geluk ik heb gehad dat het in 1 keer raak was. Gun het jou ook zo.

Doe rustig aan Ginger en laat af en toe eens iets van je horen.

groetjes Belle

ps hier is alles nog rustig met nog 11 dagen te gaan.

Shit, shit, shit.
Andere woorden kan ik even niet bedenken.
Zat met tranen je berichtje te lezen, ik had het je zo gegunt.
Gelukkig hebben jullie nog mooie emmy's, zodat je de volgende keer niet al die hormonen hoeft te spuiten.
Je hoeft nu niet een maand te wachten toch en gaat meteen voor de tweede poging, met de emmy's?
Liefs, Tessa

Terug
Bovenaan