Ginger, Imme en Tessa

Hoi!

Bedankt voor jullie lieve woorden. ONdanks dat dat nits verandert aan de situatie doet het me erg goed.
Over 2 weken weer starten met medicatie voor de cryo, gelukkig niet zo lang hoeven wachten....
Het ergste verdriet is weer gezakt, maar nu begin ik mijn kansen af te tellen. het voelt benauwend om te weten dat je nu nog maar 2 behandelingen krijgt (buiten de cryo's).
Maar goed, eerst maar eens afwachten!

Succes en ik laat wel weer wat weten!

Liefs,
Ginger

Hee meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Ben benieuwd naar jullie! Hoop snel weer wat te horen.

Ik ben inmiddels met verlof en het gaat verder harstikke goed met de kleine. Nog een paar weekjes, ben nu toch wel aan het aftellen!

Liefs Imme (34 wk 1 dg)

Hoi Imme!

Al weer met verlof... wat gaat de tijd dan snel als je het zo bekijkt... Voor ons lijkt de tijd een beetje stil te staan, maar de wereld draait dus gewoon door! Soms moeten we daar wat meer bewust van zijn om   niet alleen maar met een fictief kindje bezig te zijn. We hebben er tenslotte nog een rond lopen....
Hoe gaat het verder? Ben je al erg nieuwsgierig aan het worden?

Hier alles nog op hetzelfde niveau, geen zwangerschap, nog geen goed nieuws dus. We zijn nog druk bezig met proberen....
Donderdag weer een echo voor het cryotraject waar we nu mee bezig zijn. Als die goed is en de ontdooiing wil lukken hebben we 5 november de tp van hopelijk 2 eskimootjes. Er breekt dus weer een spannende tijd aan. Ik vraag het niet snel, maar zou je willen duimen voor ons???

Geniet van je verlof en laat hier zeker wat horen als het zover is. Ik lees nog steeds mee, maar vind het ook erg moeilijk om te reageren. Het blijft toch wat steken, dat ik de enige ben van ons oude clubje die nog niet zwanger is.
Ik schrijf nog wel heel veel met Cath via de mail. ZIj woont een dorp verderop, maar hebben elkaar nog nooit ontmoet. Wel heel fijn om wat contact te houden.

Succes en tot snel!

Liefs,
Ginger

Lieve Ginger,

Ik hoop dat je een goede echo hebt gehad vandaag en dat jullie dus verder kunnen. En ik ga natuurlijk heeeeel hard duimen dat het terugplaatsen op 5 nov helemaal goed gaat komen! Ik snap dat je het moeilijk vind om op ons te reageren, dat snap ik helemaal en dat hoef je ook helemaal niet te doen als dat niet gaat! Denk goed aan jezelf, tis allemaal al zwaar genoeg. Heel veel succes de komende periode meid!!!

xxx Imme

Hallo,

Ginger:
Zag dat je 5 november de terugplaatsing heb. Heel veel toy, toy, toy.
De irritante spannende tijd komt er dus weer aan voor je.
Ik las dat je ook een ander groepje op het forum hebt gevonden om mee te kletsen, die in het zelfde traject zitten. Fijn.
Ik blijf het een prettig forum vinden en ik blijf jullie zeker ook allemaal volgen.
Je gunt iedereen een klein wonder.
Nou meid, zet hem op de komende tijd, we zullen weer aan je denken en meehopen deze weken.

Hier alles okee, al vind ik het wel zwaar worden hoor.
Ben 31+4 weken en zit sinds verleden week thuis i.v.m. bekkenpijn.
Ik kan weinig meer zelf in huis doen, maar krijg alle hulp van m'n ventje en beide ouders.
M'n buik is groot en met name 's avonds.
Maar ik geniet!!!!!!!!!  Zeker als ik alle verhalen lees van iedereen die nog in het traject zitten. Ik lees alle onzekerheid en angst tussen de regeltjes door van iedereen, want ook al ben ik nu zwanger, het gevoel kan ik me nog zo voor de geest halen.

Genoeg emo geklets weer, straks zit ik weer te snotteren achter de computer.

Liefs, Tessa

Hoi Tessa!

Fijn om weer eens wat van je te horen! En heerlijk dat de zwangerschap zo goed verloopt, op je bekkenpijn na dan. Had ik ook erg veel last van bij Thijs. Ben met 22 weken al halve dagen gaan werken....

Hier is verder alles dus nog steeds hetzelfde. We zijn nog steeds aan het hopen en wachten. Idd morgen de tp van een cryo. Vandaag telefoon gehad dat ze al onze 3 eskimootjes nodig hebben gehad om er 1 over te houden. de rest heeft het niet overleefd....
Voelt toch als een soort verlies, heel gek...
Morgen horen we ook wat voor kwaliteit onze doorzetter heeft. Nog even spannend dus en dan die ww weer in. Ik ben ze echt spuugzat. het voelt of ik alleen nog maar aan het wachten en stressen ben in mijn leventje... Maar goed het is nu eenmaal niet anders.

Meid, ik lees hier nog steeds regelmatig en ben idd te vinden op het andere topic voor MVV/Mo, wat erg prettig is. Dus laat zeker af en toe wat weten ik hoor graag hoe het met mijn oude "clubgenoten" gaat!

Veel liefs en succes met de laatste 2 maandjes!

Ginger

@Lieve Ginger, Hoe gaat het met je? Nog een paar daagjes tot je nod toch? En hoe voel je je? Zijn de wachtweken je niet aan het opbreken? Nog een paar daagjes meid, hopelijk kom je dan heeeeeeel goed nieuws brengen!

@all: ben vandaag 37 wk, ons Kleintje mag dus thuis geboren worden! Het bed staat alvast op klossen, wat is dat hoooooooog! Ben benieuwd wanneer de kleine zich aankondigd. Heb al wel af en toe wat lichte voorweeen en harde buiken. We zullen zien.....

Hoe gaat het met de rest??????

Liefs Imme

hoi ginger, ik schrijf ook al een hele tijd mee hier, en heb nu inmiddels mijn eerste ivf erop zitten.... zit nu ook in mijn wachtweken, duren echt eeuwen he!!!

wanneer mag jij testen?? ik de 25ste,

ook ik heb niks in de vriezer, helaas was er na de punctie, bevruchting, niks meer over voor in de vriezer.... er waren 8 eitjes bevrucht, en er zijn er twee terug gezet....

en de rest is dus weg,   voel me op dit moment niet zo goed, heb jij dat ook, ik voel me heel onzeker over alles, en af en toe denk ik waarom zou dat wel lukken??? en 6 iui niet, terwijl er niks is bewezen dat er iets aan de hand bij ons....

en ik heb ook wat rare buikpijn, ( IK WIL GEWOON NIKS VOELEN) net of ik ong moet worden??? weet ook niet of dat dit normaal is....

we zullen zien.....

meid heel veel succes, en ik denk aan je, hoop dat je dit leest,

dikke kus van mij

Terug
Bovenaan