Ginger, Imme en Tessa

Pfffffff, Tessa je maakt het wel spannend deze maand !!!!!!
Blijf voor je duimen dat je binnenkort toch een keer een positieve test in je handen zult hebben. Misschien overbodig maar welk merk heb je gebruikt? Van diverse mensen op het forum heb ik begrepen dat de Predictor pas heel laat positief test, Kruidvat eigen merk schijnt heel gevoelig te zijn.....'t is maar een tip voor de zekerheid.

Veel succes met afwachten, spannend!

Liefs, Cath

hee meiden!

Nou mijn fm was gelukkig weer geslaagd! Heb links een mooi ei van ruim 16 mm zitten (zal nu ongeveer 18 mm zijn) Dus gelukkig heeft clomid weer zijn werk gedaan! Was even bang dat het deze keer niet zou aanslaan, omdat ik minder buikpijn heb dan de voorgaande rondes.... maar dat zegt dus niet alles. Heb gelukkig elke keer nog tussen de 1 en 3 eitjes gehad....

Morgenochtend mogen we thuis de pregnyl zetten en dan heb ik rond zaterdagavond mijn eisprong. Mijn volgende NOD is dan 29 dec. Mocht ik dan ongi worden (wat we PLEASE natuurlijk niet willen!!) dan krijg ik begin jan een HSG. Ik mag die ronde dan ook niet aan de clomid..... na de uitslag van de HSG kijken we verder hoe en wat.... (het zal dan wel weer eerst ongi opwekken worden en dan weer clomid of spuiten) Dus de maand jan. wordt een lange maand ben ik bang.... maar hoop zo dat het niet zover hoeft te komen!

Kan nu al opzien tegen de HSG...je hoort toch wel erg vaak dat het behoorlijk pijn kan doen.....

En Tessa weet je al wat meer? Spannend allemaal zo he? Hoop zo dat je gewoon zwanger bent! Als je nu alsnog ongi wordt dat is dat wel een heel vals spelletje van je lijf hoor! Ik duim verder!

Ginger, hoe is het met jou? Gaat het wachten een beetje? Hoop snel weer iets van je te horen.

Cath, lief dat je aan me hebt gedacht van de fm! Hoe is het verder met jou? Begin je al een beetje een buikje te krijgen? Misschien kun je een foto plaatsen??

Dikke kus Imme

Hallo,
Hier nog geen ongi, maar wel iets meer bruine prut (blijf het een vies verhaal vinden).
Vandaag dag 29 al bijna om. Vanmorgen temp 36,7 dus ik denk niet dat het gelukt is.
Ik denk dat de ongi vannacht of morgenochtend komt.
We kunnen deze maand geen IUI meer doen, want de gyn is gesloten voor IUI en IFV gedurende de feestdagen. Dus even rust en dan in het nieuwe jaar volop aan de bak.

Imme:
Fijn dat je weer zo'n mooi eitje in je buik hebt groeien.
Zaterdagavond gezellig aan de bak met je vent.
Ik zal niet schrijven dat ik aan je zal denken zaterdagavond, want dat is zo lachwekkend.
Ben je aan het klussen en flitst ineens Cath, Ginger en Tessa door je hoofd.
Ha,ha,ha,ha,ha.
Over de HSG moet je je niet druk maken.
Het is 5 minuten pijnlijk en je krijgt van tevoren een pijnstiller.
Het viel mij uiteindelijk mee. Mijn mannetje mocht mee en hield mijn hand vast.
Na het onderzoek heb ik geen last meer gehad. Was wel lekker de hele dag vrij.
En daarna schijnt het dat je een aantal maanden vruchtbaarder bent. Dus wie weet.

Ginger:
Alles goed? Ik hoop dat het wachtbankje lekker zit.

Cath:
Heb je al leuke babyspulletjes gekocht?
Het lijkt me zo lekker om eindelijk los te mogen gaan om te kopen.
Laat je nog wel iets over voor Ginger, Imme en mij?

Groetjes, Tessa

Cath:
Ik gebruik de test van Clear Blue.
Zwanger/niet zwanger. Lekker duidelijk.
Heb er ook wel eens van gehoord dat de Kruidvattesten snel werken.
Misschien de volgende keer, of allebei, want ik ken mezelf, ik zal 1 test toch niet geloven en zal er minstens 3 moeten doen voor ik het geloof.
Ik denk dat ik maar in de aandelen zwangerschapstesten ga, want er is veel geld in te verdienen, ha,ha,ha.
Tessa

Hallo allemaal,
De ongi kwam inderdaad vanmorgen. Dus IUI 3 is exit.
Half januari gaan we dus met poging 4 beginnen.
Gelukkig met andere medicijnen dan de Clomid.
Ik hoop dat ik hier minder hoofdpijn van krijg.
15 januari heb ik in ieder geval nog een waterecho om te kijken of de poliep er nog zit.
Mijn eigen gyn kon de poliep namelijk niet zien. Hij zag wel wat, maar denkt zelf dat dat geen poliep is. En een waterecho is minder ingrijpend dan een hysterscopie.
Plus, en dat is erg belangrijk, de IUI kan gewoon doorgaan.
We  hebben dus rustige feestdagen. Even geen hormonen. Een lekker wijntje bij het eten. Ik heb vanmiddag meteen een fles Ameretto gehaald. We vinden dit erg lekker voor in de koffie.
Volgend jaar gaan we weer met frisse moed verder.
Groetjes, Tessa

'Hey allemaal!

Even erg druk gehad, dus niet veel gereageerd, wel gelezen...
Tessa: shit wat balen dat de 3e IUI niet gelukt is..... wel fijn dat je nu "rustig" de feestdagen doorkunt en dat je een waterecho krijgt. Toch iets minder ingrijpend zoals ik begrijp. 2008 gaat jouw jaar worden, weer met frisse moed er tegen aan!!
Imme: hoe staat het met jou? Wanneer is je NOD ook al weer?
CAth: groeit je buikje al flink? Ben je nog erg moe? Ik ben benieuwd of je binnenkort weer controle hebt...

Hier is alles rustig. Vrijdag is mijn NOD en ik voel weinig. Wel weer dat rare gevoel in mijn buik en mijn borsten zijn iets gevoeliger. Mijn temp was vanmorgen nog 37,2. Nog mooi hoog dus. Maar goed de vorige keer ben ik flink bij de neus genomen met deze klachtjes dus ik reken er niet teveel op. Volgende cyclus is het lab dicht en mogen we dus op eigen houtje proberen.... en dan dus weer eind januari aan de bak. Maar goed stiekem hoop ik dat het raak is, ik ben het zo zat....
Iedereen om me heen raakt zwanger, van de eerste, van de tweede en zelfs iemand al van de derde. Het raakt me meer en meer en blij zijn voor een ander valt me steeds zwaarder. Hoe begrijpelijk ook, ik vind het echt slecht van mezelf...

We hebben besloten als de 6e IUI niet gelukt zou zijn dat we het dan echt aan iedereen laten weten dat we bezig zijn. Er komen zoveel rotopmerkingen (nog geen tweede??) en op mijn werk vragen steeds meer collega's zich af waar ik iedere keer toch ben of waarom ik te laat ben. De directeur weet ervan en gelukkig heb ik geen klas, anders had ik ook nog ouders op m ijn nek.

Maar goed, hopelijk is het niet nodig en zijn we voor die tijd zwanger!!!!
Blijven jullie duimen enneh.....een extra kaarsje in deze donkere tijd kan nooit kwaad!

Liefs,

Ginger

Hey lieve meiden,

Ginger, nog 5 dagen in spanning! Pfff wat duren die w8weken toch altijd lang he? Hoop dat deze week voorbij vliegt voor je! En over dat iedereen zwanger wordt om je heen... ik snap precies wat je bedoelt... het lijkt wel of er steeds meer mensen 'zomaar' zwanger zijn.... en die vragen van mensen is ook echt niet leuk. Hopelijk houdt dat op als jullie het gaan vertellen. Maar misschien kun je ook wel binnenkort vertellen dat je zwanger bent! Ooo laten we het hopen!

Hier is alles rustig, heb afgelopen zaterdagavond ergens mijn eisprong gehad (en dat heb ik geweten zeg... pfff wat een pijn, niet normaal meer! Zo erg heb ik het nog nooit gehad...) dus ik zit weer op de w8bank! NOD is nu 29 dec (kan iets eerder of later....)

En idd, met deze donkere (maar toch wel errug gezellige) dagen kan het geen kwaad extra kaarsjes te branden! Doet doen we dan ook genoeg! (gister vloog alleen de staart van de kat een stukje in de fik... schok me kapot! Gelukkig niets erg, hij heeft er niets van gemerkt....dus voortaan gaan de kaarsjes hoog op de kast aan! hihihi)

Fijne avond meiden, en ik blijf voor jullie duimen!

xx Imme

Terug
Bovenaan