Gister positief getest (9dpo) vandaag negatief (10dpo)

Sterkte dames!
Dat je lichaam je zolang voor de gek kan houden he!
Ik test met action, de testen zijn inmiddels al 5 dagen dezelfde streep. Wel donker maar nog niet de knaltest. Ook weinig kwaaltjes inmiddels maar wel rugpijn. Ik vrees ervoor dat het fout gaat. Maar meer dan afwachten kan op dit moment niet helaas...

Hopelijk heb jij ook snel meer duidelijkheid!
 
Oké wat is eraan de hand?! Hoe kan ik opeens positief testen terwijl m’n bloedtest donderdag negatief was? En ik daarvoor ook al positief testte? Kloppen deze testen dan niet? Ik vind het allemaal zo apart. ?

https://ibb.co/x7SNHPs
 
Die test is wel degelijk positief!
Idd raar. Maar misschien is je cyclus anders geweest? Misschien toch nog een afspraak bij huisarts maken voor bloedtest?
Ik zal voor je duimen
 
[quote quote=10503580]Die test is wel degelijk positief!
Idd raar. Maar misschien is je cyclus anders geweest? Misschien toch nog een afspraak bij huisarts maken voor bloedtest?
Ik zal voor je duimen[/quote]Maar had hij dan niet veel duidelijker moeten zijn? Want vorige week testte ik ook positief ? ook op een zondag. En bloed nog steeds? Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden hè
 
Menstruatie lijkt toch door te zetten ? ga morgen even de huisarts bellen. Idd een streep is een streep, geeft hoop.. en hoop doet leven! ☺️
 
Terug
Bovenaan