Gister positief getest (9dpo) vandaag negatief (10dpo)

[quote quote=10502930]Oh dat is nog beter. Ik heb helaas totaal geen verstand van hcg waardes. Wellicht dat iemand anders antwoord kan geven hierop….anyone?[/quote]Ja heeft iemand daar verstand van?
 
[quote quote=10502938]Ja heeft iemand daar verstand van?[/quote]Ik geloof dat je meer dan 5 IU/I in je bloed moet hebben om een zwangerschap te bevestigen, als je zwanger bent zit het bij 3 week (1á2 week na bevruchtig) tussen de 5 en 50 IU/I.
Sucess morgen ochtend ?
Oja en een urine test word pas bij 25 IU/I een zwangerschap gedetecteerd.
 
[quote quote=10503020]Ik geloof dat je meer dan 5 IU/I in je bloed moet hebben om een zwangerschap te bevestigen, als je zwanger bent zit het bij 3 week (1á2 week na bevruchtig) tussen de 5 en 50 IU/I.
Sucess morgen ochtend ?
Oja en een urine test word pas bij 25 IU/I een zwangerschap gedetecteerd.
[/quote]Oké dankjewel! ❤️ ik zit in spanning tot morgen haha
 
Ik trek het niet om tot Morgen te wachten. Heb super veel buikpijn, maar m’n linkerborst is al iets minder gevoelig. 14 dagen geleden op donderdag had ik m’n positieve ovulatietest. Wanneer spreek je dan officieel van overtijd? Ben nog nooit zo ver geweest zonder menstruatie. ?
 
Test van clearblue geeft aan; ‘niet zwanger’ helaas ? nu wachten op m’n bloeduitslag. Maar begin ook wat bruine afscheiding te verliezen ?
 
Ja ik bloed nu ook echt rood, heel klein beetje. Maar het lijkt op het begin van m’n menstruatie. Ik baal zo erg, ik denk dat ik het komende maanden even aan de kant zet. Heb er zoveel stress van gehad afgelopen dagen, vind ik echt niet oke ?
 
[quote quote=10503143]Ja ik bloed nu ook echt rood, heel klein beetje. Maar het lijkt op het begin van m’n menstruatie. Ik baal zo erg, ik denk dat ik het komende maanden even aan de kant zet. Heb er zoveel stress van gehad afgelopen dagen, vind ik echt niet oke ?[/quote]Ohh Juliatje!!! Had het zo gehoopt voor je? heel veel sterkte ❤
 
Terug
Bovenaan