Gister positief getest (9dpo) vandaag negatief (10dpo)

Sterkte meid,

Bij mij was die vandaag wel goed en dan voelt het gelijk weer rot om dat te kunnen zeggen. Goede vriendin is ook al 7 jaar bezig met de 1e en ik raak iedere x gelijk zwanger. Vindt ik ook erg lastig. Wilde vanmorge tegen haar zeggen dat ik positieve test had maar durfde het nog niet. Zo lastig soms. Veel beterschap en hopelijk voor jou ook snel goed nieuws
 
[quote quote=10503312]Had je nog wel bloeduitslag gehad vandaag?[/quote]Ja helaas negatief! Maar bloed inmiddels niet meer.. heel gek. Ben vandaag 14 dpo ?
 
[quote quote=10503264]Ik vind het ook heel erg voor je. Sterkte lieverd ?[/quote]Dankjewel! Inmiddels bloeden gestopt… maar zou natuurlijk dan zwanger moeten zinnen volgens m’n bloed onderzoek. Dat is afgenomen op 13 dpo…
 
[quote quote=10503336]Misschien is jet verstandig dat je wordt doorverwezen naar het ziekenhuis voor meer onderzoek.[/quote]Ik wacht gewoon tot m’n menstruatie doorzet, mocht dat maandag niet het geval zijn, bel ik de huisarts voor een doorverwijzing. Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden! ❤️
 
Nog steeds amper bloed… vandaag maar een paar drupjes ? ik durf geen test meer te doen… ben inmiddels al 15 dpo… kan niks meer zijn toch? Als de bloedtest op 12 dpo negatief was? Had het al uit m’n hoofd gezet, alleen het zet niet door m’n menstruatie ?
 
Terug
Bovenaan