Gisteren 10 maanden en nog niet kruipen of zelf staan....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Mijn dochtertje was gisteren 10 maanden en het " enige " dat ze pas doet is net zelfstandig zitten. Verder kan ze wel een beetje achteruit tijgeren, maar kruipen of staan doet ze niet.

Ik vroeg me af of meerdere kinderen rond haar leeftijd zo "sloompjes" zijn.

Ze is wel heel vlug met klanken e.d. Kan mama en papa zeggen en zwaaien.

Bedankt, groeten Kirsten

Hoi Kirsten,

Maaike wordt volgende week 10 maanden en doet ook nog niet zoveel. Ze kan al wel wat zitten maar nog niet los en ze gaat ook nog niet zelf zitten. Verder rolt ze wel veel heen en weer en op die manier verplaatst ze zich wel maar verder doet ze ook nog niets.
Ook zij is wel veel met allerlei verschillende klanken bezig. Ze heeft volgens mijn man al een keer gericht papa tegen hem gezegd maar daarna ook niet meer. Ik denk ook steeds als ik op dit forum lees dat ze zo weinig doet, maar van mijn zusje heb ik begrepen dat mijn neefje die nu ruim 2 jaar is dat ook niet deed en die is nu heel bijdehand en zal Maaike wel even voordoen hoe alles moet.
Ik vind het fijn om te lezen dat Maaike niet de enige is die "langzaam" is.

Groetjes
Inge

Hallo,

Nou dit is d,r dan hoor.....

Eindelijk voor het eerst voor elkaar om een foto te plaatsen.

Idd fijn om te lezen dat ze niet de enige is die nog geen haast heeft...

Doeiii Liefs Kirsten

Zou ik nog een foto kunnen plaatsen?  Ja dus....!!!Leuk

Hoi gaat jou dochtertje al wel zelf zitten of blijft zij ook alleen maar zitten als je haar rechtop neer zet.

En dit is Maaike in haar kinderstoel. Volgens mij gaat het vanzelf goed komen maar wij kunnen ook niet wachten tot ze iets meer gaat doen. Ze wil inmiddels niet meer echt graag in de box maar doordat ze nog niet zoveel zelf kan weten we ook niet wat we met haar aan moeten.

Groetjes
Inge

Hoi

Nee, ze gaat niet zelf zitten hoor. Mevrouw vind het allemaal wel best. Ze heeft dan ook een grote broer die alles naar haar toe brengt en de raarste dingen met haar uitspookt.!!

Op zich ben ik blij dat ze niet al heeeel vlot is aangezien we begin juli op vakantie gaan en ik dan wel blij ben dat ze nog niet < tenzij ze opeens heel vlot word > loopt e.d. Scheelt wel wat gevaarlijke situaties bij het zwembad en zo.

Weet jij hoe je foto,s groter krijgt???  Daaag liefs Kirsten

Ik kopieer de foto's altijd van een website die ik voor Maaike bij houd en daar open ik ze dan dan staan ze wat groter in beeld en als ik ze dan kopieer dan krijg ik ze zo groot als ze er nu staan.
Ik weet niet hoe jij de foto's op het forum zet maar misschien kun jij dit ook eens proberen.

Misschien moet je anders de foto als je hem gekopieerd hebt in je bericht een keer dubbel aanklikken en dan kan je met de blokjes die er staan volgens mij de foto wat groter maken. Maar dit lukt misschien niet bij iedereen.

Groetjes en succes
Inge

Hoi

Bedankt, ik zal het eens uitproberen. Ga nu mijn grote man onder de douche vandaan plukken. De kleine ligt al in bed. Weet idd ook af en toe niet wat ik met haar moet. Ze wilt niet graag in de box liggen en zitten houdt ze niet zo heel lang nog vol. Mevrouw laat zichzelf na een tijdje zo achterover vallen. Ik denk dat ze wel in een groei spurtje zit en ook wat last heeft van haar mondje. Ze heeft nu 2 ondertanden. En jou meisje??

Ons meisje heeft ook 2 ondertandjes en verder nog niet veel. Ik hoop dat het ook een fase is want dit is erg vermoeiend. Ze word nu gelukkig even door haar papa in bad gedaan. Kan ik even lekker op het forum.
Ik zie dat het gelukt is om de foto wat groter te maken.
Hoe ging het bij jou zoontje dan. Deed die ook overal zo lang over of is het echt iets voor meisjes.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan