Gisteren 10 maanden en nog niet kruipen of zelf staan....

hoi
anouk is ook bijna 10 maand,en ze kruipt ook nog niet echt,wel de beweging maken,ze gaat ook nog niet zelfstandig zitten,lukt bijna.ze heeft nu de spijlenvan de box ontdekt om zich aan op te trekken,ze gaat niet staan hoor.wel praat /schreeuwt ze ons de oren van ons hoofd.ze is alles aan het uitproberen,allemaal dingen die bijna gebeuren.voor je het weet doen ze die dingen allemaal.en volgens mij houdze het bij 2 tandjes.hahahaha.
gr petra

Hoi

Geen zorgen ieder kindje doet alles in z'n eigen tempo.
Ons dochtertje is alweer bijna 11 maanden en sinds 2 weken kan ze los zitten als je haar neerzet.Maar verder "doet" ze weinig.Ze rolt niet ,kruipt niet,vond (tot 2 weken terug) de wereld op haar rug hartstikke mooi,kan uren in de box enz.....
Ze is naar de fysio geweest om te leren rollen,maar ze heeft nu toestemming om het over te slaan.We zijn nu het lopen aan het stimuleren onder begeleiding.En dit gaat heel goed,alleen wil ze absoluut niet dat je haar handen vasthoud.
Ach die loopt zometeen zo weg.........
En ze is supertevreden en blij met alles.

Groetjes Jessica

Tiango van mij is 9maanden en rolt heel veel om, en probeert te kruipen...
Hij kan voor een paar minuten zitten maar alleen als ik m neerzet..
Met zijn tanden en praten is hij wel snel denk ik. Vandaag zijn 7e tandje doorgekomen.
Hij groeit heel goed in de   lengte.. Te goed vinden ze op het CB.. 6 cm in 1,5maand..
Hij is nu 77cm. en weegt 9540 gram..

Ga ook even proberen om een foto erop te zetten..

Groetjes Kim

Hallo allemaal

Gelukkig zijn er dus nog veel meer kindjes die misschien niet zo vlot zijn als de anderen....

Dat is toch wel fijn om te horen.

Zijn jullie ook aan het genieten van de zon???

Doeiii Liefs Kirsten

He Dames,

Inderdaad iedere baby ontwikkelt zich op zijn of haar manier. Benthe kletst de oren van mn hoofd en is wel heel sterk, maar sinds ze die spreidbroek aan heeft, gaat de rest wel even wat langzamer. Ze kon daarvoor al omrollen en achteruit tijgeren.En staan deed ze al met 6 weken.  Omrollen doet ze nu nog niet, dat is nog te lastig met die broek, maar achteruit tijgeren gaat wel supergoed en snel en ook om haar eigen as draaien en zo overal bij kunnen lukt ook.
Verder is Benthe een gedeelte van de kracht in haar bovenbenen kwijt door de spreidboek, dus staan gaat ook niet meer zo goed.
Ach, als dat ding weer af mag, haalt ze dat zo weer in. Zitten gaat redelijk, maar is natuurlijk niet fijn, zo wijdbeens.

Het enige waar Benthe echt wel wat laat mee is, zijn de tandjes. Achja, ook dat komt vanzelf wel goed!!

Verder zal ik eens de oude schoolboeken induiken om te bekijken wat ze zoal op welke leeftijd moeten kunnen. Volgens mij valt het dan allemaal wel reuzemee met die koters van ons!!

Groetjes Martine

Mijn kleintje is nu ruim 10 maanden en kan max een paar seconden zelfstandig zitten (ook niet altijd)... Hij kruipt ook nog niet... Hij rolt wel alle kanten op... Ik maak me eigenlijk ook wel een beetje zorgen... Je bent dus niet de enige.....

Hoi

Feline is inmiddels dus 11 mnd. en gaat nu achteruit tijgeren en billen schuiven. Verder vind ze het allemaal wel prima. Het zal wel komen...

Liefs Kirsten

Terug
Bovenaan