Gisteren 10 maanden en nog niet kruipen of zelf staan....

hoi hoi

hier nog zo een hoor

Ryan is overmorgen 10 maanden en rolt alleen van de rug op de buik en andersom
als ik hem neerzet blijft hij heel goed zitten
trek zich op aan de box en gaat staan
verder doet hij niks

hij tijgert niet , kruipt niet, en kan ook nog niet zelf gaan zitten

verder zegt hij nog steeds geen papa en mama (soms perongeluk papa haha)

en gilt aan een stuk door hahaha

volgens het cb loopt hij gewoon op "schema"

ach ja dadelijk gaat het misschien ineens heel hard
(Ryan is wel heel goed met zijn fijne motoriek, schrijf je da zo)

groetjes moekje

Hoi

Joyce wordt maandag 1 jaar,maar er zit nog niet echt schot in.
Het zitten gaat top,maar ze is nu aan hetkijken hoever ze haar benen kan liften tijdens het zitten.Niet ver ,want dan kukelt ze achterover.
Het stappen wordt nu helemaal leuk met 2 handjes vast of achter het loopwagentje (durf ik haar nog niet alleen achter te laten),maar o we als je haar maar 1 handje geeft.
Ze gaat trouwens niet zelf zitten of staan.
Ach dat komt vanzelf wel!

Groetjes Jessica

Hoi Hoi,

Nou Jennifer is de laatste 2 weken behoorlijk bezig (ze is 10,5 maand):

Gisteren ging ze voor het eerst zelf staan!!! Helemaal trots natuurlijk..

Ze kroop al naar achteren, maar sinds 1,5 week ook een stukje naar voren. En sinds maandag gaat ze vanuit ligstand op haar buik naar zitstand....

Echt het lijkt wel of ze elke dag weer wat nieuws doet..

Ik kan het ook niet meer bijhouden..Oh ja sinds gisteren billen schuiven!! haha lag helemaal in een deuk.. hihi...

Gr. Ilone

hey,
Dyary is vandaag 10 maanden en sinds vandaag kruipt hij en vanmorgen trok hij zich op aan de bank, zelfstandig!
hij is idd ook snel met praten en zwaait met open handje enz enz...

ach voor alles een eigen tijd!!

ons mannetje (Ifeanyi) deed ook een tijd lang weinig, en hij is nu bijna 11 maanden en ging de afgelopen 2 weken ineens als een speer ontwikkelen. Nu staat hij, kruipt een beetje en loopt langs tafel, boxen en bedden. Denk maar zo: er is nog nooit een gezond kind geweest dat niet is gaan lopen!!

Hoi,

Bas is nu 11 maand en volgens mij redelijk snel met zijn ontwikkeling.
Met 7 maanden zat hij zelfstandig en met 9 maanden liep hij rond in de box.

Kruipen doet hij niet echt, hij schuift vooruit op zijn buik. Hij gaat zelfstandig zitten als hij op zijn buik ligt....
Ben benieuwd wanneer hij zijn eerste stapjes los zet!

Niet alles kan snel gaan, de ene is sneller qua praten, de andere qua kruipen, sommige slaan kruipen helemaal over.

Wij hebben een meeting gehad met de september mama's en was heel erg wisselend wat iedereen kon hoor, de ene kon nog niet zitten, de andere kroop en gaat uit zichzelf al staan (al was ik wel de enige hiermee dus dat betekend dat dat erg snel is) hij is nu 9 maanden.

Het komt vanzelf wel, zoals mijn moeder zei, meestal als ze 18 jaar zijn lopen ze zelf het huis uit zonder luier..

Terug
Bovenaan