***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
YEAH!!!

bij deze weer een vers en zeer vruchtbaar  topic!!

wie wil ff het nod lijstje toevoegen?
lukt mij op 1 of andere manier steeds niet...

xxx

NOD's!!!!  

Wil                                 02-07         6e ronde         1e kindje

Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje

Rossia                      08-07         7e ronde         1e kindje
Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje

Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde(       uitgerekend: 26-02-2009            

wachtbankje

Bij deze het nod lijstje! Wat heerlijk een heel nieuw en vruchtbaar topic. Meiden, we gaan dit topic volstrooien met nieuwe glitters, om te beginnen bij Wil!!

Daarna Madootje en ik en daarna Suus, Melanie en Ellepel! En allemaal in de eerst volgende ronde! Dus meiden zet hem op. Dan kunnen we snel naar het zwanger zijn verhuizen!!

Liefs Rossia

Wil                                 02-07         6e ronde         1e kindje
Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje

Rossia                      08-07         7e ronde         1e kindje
Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje

Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde(       uitgerekend: 26-02-2009            

wachtbankje

hahaha rossia! thanks!!
was ff aan t puzzellen en toen kwam ineens onze lijst er staan !!! weet nu eindelijk hoe t moet!!

maar vage steekjes? hmmmmm anders dan anders? en hoe gaat t met je temp?
wanneer gaat je temp weer zakken dan? als t niet raak is?

wil zelf eigenlijk ook wel gaan tempen... vergeet t alleen steeds elke morgen!! haha
sta ik alweer naast mijn bed!
kan ik nu ook nog gaan beginnen? denk dat mijn ei 1 dezer dagen komt...
ben nu wel 50 graden volgens mij....haha wat een hitte he? niet leuk meer dit...

Ach, nu staat hij er 2x!  Dan kunnen we dat niet meer vergeten.

Ja, die steekjes zijn wat vreemd, weet niet zo goed of ik daar blij van moet worden.... Had net ook een dikke klont spierwitte vloed (sorry meiden...) Het zijn wat andere dingetjes dan andere maanden, maar toch ben ik niet positief! Als ik ongesteld ga worden, dan zal de temperatuur in het weekend omlaag gaan. Dus ben benieuwd.
Weet niet of je nu nog kan temperaturen. Ben daar niet zo in thuis, maar die vraag kan Ellepel wel beantwoorden.

Ik temperatuur heel af en toe alleen aan het einde van de maand. Als hij dan een paar dagen voor nod naar beneden gaat dan weet ik voldoende... Kan ik me vast geestelijk voorbereiden op wat komen gaat.

Wil, laat ons niet in spanning en kom met de eerste glitters strooien!

Dag lieverds

Nou hier nog steeds geen nieuws.
Het blijft het zelfde, midden in de nacht even een half uurtje flinke krampen lig dan krom van de pijn... en vervolgens geen duivels!
Verder geen idee wat ik hier van moet denken...... wil eigenlijk een week wachten met testen... omdat ik zo ontzettend onregelmatig ben. maar ik weet niet of ik dat ga volhouden!

Maar goed, nu even wat anders!
Hoe is het met jullie allemaal!!! Wat super hopen dat deze 2e toppic ons geluk en glitters gaan brengen!!!

Liefs Wil

Jeah, een vruchtbaar topic en Wil gaat dat binnenkort bewijzen!!! Laat je niet opjutten door ons hoor, gewoon testen wanneer jij denkt dat het kan. OP welke dag zit je nu? En wat zijn je vorige cycli geweest?

Bij mij is het vannacht doorgebroken, dat is fijn. Ik denk dat ik op dag 9 of 10 start met de ovutesten, just to be sure.

Suus, je kunt inderdaad niet zomaar gaan tempen om je cyclus te ahcterhalen. Maar wat Rossia doet is wel slim, dat heb ik ook wel eens gedaan. Puur om te zien of er een daling optreedt.
Ik zou als ik jou was wel morgenochtend starten en dan kun je zien of het op hetzelfde niveau blijft. Als ie echt met tienden daalt, is het slecht nieuws. Mocht dat zo zijn (maar dat gebeurt niet, want we hebben immers een vruchtbaar topic), dan kun je blijven tempen en halverwege die cyclus je resultaten vergelijken met wat je nu meet.

Het kan heel veel uitmaken als je weinig geslapen hebt, veel gedronken hebt of gewoon niet op hetzelfde moment meet. BIj mij werkt het prima, omdat ik ook in het weekend rond half 8 wakker wordt en dan diretc weer kan inslapen.

Rossia, ik weet dta ook niet. Ik moet zeggen dat ik bijna continue steekjes, krampjes en andere buikbewegingen voel. Paar dagen voor NOD voelde ik echt een band over de breedte van mn buik die probeerde op te rekken. Mijn lichaam is gewoon dwaas. Waarom doe je niet nog een ovutest? Gewoon om te kijken of de streep er nog is/duidelijker is?

Weet iemand waarom je liever geen ochtendurine moet gebruiken bij ovutesten? En wanneer testen jullie dan? Als ik namelijk gewerkt heb (ma-do) dan drink ik 1 1/2 liter water op een dag. Als ik thuis ben (vr-zo) haal ik soms maar 1/2 liter . Vertekent dat de resultaten niet?

Wil, duimduimduim.
Madootje, ben je al terug?
Go, hoe is het met jou?
En met de rest?

Wil, ik lees hier trouwens over Teunisbloemolie dat de cyclus regelmatig schijnt te maken...

Maar, dat heb je niet nodig, want je bent natuurlijk zwanger. We hebben namelijk een vruchtbaar topic!

Mijn mama zegt altijd: als je ergens sterk in gelooft, dan gebeurt het ook. En mama's hebben altijd gelijk, dusssss.

Terug
Bovenaan