Jeah, een vruchtbaar topic en Wil gaat dat binnenkort bewijzen!!! Laat je niet opjutten door ons hoor, gewoon testen wanneer jij denkt dat het kan. OP welke dag zit je nu? En wat zijn je vorige cycli geweest?
Bij mij is het vannacht doorgebroken, dat is fijn. Ik denk dat ik op dag 9 of 10 start met de ovutesten, just to be sure.
Suus, je kunt inderdaad niet zomaar gaan tempen om je cyclus te ahcterhalen. Maar wat Rossia doet is wel slim, dat heb ik ook wel eens gedaan. Puur om te zien of er een daling optreedt.
Ik zou als ik jou was wel morgenochtend starten en dan kun je zien of het op hetzelfde niveau blijft. Als ie echt met tienden daalt, is het slecht nieuws. Mocht dat zo zijn (maar dat gebeurt niet, want we hebben immers een vruchtbaar topic), dan kun je blijven tempen en halverwege die cyclus je resultaten vergelijken met wat je nu meet.
Het kan heel veel uitmaken als je weinig geslapen hebt, veel gedronken hebt of gewoon niet op hetzelfde moment meet. BIj mij werkt het prima, omdat ik ook in het weekend rond half 8 wakker wordt en dan diretc weer kan inslapen.
Rossia, ik weet dta ook niet. Ik moet zeggen dat ik bijna continue steekjes, krampjes en andere buikbewegingen voel. Paar dagen voor NOD voelde ik echt een band over de breedte van mn buik die probeerde op te rekken. Mijn lichaam is gewoon dwaas. Waarom doe je niet nog een ovutest? Gewoon om te kijken of de streep er nog is/duidelijker is?
Weet iemand waarom je liever geen ochtendurine moet gebruiken bij ovutesten? En wanneer testen jullie dan? Als ik namelijk gewerkt heb (ma-do) dan drink ik 1 1/2 liter water op een dag. Als ik thuis ben (vr-zo) haal ik soms maar 1/2 liter . Vertekent dat de resultaten niet?
Wil, duimduimduim.
Madootje, ben je al terug?
Go, hoe is het met jou?
En met de rest?