***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Vind het erg jammer dat ik hier nu de veroorzaker van ben. Ik heb er nooit wat van gezegt over het wel of niet reageren op berichten en de personen die dat wel hebben gedaan heb ik in die zin gelijk gegeven door er zelf op te gaan letten dat ik niemand zou vergeten op het moment dat ik een bericht post omdat ik vind dat als je je hart lucht op een site daar ook wederhoren op te krijgen.

Ik ben er dan vooral ook teleurgesteld in dat ik jullie vertel over vroegtijdige weeen en niemand vraagt hoe het nu gaat. Dat wil niet zeggen dat ik daar perse aandaacht voor moet hebben maar er had op zijn minst naar gevraagt kunnen worden. Vroegtijdige weeen zijn echt geen pretje al helemaal niet voor de gezondheid van mijn kindje als die nu al geboren zou worden. Ik ben bij mijn zoontje ook te vroeg bevallen waardoor de kans nu ook groter is dat ik te vroeg beval.

Het zou ook wel heel lullig zijn als jullie nu allemaal boos zijn op mij vanwege mijn vorige bericht en ik ondertussen al bevallen zou zijn. Dat is een punt van medeleven en intresse in elkaar tonen waarvoor het topic bedoeld is toch ?!!

En ondanks dat ik met het schrijven van het bericht over mijn weeen het liefste meteen alles met jullie wou delen heb ik de moeite genomen om eerst te reageren op de andere berichten voor dat ik zelf van wal zou steken.
De reacties van jullie kwetsen mij daarom erg

beeldmuis, ik vind niet dat het jou schuld is hoor.
je   had helemaal gelijk, vroegtijdige weeen is idd niet niks..
ik heb mijn excuses daarvoor aangeboden.

kreeg er de balen in om het bericht van judith.
dus wens jou echt alle goeds toe!!

dankjewel suus ! ik wens jou natuurlijk ook alle goeds toe. Bedankt dat je gereageerd hebt

Hoi meiden

Beeldmuis het spijd mij ook oprecht sorrie,
Hoop dat joun bevalling goed gaat lopen hoor en dat je de kleine wel mag uitlopen.Meiden nogmaals sorrie wil niet dat het hier stuk loopt door mij,

had het bericht van princes gelezen over hoe het met haar kleine ging maar wou eigelijk weten hoe het zelf nu met haar was, Misschien dat ik het anders had moeten formulen.

We zijn idd volwassen meiden daarom hoeft het hier niet te stoppen.

Ik zelf moet toegeven dat ik beter alles goed moet doorlezen voor ik reageer ben de laaste tijd gewoon veel ste gejaagd. Niet alleen hier hoor maar ook thuis met alles eigelijk ben ik te snel. veel te veel stress.

Maar als jullie verder hier willen zonder mij moeten jullie dat ook zeggen . of ik zal echt beter gaan opletten

Hoi Meiden,

Wat lees ik nou?  
Jammer te horen dat we sommigen onder ons gaan verliezen.
We hadden zo gezellig clubje, waar alles te zeggen viel en we elkaar door dik en dun steunen.
Maar ik kan me indenken dat het wel fijn is als je iets vertelt, dat er op gereageerd wordt. Ook ik kijk niet meer iedere dag, maar ik vind het nog steeds fijn om hier alles te delen.
Ik heb bijvoorbeeld nu last van bekkenpijn en moet halve dagen gaan werken.
Ook fysotherapie om proberen de pijn te verminderen.
Verder maakt onze dochter het goed, vrijdag nog een echo gehad, ze beweegt echt heel veel.

Ik wil nu eigenlijk graag op de andere reageren qua hun verhalen, maar ik weet zo niet meer wie er mee ophoudt en wie niet.
Ik hou het de komende dagen in de gaten en hoop jullie toch allemaal terug te zien.

Vanuit hier in ieder geval: Weet dat ik aan iedereen denk en hoop dat we bij elkaar blijven.

Liefs, Go

Hallo

@ go wat vervelend voor je dat je zulke klachten hebt. ik heb het bij mijn zoontje gehad en ik weet dat het absoluut geen pretje is. Veel succes er mee
En een dochter wat leuk gefeliciteerd !

Ik ben daarstraks bij de gyn geweest en die was super positief de kleine werd geschat op 46cm en 2465gram dat was precies de lengte en geboorte gewicht van mijn zoontje die dus met 35+6 geboren was. Dus groter zal het kindje zijn bij de geboorte. hij denkt nu ook dat ik de 37 week wel eens zou kunnen halen wat dus betekent dat ik lekker thuis mag bevallen kortom alleen maar goed nieuws van deze kant !

Veel liefs Marije

Terug
Bovenaan