***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

haha ellepel!!! ik hoop dat je positieviteit echt klopt!!!!vanaf nu!!!!geen duivels meer oke??
want weet je wat ik vanmiddag boven me zag zweven??echt waar..
een ooievaar!!!!!!! prinses had jij toch ook een keer?
was je toen ook zwanger die maand?
dat van die ochtend urine en ovutesten weet ik niet precies waarom dat niet mag...
eigenlijk wel vreemd omdat zwangerschapstesten juist weer wel sterker daar op reageren...  nou ja... gewoon lekker blijven klussen 3 week achtermekaar! haha
met dit weer wil ik wel vaker klussen trouwens... herkenbaar?????
weet ook niet of ik wel durf te temperaturen...hhihi... kijk wel ff...
WIL hoe is ie?? nog niks te bekennen??jij bent de 1e op ons verse topic oke?afgesproken!

nou ga ff de tuin weer in hier is t nog steeds droog en heet. bij jullie al regen?

xxxxx

Oh Suus....dat is goed nieuws! Volgens mij was het idd Prinses.

Die regen was hier in het westen al vanaf 12u incl wat onweer, het zijn buien gelukkig. Wel jammer als je net naar huis fietst het begint te regenen en eenmaal thuisgekomen is het praktisch droog, grrrrr.

Als ik ongi ben heb ik geen kluszin, maar bij warm weer/op vakantie altijd wel extra.

Hey meiden leuke naam zeg.

Princes een meisje heerlijk gestampt naar joun forum naam Princes.

Thanks dat jullie me aan de nieuwe nodlijst gezet hebben.

Drukke week morgen verjaardag vrijdag bezoek, zaterdag inpakken zondag verjaardag van mijn zusje. Maandag een weekje naar winterberg op vakantie neem wel mijn laptop gewoon mee.

Boh tijd gaat snel he mijn zusje is nu zondag alweer 32 weken zwanger en mijn petekindje is alweer bijna 7 weken oud .

Meiden kijk snel weer en hoop dan dat er veel met glitters gegooid is

xxxxx Melanie

Klopt 't Melanie dat je jarig bent vandaag?! Van harte gefeliciteerd en een fijne dag gewenst én een heleboel tjes én hopelijk is dit het jaar dat je moeder gaat worden!!!!
Alvast een fijne vakantie gewenst ook!

Wil......spannend......wat een kunst om zo lang te wachten met testen! Ik zou 't niet kunnen hoor! Maar idd laat je niet opjagen, doe maar rustig aan, als je maar wel opschiet!
Wij zijn stiknieuwsgierig!

Ja Suus dat was ik! Dat is goed nieuws, een ooievaar brengt nl. kindjes, dus......dit wordt 'm hopelijk voor jou deze maand!!! Zou toch wel helemaal te gek zijn!!

Hier gaat alles goed, m'n eerste werkweek zit er na vandaag weer lekker op. Vanavond m'n eerste borstvoedingscursus. Ben benieuwd.

Tot gauw weer! Hopelijk dan glitters in ons nieuwe topic!
Liefs, prinses

3x hoera voor Melanie! Hoera hoera hoera! Hele fijne dag vandaag met veel en leuke cadeautjes!!

Wil, hoe is het vandaag? Toch niet stiekem al testdrang... Voor je het weet ben ik de eerste die nu glitters gaat strooien hoor . Dus laat je het even weten?

Madootje, hoe is het bij jou, nog 5 dagen en het is voor ons zover!

Ooievaar! Suus!!!! Heb snel sexytimen jij, want ooievaren bregen baby's... Of is het ooievaars???

Hier geen verandering. Behalve dat mijn temperatuur vanmorgen 1/10 hoger was dan gister. We wachten het rustig af!

Dag lieve allemaal!!!

Ik kon niet wachten met testen!!! Heb vanmorgen getest en het heel veel ongeloof blijdschap vreugde tranen naar de test gekeken!!!
Hij is gewoon positief!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hier komen ze ALLEMAAL VOOR JULLIE
******** ****** ***** ****** ******   ****** ******* ******* ******* *

Dikke kus
Wil

Oh Wil, JIEHAAAAAAA!!!!!

Gefeliciteerd lieve meid!!!!! Joepie, glitters!!!!!!

Nou als dit geen goed en vruchtbaar begin van een nieuw topic is, dan weet ik 't ook niet meer hoor...............laten we afspreken dat we deze trend zo doorzetten!!

Nou, Wil en nu lekker genieten, het goed tot je door laten dringen!
Weet je man 't al?!
Hou ons op de hoogte he?!

Hè fijn hoor!

Dikke kus + knuf van prinses

Terug
Bovenaan