Hey Meiden,
Wil, GEFELICITEERD MET HET GOEDE NIEUWS!!!!!!
Beter kunnen we dit tropic niet beginnen, echt super gaaf...........
En Melanie, gefeliciteerd met je verjaardag, ik begreep dat je vandaag jarig was. Ik zit zelf niet op Hyves, dus kan het niet bijhouden van jullie.
Geniet van je dag, hopelijk klaart het weer nog wat op.
Princes al weer 23 weken, wat gaat dat snel. En een meisje, gaaaffffffffffff.....
Goed te horen dat het met alle zwangeren onder ons goed gaat. Voor de overige, klustijd of wachttijd.
Hier verder niet veel nieuws, de vakantie is begonnen en we zijn druk aan het inpakken om met de caravan weg te gaan, zaterdag gaan we. Dan zal ik dus 2 weekjes jullie verlaten.
Maar voor zaterdag, hebben we morgenmiddag nog een echo.
Ik zou dan 6 weken en 1 dag zijn. Vandaag ben ik precies 6 weken zwanger. Wat is nou 6 weken eigenlijk???? Er kan nog vanalles mis gaan, en ik ben zo bang dat we morgen weer slecht nieuws krijgen.
Heb jullie steun hier echt bij nodig.
Wel ben ik zo af en toe misselijk, dan moet ik even iets eten. Echt overgeven hoef ik niet. Wel val ik zo in slaap, ben heel de dag moe.
Herkent iemand het volgende: als ik maar iets doe, bijvoorbeeld Sven verschonen en in bed leggen, ben ik af en toe buiten adem.....
Is dit een goed teken of een slecht teken????
Nou, ik ben vandaag hier nog wel te vinden en volgens mij onder ons ook nog wel een paar anderen, gezellig............
Madootje 08-07 6e ronde 1e kindje
Rossia 08-07 7e ronde 1e kindje
Suus 18-07 7e ronde 1e kindje
Melanie 23-07 7e ronde 1e kindje
Ellepel 29-07 8e ronde 1e kindje
zwanger!!!
Prinses 1e kindje (2e ronde) uitgerekend: 26-10-2008 van een meisje!!
Judith 1e kindje (4e ronde) uitgerekend: 02-12-2008
Monatoetje 09-04 (5e ronde) uitgerekend : 17-12-2008
Marije 2e kindje (4e ronde) uitgerekend: 04-01-2009
Margot 2e kindje (1e ronde) uitgerekend: 26-02-2009
Wil 1e kindje (6e ronde) uitgerekend:???????
wachtbankje