***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Lieve lieve El!

Ik begrijp je volkomen en speel zelf ook wel eens met het idee. Ik denk dat het een verstandige beslissing is!

Ik wens je alle geluk van de wereld en ik hoop echt dat je kinderwens snel vervuld zal worden.

Een dikke zoen van mij voor jou!

Ellepel, wat jammer om te horen.
We gaan je zeker missen!!!!!!!!!!!!!!!
Succes in ieder geval verder.

Dikke kus, Go  

Dag lieverds,

Hier niet echt wat te melden, behalve dan dat ik morgen een bloedonderzoek moet hebben voordat ik doorverwezen kan worden voor een punctie. Natuurlijk moest ik eerst zelf nog met radiologie bellen, die waren vergeten mijn onderzoek door te sturen naar de ha. Zucht. Zo kan je eeuwig op een uitslag wachten. Assertief zijn is dus echt belangrijk.

Verder moet ik wel aan Ellepel denken, helemaal nu ze nog bovenaan ons nod-lijstje staat:

NOD's!!!

Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje
Rossia                        08-08           8e ronde         1e kindje
Madootje           17-08       7e ronde       1e kindje
Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje
Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

oei, waren de rode duivels nu wel of niet bij Ellepel gearriveerd?  

Hey Dames,

Niet zo'n hele vrolijke berichten allemaal hier.

El, ik schrik er wel even van dat je wil stoppen, maar vind het ook een moedige beslissing, als je dit nog leest. Heel veel sterkte en ik hoop dat je nog eens van je laat horen!!!

Princes, wat een verhaal zeg. Ben wel wat laat met reageren, maar ook jij liet me even schrikken met dat ziekenhuis verhaal! Ik hoop dat je idd een vervanger kunt vinden. Ben je ook bij de NMT aangesloten of is dat alleen voor tandartsen. Wij hebben niet iemand kunnen vinden helaas!
Verder hoop ik echt dat het met je vriend ook weer goed gaat komen!!!

Madootje, wat een sukkels zeg bij dat ziekenhuis. Maak je je zorgen over de punctie of heb je er een goed gevoel bij?
Ik ken een beetje het gevoel, mijn schoonvader is ook gestorven aan een erfelijke kanker en mijn man heeft het gelukkig niet, wel wil hij ons kindje ook laten testen straks. Ook al weten we al dat je de komende paar generatie niet naar boven komt, maar alles voor de zekerheid!!

Nu ben ik weer kwijt hoe het met de andere dames gaat,
Suus en Rossia  volgens mij aan het klussen.
Melani, rd weer vertrokken??

Voor de rest veel klus plezier, wacht stress, of lekker  zwangeren.

X Judith

hey meiden!

poosje niet geweest...heel druk op werk en mijn internet is dramatisch op het moment..

lieve ellepel! had je al een bericht op hyves achtergelaten,maar vind t heel jammer dat je met het forum stopt! maar snap je heel goed!! en ook nog ongesteld geworden!! echt kut!!

madootje! getver wat moet je ja lang wachten op die punctie.. wel spannend hoor allemaal!

rossia.. heel verstandig van je om nog ff te wachten,had daar zelf nog helemaal niet over nagedacht.. ben nl ook maar basisverzekerd. eigenlijk toch belachelijk he dat je het alleeen in januari kan veranderen. zowiezo allemaal belachelijk!!! dat er maar 3 behandelingen vergoed worden. zal me er ook maar es in gaan verdiepen..
hoe gaat het verder met jullie?

prinses blij dat t weer wat beter met je gaat! alleen knap vervelend dat je niet samen met je mannetje op 1 lijn zit!! heel rot voor je! nou rustig aan blijven doen he?

nou heb welgeteld 2 x mijn temperatuur opgemeten! is echt niet voor mij weggelegd hoor...hihi.. ik spring steeds van te voren it bed!!grrrrrr
maar voel mijn eisprong heel goed,dus vind ik t eigenlijk ook niet nodig.
mijn klus periode is nu weer begonnen!! gaan we weer de stress weken in..pfffffffff niks aan..

nou meiden moet weer stoppen!!

xxxx

Glitterchicks in ruhe....

Zo meiden, iedereen druk of andere redenen?

Madootje, hoe is het met jou? Heb je al meer nieuws?
Prinses, alle harde buiken nog onder controle? Laat je even weten hoe het met je gaat?

Suus!! Leuke foto's van je housewarming. Ziet er gezellig uit en je hebt echt een waanzinnig leuk huis! Temperaturen is dus niet je sterkste vak. Is voor mij ook een opgave hoor. Maak deze maand af en dat vind ik het ook gezegend! Er is duidelijk te zien dat ik een eisprong heb gehad en met al die positieve ovulatietesten vind ik het allemaal wel prima!
Zit je alweer in je nieuwe sexytime periode?

Met ons gaat het goed. ZIjn aan het aftellen naar de vakantie en laten het even los momenteel. We wachten nog op een telefoontje van de huisarts van Rossiaman, met informatie over de operatie van het verleden en wat de uroloog heeft gezegd?
We hebben besloten toch maar niet te wachten en laten de afspraak voor de vrijwijzing naar de gyn door mijn huisarts op 12 augustus staan. Ik wil niet wachten en grote kans dat de verzekeraar er niet mee akkoord gaat. Mocht het zo zijn dat we meer dan 3 behandelingen nodig hebben, dan dealen we er dan wel weer mee. Maar als ik wacht, dan betekend dat ik gelijk een jaar verder ben voordat ik misschien een eerste behandeling krijg en zolang wil ik niet wachten! We gaan er dus voor, maar wel pas na de vakantie!

Nog 2,5 week werken en dan lekker vrij!
Zo tijd om eens even een broodje te gaan eten.

Liefs Rossia

Hey meiden,

Rossia, inderdaad zijn we niet meer zoveel te vinden op het forum als eerst, komt misschien doordat iedereen het druk heeft ofzo.
Goed van je dat je niet wacht, ik snap het helemaal.
1 jaar wachten zou ik nu ook niet meer kunnen, als je zwanger wilt worden, wil je dat nu en niet pas over 1 jaar.
Nog even en dan lekker op vakantie en uitrusten....

Suus, leuk weer van je te horen. Het temperaturen zou voor mij ook niets zijn.
Ik ben ook al eerder uit bed dan je zelf weet.
Gelukkig voel je je eisprong, dus dat is super fijn.

Met de andere dames ben ik het even kwijt.....sorry.....

Princes, Hoe is het met je? Nog veel ruzie thuis of valt het mee?
Hoe voel je je verder?

Hier niet veel te melden, morgen ben ik 10 weekjes en maandag heb ik de volgende echo.......ben toch nog steeds bang dat bij een volgende echo het hartje niet meer klopt..........zou ik daar ooit nog van af komen, van dat gevoel????????
Verder nog steeds heel moe en overdag veel misselijk, goed teken dus.

Dikke kus, Go

Terug
Bovenaan