Suus heeft getempt, hoera! Goed zo meid!
Rossia, ik hoop inderdaad dat ik me lekker zorgen mg maken over de inentingen, maar buikgevoel zegt dat t niet hoeft. Vanochtend vruchtbaar slijm , echt ik snap er nks meer van. Volgens mij vorige cyclus ook. Ik ga zo even een ovutestje doen, gewoon om te kijken wat daar uit komt. Ik weet wel geen ei (heb toch echt een positeve test + temp wijziging gehad, zit nu op 37,02), maar dan kan ik dat mooi aan de ha laten zien.
Verder begrijp ik je overweging om later te beginnen, maar kun je niet in oktober beginnen, dan heb je 3 behandelingen en 3 maanden. Of werkt dat niet zo? Ik heb geen idee hoor.
En ook ik weet dat de kans klein is, maar hoe dan ook goed dat jullie t wel proberen. We duimen allemaal voor dat ene superzaadje dat jouw supergrote ei gaat beminnen.
Wanneer ga je naar Spanje eigenlijk? Lekker hoor, vind dat een heeeeerlijk land. Spreek de taal ook een beetje, dus dat maakt het exra leuk.
Ik ga maar eens douchen en de tuin in. Oh nee, dat is niet aardig voor jullie hardwerkende mensen, sorry!
Prinses...alles goed?