***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

WAUW Ellepel!!! Bali!!!!!!!!!!!!!!! wat gaaf!!!! dat is zo ontzettend mooi lijkt mij!!...

nou meiden heb getemperatuurd!!!haha nou moet ik t nog volhouden he?
36,8.

ga aan t werk! xxxx

Goedemorgen meiden,

El, Bali!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat heerlijk! Dat wordt dik genieten voor jullie! En maak je nog maar even geen zorgen over de inentingen als het zover is, dan is het vroeg genoeg om daarover na te denken! Ik hoop natuurlijk voor je dat het wel een probleem gaat worden, want dan ben je lekker zwanger! Nog 4 dagen.....
We hebben niet echt iets leuks gedaan, maar ben s'avonds in bed enorm verrast door Rossiaman met een hele mooie zilveren armband (soort slavenarmbad) en mooi grote ronde oorbellen die erbij horen! Oh en s'morgens een kaart op de tafel met de meest lieve tekst! Ik heb echt de liefste man van de hele wereld. Jammer dat zijn zaad niet zo lief is hihihi!
Hij kwam met die doosjes aanzetten en even dacht ik hij gaat mij ten huwelijk vragen, maar helaas.... hihi

Suus, getemperatuurt vanmorgen! Welldone!! Mijn temperatuur was 36,9 dus een stijging ten opzichte van gister!

Wil, fijn om te horen dat het zo goed met je gaat!

Ik heb gister echt enorme ei-pijnen (vandaar Suus dat ik zei, ik heb een enorm ei) gehad, dus om 18.00 toen ik thuis kwam hebben we er nog een sexytime tegenaan gegooid. Ik weet dat ik gewoon ongesteld ga worden, maar toch ergens nog een sprankje hoop...

Ik ga denk ik mijn afspraak met de huisarts en de doorverwijzing naar de Gyn uitstellen.... Dan kan ik in januari mijn zorgverzekering nog oppimpen om meer behandeling vergoed te krijgen.... Nu zijn het er namelijk maar 3 en als ik 1 aanvullende pakket hoger ga, dan mag ik oneindig veel behandelingen doen. Lijkt ons toch wel de moeite waard om een klein halfjaartje daarop te wachten en nog nog hopen dat ik geaccepteerd wordt... Op het moment dat ik nu naar een arts of gyn ga weet ik zeker dat ik niet geaccepteerd ga worden....

Ik wijzig even mijn nod, aangezien mijn enorme ei wel enorm laat was...

NOD's!!!

Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje
Rossia                        08-08           8e ronde         1e kindje
Madootje           17-08       7e ronde       1e kindje
Suus                           18-08          8e ronde       1e kindje
Melanie                    19-08           8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009              
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje

Suus heeft getempt, hoera! Goed zo meid!

Rossia, ik hoop inderdaad dat ik me lekker zorgen mg maken over de inentingen, maar buikgevoel zegt dat t niet hoeft. Vanochtend vruchtbaar slijm , echt ik snap er nks meer van. Volgens mij vorige cyclus ook. Ik ga zo even een ovutestje doen, gewoon om te kijken wat daar uit komt. Ik weet wel geen ei (heb toch echt een positeve test + temp wijziging gehad, zit nu op 37,02), maar dan kan ik dat mooi aan de ha laten zien.

Verder begrijp ik je overweging om later te beginnen, maar kun je niet in oktober beginnen, dan heb je 3 behandelingen en 3 maanden. Of werkt dat niet zo? Ik heb geen idee hoor.

En ook ik weet dat de kans klein is, maar hoe dan ook goed dat jullie t wel proberen. We duimen allemaal voor dat ene superzaadje dat jouw supergrote ei gaat beminnen.

Wanneer ga je naar Spanje eigenlijk? Lekker hoor, vind dat een heeeeerlijk land. Spreek de taal ook een beetje, dus dat maakt het exra leuk.

Ik ga maar eens douchen en de tuin in. Oh nee, dat is niet aardig voor jullie hardwerkende mensen, sorry!

Prinses...alles goed?

Ik bedoelde natuurlijk ook Madootje. Weet je al iets meer? Dikke knuffel!!!

Rossia, het upgraden van je zorgverzekering lijkt me een slimme zet. Maar kan je gevoelsmatig wel wachten?? Lekker naar Spanje straks, ik ben jaloers!!

Ellepel, Bali, wowie zeg. Dat is echt te gek! Het lijkt me heerlijk om daar naartoe te gaan. Nog even wachten en dan weet je of je die prikken kan halen of dat je zwanger bent!!

Suus, zet hem op met het temperaturen, meid!

En bedankt allemaal voor jullie steunende berichtjes. Ik heb net gebeld, maar nog geen uitslag. Gister zeiden ze na de onderzoeken dat de uitslag 's middags al elektronisch verstuurd zou worden naar mijn ha, dus ik snap dit niet. Ook moet ik de verwijzing voor die punctie nog krijgen, hoor (ik was gister misschien niet zo duidelijk, sorry). Dus eigenlijk weet ik nog niets. Vanmiddag kan ik weer de ha bellen. Ik probeer het maar van me af te zetten en ga even wat dingetjes doen.

El, wanneer ga je richting Bali? Volgens mij heb ik dat nog even gemist, maar oh wat heerlijk zeg! Blijft toch raar he van je slijm. Kan me voorstellen dat je een bezoekje aan de huisarts wilt brengen.

Madootje, vanmiddag weer bellen dus! Nou ik duim hier voor je hoor, hoop echt dat het niets erg is en een kleine ontsteking ofzo.

Gevoelsmatig kan ik zeker niet wachten, maar nu moet mijn verstand maar even de overhand nemen! Het zijn 3 behandelingen in de basis en ellepel, helaas is dat niet per jaar, maar 1-malig. Als ik dus een klein half jaartje wacht kan ik oneindig veel pogingen doen, mits ik geaccepteerd wordt.
Als ik dat niet doe, zijn alle behandelingen na de 3 voor eigen rekening. Ik heb al gegoogled dat dat zo'n 4000 euro per keer is. We hebben het niet slecht, maar dat is echt een hoop geld en kunnen we dus niet om de zoveel tijd ophoesten voor een nieuwe behandeling.

Rossiaman gaat in de tussentijd nog stoppen met roken, dus een kleine hoop dat het misschien niet nodig is? Maar van binnen schreeuw ik, liever vandaag de behandeling dan morgen, dus een moeilijke afweging!

Terug
Bovenaan