Zo irritant, had ik gisteren een bericht geschreven, wil ik 'm plaatsen dondert 't internet er bij ons uit, grumpfh!!!
Wel ja, nieuwe dag, nieuwe kansen. Hij doet 't weer!
Had iedereen persoonlijk een berichtje geschreven, maar als ik heel eerlijk ben heb ik daar nu ff niet de puf voor om alles zo uitgebreid opnieuw te schrijven.
Even heel kort dan; (uit m'n hoofd!)
Madootje, wat een spanning, ik hoop voor je dat je gauw duidelijkheid hebt en hopelijk goed nieuws! Ik denk aan je!
Melanie, wéér ongesteld, ik kan me heel goed voorstellen dat je steeds meer gefrustreerd raakt. Wat kun je nou nog meer doen dan dat jullie doen?! Het komt vast goed, maar het is verre van leuk dat 't allemaal zo lang moet duren. Daarom snap ik je verdriet bij al het kraamgeluk om je heen heel goed hoor!
Rossia, moeilijk hoor, maar ik denk wel heel verstandig om te wachten tot volgend jaar met de echte medische molen. Tot die tijd gewoon blijven hopen op dat ene supersterke spermacelletje! En.....dat je vriend gaat stoppen met roken is natuurlijk heel goed. Het is algemeen bekend dat daardoor de spermakwaliteit beduidend achteruit gaat. Dus hopen dat dat misschien ook voor verbetering zorgt.
Suus, dus je wacht nog even met die test. Zou bijna zeker weten dat mijn vriend ook erg huiverig zou zijn om zo'n test te doen hoor. Maar goed, hopen dat 't gewoon helemaal niet nodig is.
Ellepel, de spannende dagen komen er weer aan, duim duim duim duim duim duim!!!!!
En Go, superduper gigantisch goed gaaf nieuws!!!! Drie keer is dus echt scheepsrecht bij jullie. Dat was bij Sven toch ook zo?! Zuur dat dat er voor nodig is, maar nu proberen te genieten van dat kleine smurfje in je buik. Die echo's blijven natuurlijk spannend, maar voor nu lijkt 't me er goed uit zien aangezien je het kloppende hartje al gezien hebt.
Degenen die ik nu niet specifiek genoemd heb, sorry!
Hier is alles weer een beetje rustig. De afgelopen dagen nog wel af en toe wat harde buiken met krampen gehad maar niets meer in vergelijking met afgelopen dinsdag.
Heb echt veel rust gehouden en dat heeft me overduidelijk goed gedaan. Gisteren op controle geweest bij vk en ze vond het er goed uitzien. Ik loop qua groei nog steeds op schema. Ook het hartje weer even gehoord en dat blijft gewoon een heel fijn gevoel. Ik blijf trouwens gewoon onder controle van de vk vanaf nu.
Maandag ga ik weer proberen te werken, hopen dat ik het volhoudt.
Ik ben toch al maar via een uitzendburo aan 't kijken of ik de laatste 2 wkn misschien een waarnemer kan regelen voor het geval het niet meer lukt om zelf te werken.
Hier thuis is het nog steeds niet gezellig, ik kan er echt niks meer aan doen, maar we zitten gewoon niet meer op dezelfde golflengte, hij denkt overal totaal anders over.
Heb echt het gevoel alsof ik deze zwangerschap helemaal in m'n eentje beleef.
Alle moeite die ik doe om hem erbij te betrekken wordt nagenoeg afgeketst. Volgens mij irriteert hij zich er alleen nog maar aan als ik bijvoorbeeld zeg dat ik het kindje voel ofzo.
Heel moeilijk, maar ik heb nu besloten in alles mijn eigen plan te trekken en puur en alleen aan m'n eigen gezondheid te denken.
Hoe het met hem en mij afloopt, we zien wel.
Ik kan en mag me er nu gewoon even niet al te druk over maken.
Maar leuk is absoluut anders.
Nou meiden, bedankt dat ik weer ff m'n ei kwijt mocht en ik denk aan jullie hoor!!
Veel liefs, prinses (26wkn6dgn)