***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

Wow princes wat een dotje zeg. Echt wat een dropje,

Ja idd duurt lang voor het raak is bij mij hoop dat dat ooit wel nog gaat komen moet het nu 5 dec worden. wel een speciaal   kadot'je als het nu raak zou zijn   Maar princes hoe gaat het nu met jou zelf?

hoe gaat het verder hier met de meiden het is zo stil hier

liefst melanie

Hallo dames !

5 december is de dag !! dat jij je positieve test hebben mag :p :p dan zijn mijn vriend en ik 2 jaar bij elkaar :p

Wat een prachtkind prinses ! goed te horen dat ze het zo goed doet allemaal !

ik mis iederekeer 2 dames kan het aan mij liggen of mis ik
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Hoe gaat het met jullie ??????

Sorry als ik iemand vergeet ! hoop dat alles ook goed is met de rest !

Hier moet me eigelijk nog wat van het hart. Het valt me op dat er een aantal keer gezegt is dat mensen vragen hoe het met iemand gaat en dat dan blijkt dat die persoon net daar voor van zich heeft laten horen. Vanaf het moment dat ik hier over las ben ik er op gaan letten. Nu valt het mij op dat inclusief de dames die dit gezegt hebben dit andersom ook doen.
Ik verwijs hier graag bij naar het bericht wat ik voor deze geplaatst heb. Dit is geen kattepis wat ik heb geschreven en zou jullie er wel over willen updaten maar als er in eerste instantie niet op gereageerd word waarom zou ik jullie dan op de hoogte houden en ten 2e waarom zou ik dan andersom vragen hoe het met jullie  gaat. Ik vind het erg jammer........

Veel liefs Marije

oh beeldmuis...
je hebt helemaal gelijk meid!
maar was zelf behoorlijk van de kaart ... dus ff erg egoistisch..
en eerlijk gezegd kijk ik niet meer dagelijks..
maar heb ff je bericht opgezocht en ndat was idd een heftig weekendje zeg!!
je hoeft ook niet meer zo lang he?
laat dat ukkie nog maar mooi een paar week in je buik zitten!
nogmaals sorry en trek je alsjeblieft niet personlijk aan he?

prinses GEWELDIGE foto's!!

Hoi dames,

Hier ff een reactie van mij!!
Voor mij is de spontaniteit van het form er helemaal vanaf!!
Ik lees al een paar weken express niet en reageer ook dus ook niet.
Nu lees ik dat er weer niet goed op elkaar wordt gereageerd en is het voor mij wel echt over.
Voor de gene die mij op hyves hebben zien vanzelf wanneer ik ben bevallen.
Verder hoop ik nog steeds dat het voor iedereen hier positief gaat verlopen of dat nu is met bevallen of met zwanger worden, waar het hier toch allemaal om gaat. We willen allemaal hetzelfde en dat gun ik iedereen. Ook al gaat dat bij sommige niet zo als gehoopt en zou ik me bijna schuldig voelen dat het bij mij wel snel is gegaan en goed verloopt!!

Jammer dat het zo gelopen is, maar ik gun iedereen het beste!!!

Judith

Ik ben hier zooooo klaar mee. Het lijkt hier wel een kleuterklas. Meiden die hier bijna nooit meer schrijven gaan nu ineens met vingers wijzen, wellicht terecht en wellicht niet.... Ik laat mijn mening hier even in het midden.

Ik stop er mee.  Als we op deze manier met elkaar omgaan is de lol er bij mij echt af.

Voor de rest, heel veel goeds. Fijne zwangerschap, bevalling en zwanger worden!

Ciao

Rossia ben het helemaal met je eens!!!
Ik ben er nu na het bericht van judith ook helemaal klaar mee.......

iedereen allemaal het beste gewenst.

hallootjes.

He bah dacht dat het een beetje was uitgepraat....
Maar ben het wel met Judith suus en rossia eens, als het zo moet dan is het niet leuk meer.....

Juist ja, waar dit nou allemaal over gaat?!?!
Hoe dan ook gaat dit m'n petje te boven en wil ik me hier graag van distantiëren.
Heeeeeeel erg jammer, maar ook ik ga bij deze dit forum vaarwel zeggen. Op deze manier hoeft 't voor mij ook niet meer zo.

Wel wens ik alle zwangeren een fijne bevalling, een hele fijne kraamtijd en sterkte met de gebroken nachten die komen gaan!!
De nog niet zwangeren wens ik uiteraard toe dat het toch gauw raak mag zijn en dat alles voorspoedig mag verlopen!

Liefs van de prinsesjes!!

Terug
Bovenaan