***GLITTERCHICKS*** PART 2!!!!!!!

madootje!!! we maakten ons al zorgen om je...
maar nog niet van alle ellende af dus...
wat een verhaal zeg..gatver..heeft dit ook een naam?heb nl er wel eens vaker van gehoord..
wel ff laten weten he?of jullie weer mogen proberen zwanger te worden!

rossia lekker aan t uitwaaien! heerlijk zeg!
en nu hopen op een eilandbaby!

prinses hoe gaat ie?? groeit ze goed?
nog lekker aan t genieten...zet je hier nog een keer foto van haar erop?
ben nieuwsgierig hoe ze er nu uit ziet

marije, jij moet ook niet lang meer he?
zag net mooie dikke buik foto's op je hyves! mooi hoor!

en go schiet ook al mooi op zag ik..

en judith en wil,hoe gaat t met jullie?
is t allemaal nog een beetje vol te houden?

nou hier slecht nieuws, vanmiddag ongesteld geworden
$$#$^%%$## baal echt enorm..
had wel goede hoop, had zelfs zere borsten! nog nooit gehad..
maar voelde gister al dat t niet goed zat..
ga nu dus de 12e!!!!! ronde in..had ik nooit gedacht..
dus net ff lekker met hond naar t bos geweest, was er helemaal alleen dus ff lekker uitgejankt!!!

scafi

probeer  hier boven een foto te plaatsen..
hoop dat t lukt,..

maar goed.. volgende nod mag op 14 december gezet worden.
dames goed weekend!!

Suus, wat enorm klote! Ik gooi hem er nog maar eens in. Testje doen??
Echt flink balen en maar weer vol goede moed een nieuwe ronde in. Er zit echt niets anders op.... Dikke knuffel!

Madootje, wat fijn om weer wat van je te horen, al kun je nog niet 100% positief nieuws brengen. Ik hoop dat je snel echt duidelijkheid krijgt en groen licht om weer proberen zwanger te worden.

Terschelling was heerlijk. Laatste 2 dagen behoorlijk ziek geweest, dat was alleen wat minder. Nu nog erg zwak en erg moe, dus hoop dat het nieuwe weekend er snel aan komt.

Prinses, nieuwe foto's graag!

NOD's!!!
Melanie                  ?                      ? e ronde          1e kindje

Rossia                        02-12          13 e ronde         1e kindje  
Suus                            14-12          12 e ronde       1e kindje

zwanger!!!

Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009    van een meisje!!  
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

Glitterkiddies
Giulia        geboren op 22-10-2008 wonderschone dochter van Prinses!!

terschellingen zijn wij ook afgelopen zomer geweest best een mooie plaats.

NOD's!!!
Melanie              05-12              12 e ronde          1e kindje
Rossia                        02-12          13 e ronde         1e kindje  
Suus                            14-12          12 e ronde       1e kindje

zwanger!!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde)       uitgerekend: 25-02-2009    van een meisje!!  
Wil                             1e kindje (6e ronde)     uitgerekend: 09-03-2009

wachtbankje  
Madootje             wacht totdat ik mijn 9e ronde in mag

Glitterkiddies
Giulia        geboren op 22-10-2008 wonderschone dochter van Prinses!!

heb mijn nod ff ook verranderd.   5 december sinterklaas

Hoi meiden,

hier eindelijk dan weer eens een teken van leven van de prinsesjes! Alles gaat goed hoor, maar het is echt zo...je komt nergens aan toe. (tsja, behalve heeeel veel knuffelen dan)
Giulia is gelukkig inmiddels goed gegroeid. Vorige wk heb ik d'r laten wegen bij 't consultatieburo en ze was in 1 wk tijd ruim 500 gr aangekomen!! Goed bezig!!
Moet er maandag weer naartoe voor onze 1e echte afspraak, dus ben benieuwd.
Ze groeit ook echt goed, eindelijk beginnen de kleertjes goed te zitten. Tot nu toe moest ik alle mouwtjes en pijpjes omslaan maar dat hoeft nu niet meer. Maatje 50 zit nu als gegoten, bijna krap zelfs, denk dat mt 56 over een paar dagen perfect zit.
De borstvoeding loopt nu ook goed. Alleen de nachten zijn nog gebroken. Ze komt nog zeker 1 tot 3 keer. Heb d'r inmiddels ook weer in de reiswieg bij ons op de kamer gelegd. Staat echt pal naast m'n bed, dan hoef ik er iig niet iedere keer helemaal uit.
Verder gaat 't echt super hoor, we genieten enorm van haar. Het is een heel lief kindje, ze huilt echt alleen als er wat is.....tenminste als je om aandacht vragen ook meetelt.
Denk dat 't niet lang meer duurt voor we d'r eerste lachje gaan zien, daar kan ik al onwijs naar uitkijken.

Het is rustig hier he?! Helaas Suus weer ongi, bah bah bah bah bah!!!!! Gaan jullie die test nou doen? Lijkt me op een gegeven moment wel prettig om te weten of het misschien toch daar aan ligt, toch?!
En Ros, voel je je alweer beter? Jammer dat je nou uitgerekend tijdens jullie uitwaai-dagen ziek moet worden!
Wanneer had je die afspraak in 't ziekenhuis nou ook alweer?
Melanie ook alweer de 12e ronde joh, hoop zo dat het voor jullie 3-tjes ook gauw zo mag zijn dat we hier weer eens glitters gaan zien.

En hoe is het met de zwangeren?! Go, ga je ons de naam nog vertellen? Denk dat Judith niet meer lang hoeft toch? Spannend!
Ach, kan je alleen maar zo'n bevalling als ik heb gehad toewensen, dan is 't echt een eitje!

Nou, hoop dat jullie de foto's van m'n meiske weer mooi vinden. Ik zwijmel nog steeds als ik d'r zie hoor!!
Dikke kus van ons!!

Heey lieve allemaal!

Ooo suus wat enorm k..... toch weer! waarom toch..... sterkte meid denk aan je.

Rossia: Fijn dat je weekje lekker was, wel balen dat je die laatste paar dagen ziek was... Binnen kort moet je toch naar het ziekenhuis voor de uitslagen?

Prinses: Wat een enorm mooi meissie!!!!! Daar mag je zekers heel trots op zijn! lekker joh dat ze het nu zo goed doet en goed groeit!!!! Houden zo! Geniet maar lekker van haar.

Madootje: tjonge wat een verhaal zeg... sterkte

Hoe is het met de anderen??

Hier gaat het met mij iets minder. heb nu bekkeninstabiliteit, erg pijnlijk. Krijg nu fysio om de pijn dragelijk te maken.... Maar goed met het kindje gaat het goed, die groeit goed en daar ben ik heel blij om!

Dikke kus
Wil

Terug
Bovenaan