*** GLITTERCHICKS *** part one

wij zaten hiervoor op het eind december forum,
nu een nieuw topic geopend.
als je mee wilt kletsen ben je van harte welkom.

zo dames,

ons nieuwe topic eindelijk geopend!
jullie zaten ook wel snel op het 700e bericht!hihi..

he beeldmuis, vind het best wel een spannend verhaal van je!!
wat denk je zelf? niet stiekem een testje er tegen aan gooien?....

nou heb verder niet veel te melden..straks op visite.
moeten dit weekend op hun hond passen(waar we zo op visite gaan)
hele grote duitse herder, geweldig beest!!

oja melanie en de rest..ben idd morgen jarig!
word 27...doe er verder niet veel aan.
straks als ons huis klaar is,gewoon alles in 1 keer vieren.

he meiden fijne avond!

xxx

NOD LIJST:

ellepel           15-03             3e ronde       1e kindje
suus                    17-03             3e ronde       1e kindje
judith               25-03             4e ronde        1e kindje
madootje   29-03             3e ronde       1e kindje
marije             30-03             3e ronde       2e kindje
rossia               03-04             4e ronde       1e kindje
melanie        04-04              3e ronde        1e kindje

monatoetje ??                   5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

hoi lieve meiden..

heb jullie alweer gevonden.. Kan ook niet zomaal weg blijven.. Maar reken deze ronde niet teveel op mij...
Ik zal mijn nieuwe nod even doorgeven.. cyclus van 28 dagen. NOD. 9 april.

succes allemaal
en ik kom vast wel af en toe even meekijken..
liefs mij

JIPPIE, ik ben de eerste die onze opperkip mag feliciteren!!

Suus, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden voor je!
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaaaa, in de gloriaaaaaaaaaaaa!!!!!
Hieperdepiep HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3 dikke kussen van mij en een hele fijne dag hè?! Wij weten wel wie er vandaag gaat klussen !

Jeetje alweer een nieuw topic, is toch snel gegaan de tijd vinden jullie ook niet?! Sommige dagen/weken leken eeuwen te duren, maar zo achteraf lijkt 't dan toch snel voorbij te zijn gegaan.
Ben blij dat je bij ons blijft monatoetje.....tenslotte hoor jij ook bij de Glitterchicks en hopen we echt dat je het ook snel zult zijn!
Hoe is het met alle andere meiden?! Nog geen spannend nieuws? Wanneer gaat er weer getest worden?!
En Margot hoe gaat het met jou?! Denk nog steeds veel aan je hoor!

Hier gaat alles redelijk goed. Ben nog steeds vooral 's middags misselijk, last van m'n onderrug (das nieuw) en tsja die borsten die weten niet van ophouden. Kennelijk hebben m'n borsten de indruk dat ze er morgen al klaar voor moeten zijn, maar ik heb ze toch echt al nadrukkelijk verteld dat dat pas over ruim 7 maanden hoeft....wel ja?!
Ja wat klinkt dat he, ruim 7 maanden. Ben komende dinsdag alweer 8 weken, vind het toch best snel gaan.
Dus vandaag over 3 weekjes mag ik weer even naar binnen gluren, fijn!
Suus, je vroeg me of ik al een buikje krijg. Nou, vooral aan 't einde van de middag lijkt dat wel zo, dan heb ik echt zo'n bol buikje, maar ik denk dat dat m'n darmen moeten zijn. Lijkt me nog wat vroeg om al een buik te krijgen, toch?!

Gelukkig zijn de gemoederen weer wat gekalmeerd hier thuis. M'n vriend is weer helemaal lief en ik ook, hahaha.
Aanstaande maandagavond gaan we lekker samen uit eten. Dan zijn we 4 jaar samen. Niet dat we er zoveel waarde aan hechten, maar aangezien we niet zo vaak uiteten gaan, vinden we 't toch wel leuk om 't op die dag jaarlijks wel te doen.
Had ik trouwens al verteld dat ik tegenwoordig iedere vrijdag vrij heb?! Heerlijk! Moet alleen wel vandaag 't hele huis schoonmaken en met die pijn in m'n rug zit ik het dus al lekker uit te stellen.
Oh ja en we zijn er over uit dat ik na de bevalling begin met 3 dagen werken. De di-wo-do. De maandag pas ik dus op, de dinsdag m'n vriend die dan thuis werkt of 1 van de opa's en oma's en de woensdag en donderdag zal 't naar een kinderdagverblijf gaan. De vrijdag ben ik er dan weer.
Maar waarschijnlijk zal ik tzt wel weer 4 dagen gaan werken, dan pak ik de maandag er weer bij. Ach, dat zien we dan wel weer.
We zijn al aan 't rondkijken waar we ons gaan inschrijven bij kinderdagverblijven. Ze schijnen nl. snel vol te zitten. Vooral de di en do is heel geliefd.

Nou, ik ga er weer een eind aan breien, zat weer zo lekker op de praatstoel.....
Lieve meiden, maak onze naam waar!!!!!
liefs, prinses (die nu only the lonely zwanger is......)

Terug
Bovenaan