*** GLITTERCHICKS *** part one

He Wil, dat is raar ja! Ik kan me van Judith herinneren dat die ook krampen had vlak voordat ze positief testte...dus hopelijk goed nieuws! Wanneer ga je testen als de duivels wegblijven?
Ik hoop dat Suus d'r water goed aanvoelt! En anders moet ze zichzelf er maatr mee natspetteren, want I LOVE SUN and HOT WEATHER

Vanmorgen 36,74 getempt en borsten zijn weer bijna in iniemienie status. Maar nog geen dijken los, wel wat meer en donkerder bruinverlies en net de eerste druppels echt bloed gespot. Nog steeds erg weinig, net als vorige keer op dag 27. Vandaag is overigens dag 29 (of 27). Dus zal donderdag wel losbarsten. ik reken vandaag maar als dag 1 ronde 8. In ieder geval zijn de ovutesten in huis, 12 stuks dus ik kan er even tegen aan.
Denk dat ik vrijdag de huisarts bel, gewoon om even te checken waarom het ineens lang duurt voordat ongi doorzet. Maar misschien laat ik het nog even, totdat mn eisprong voorbij is.

Ik zal zo een nieuwe NOD berekenen en live zetten.

Voor nu: Wil, GOGOGOGOGOGOGO! Speaking of Go, hoe is het met je? Lekker aan het genieten van je vakantie?

-x-

Uhh berekenen 1 juli = dag 1, dag 29 is 29 juli

NOD's!!!!  

Wil                                 02-07         6e ronde         1e kindje
Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje
Rossia                      08-07         7e ronde         1e kindje
Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje
Melanie                  23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        29-07            8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!
Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008
Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde(       uitgerekend: 26-02-2009            

wachtbankje

Hey Dames,

NOG 2 BERICHTJES!!!!!!!

Princes, wat onwijs leuk een meisje en natuurlijk mondje dicht op hyves!!!!!!!
Ik voel het (lees kindje)  trouwens nog niet bewust, soms denk ik is dit het, maar van het weekend twee vriendinnen gesproken die zeiden dat als je het voelt je het zeker weet en dat is nog niet het geval. Maar dat komt vanzelf!!

Ellepel, wat heb jij een goed geheugen zeg!! Ik had idd krampen net als dat je ongi moet worden maar was idd toen zwanger!!!

Verder nog even bij de huisarts geweest vandaag, onwijs jeuk in mijn nek, blijkt een allergische reactie, maar mag niets hebben nu een zalfje, maar was op bij de apotheek. Nog een nachtje jeuk dus, maar morgen lekker smeren!!!

Nou meiden op naar de nieuwe topic met weer veel glitters!!!!!!

Tot Daar,

Judith

Wil, ga jij vandaag ons nieuwe Glittertopic openen met het nieuws dat je ook echt glitters kan strooien? MELDPICHT dus!!

Suus, succes met het openen van Glitterchicks part 2. Ik laat de eer weer volledig aan jou over!

Hier weinig te melden. Gister en eergister had ik steeds wat steekjes rechtsonderin en linksonderin.   Net alsof mijn eisprong zit te prikken. Vanmorgen was het weg, maar nu voel ik het weer een beetje. Zijn echt speldenprikjes en niet continu, maar af en toe. Ik weet niet of ik hier nu blij van moet worden...

Ben nu sinds vanmorgen ook mijn temperatuur een beetje in de gaten aan het houden. Dan kan ik me vast voorbereiden indien er zich een daling aan dient...

de eer weer aan mij dames!!!
okeeeeeeee hier het laatste bericht!!
ga t volgende topic bij deze openen!!
xxx

Terug
Bovenaan