Dag lieve meiden,
zo Ellepel jij was er op tijd bij vandaag, 1 min over 12 geloof ik?! Toen lag ik toch al echt zwaar in coma op 1 oor!
Balen joh, weer die rot RD's!! Ga jij nou ook ovutesten gebruiken of blijven jullie 't nog even zo proberen?! Hoop voor je dat die duivels 'm gauw weer gesmeerd zijn, zodat je weer vol frisse moed aan een nieuwe ronde kunt beginnen!
Suus, jij bent nu de 1e met je NOD denk ik hè?! Wanneer ga je testen?
Ik duim voor je! Dat spierpijnachtige gevoel waar je 't over had, tsja, ik had een zeurend gevoel in m'n liesstreek(rechts)/onderbuik, maar of dat dus 't zelfde soort gevoel is als wat jij hebt?!?
Margot, fijn om weer ff wat van je te horen! Je klinkt alweer een stuk opgewekter gelukkig! Zal vast zwaar zijn om weer te gaan werken. Hoe denk je er zelf over over het weer aan een kindje proberen te beginnen?! Heeft je man meer zoiets van we wachten nog even of wil je dat zelf ook liever?
Uiteraard moeten jullie dit eerst een plekje geven, maar weer gaan klussen kan ook goed zijn lijkt me om de gedachten weer op iets anders te zetten. Maar ja, daar moeten jullie natuurlijk wel echt allebei aan toe zijn. Komt vanzelf wel weer! En dan duimen wij onze duimen weer blauw voor je!!!
Wij zijn gisterenavond al uit eten geweest ivm 4 jarig samen zijn. Op maandagavond zijn zowat alle restaurans gesloten en ik vrees dat ik dan ook niet wakker had kunnen blijven na een hele dag werken, dus vandaar dat we gisteren maar alvast zijn gegaan. Was lekker en gezellig, hebben bij een indiaas restaurant gegeten.
Heb even 2 dagen niets van me laten horen. Heb vrijdag een hele zware k..-dag gehad. De hele dag op de bank gelegen, zwaar misselijk en duizelig. Gisteren ging het al een heel stuk beter, ben toen met een ook zwangere vriendin wezen shoppen. Heb m'n eerste positiekleding gekocht!!! Begin echt een mini-buikje te krijgen, vooral 's avonds zie je 't echt al wel. iiiiiiiiihhhhhh!!!!
Heb 2 witte broeken gekocht voor op m'n werk, een rokje, een sportbroek en een soort tuniekje. Oh ja en nog 2 van die meegroei-bh's, ideaal!
Voordat ik het vergeet! We zijn er over uit! Over de namen! Tsja, zo snel kan het gaan! Tenminste de voornamen dan! De achternaam daar heb ik maar even wijs over gezwegen.
Wil 't wel zeggen, maar met geen woord erover op mijn hyves he!!!!
Floris of Giulia wordt het. (laatste uit te spreken als Julia van Julia Roberts)
Mijn vriend vraagt telkens, je zegt toch niks prive's op dat forum he?! Ik wil niet dat ze weten wie je bent.......ahum. Waarop ik dan heel schijnheilig zeg, nee natuurlijk niet schatje! Dus vandaar echt mondje dicht!!!!!
Ga vanmiddag op kraamvisite bij een oud studiegenootje van me. Daar komen dan ook de andere meiden waarmee ik vorig jaar een 1-jarige deeltijdopleiding mee heb gedaan, leuk!! Twee van hen zijn ook pas bevallen (november en 2 wkn geleden). Zal dus wel een hoop babypraat worden. Ik ga 't ze wel vertellen omdat ik ze waarschijnlijk pas weer over een paar maanden zal gaan zien en wie weet kan ik mooi wat positiekleding ofzo van ze lenen?! Hihi!!
Ben me alvast zo wat aan 't orienteren naar wat alles zoal kost, valt toch echt vies tegen vind ik.
Natuurlijk hoeven we niet alles nieuw, maar dan nog.
We hebben helaas geen kennissen die net uit de kleintjes zijn. Of ze zitten er nog middenin of ze hebben alles allang weggedaan. Grumph!
Nou meiden, ik ga er weer even een eind aan breien, we gaan over een uurtje op de koffie bij m'n schoonouders. Nu eerst nog ff de was doen, lekker burgelijk klinkt dat he?! Jullie liggen waarschijnlijk allemaal nog te maffen?! Wij hebben net al heerlijk ontbeten met warme broodjes, jummie!
Nou spreek jullie misschien later nog.
Dikke kus voor jullie allemaal!!!!
Oh ja, zoals Margot al schreef, vind ik het ook wel leuk als het bij dit kluppie blijft!