*** GLITTERCHICKS *** part one

idd erg rustig hier..
ellepel heeft vandaag haar nod!
melden he?als je er weer bent van je vakantie!!

he rossia heb ff een gadget van je gejat op hyves!
die van die doorstuurmail.
en wanneer zet je er foto;s op!!hihi..

nou ga weer ff verven...pfff geen zin,ben de hele ochtend al aan t tijdrekken..
ga ook weer ff nieuwe foto,s maken zal ze zo snel mogelijk op hyves zetten!

fijne dag allemaal!

hier trouwens niks geen klachten..\

x

**********Hallo Glitterchicks!!********************

Hiep hoi, een nieuw topic waar ik helemaal blij van word!
Ik ben aan het klussen geslagen en als ik de info van Marije lees, dan moeten we stug doorklussen, omdat de vruchtbare periode dus heeeeel lang duurt.

Ellepel, hoe staan de zaken ervoor?

En Suus, heb je verjaardag gemist, maar nog van harte gefeliciteerd!! Nog vele jaren!! oei, je nod begint er nu ook aan te komen, zie ik!

Ik ga zo eens kijken bij die menstruatiekalender.nl van Judith, bedankt voor de tip.
Groetjes van Madootje

Hoi meiden,

Nu heb ik onze opening van ons nieuwe tropic gemist !!!!! GGGRRRRGGGG
Daar baal ik echt van.

Ik heb even niets van me laten horen, omdat ik i.v.m. Sven veel bij mijn ouders en schoonouders ben geweest.
Ik kon nog niet voor hem zorgen en ging dan samen met hem naar een van onze ouders. Manlief moest gewoon werken, natuurlijk.

Suus, nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Monatoetje, fijn dat je nog bij ons blijft.

Princes, die ruzietjes hebben wij ook gehad. Niet over de achternaam enzo want ik ben getrouwd, maar het komt hard aan als hij het zo tegen je zei.
Volgens mij had je het ook al weer bijgelegd. Gelukkig....

Wat een verhalen hadden jullie weer geschreven, ik heb er 3 kwartier over gedaan om bij te lezen (ook nog bij ons oude tropic).

Eigenlijk kan er niemand bij ons aansluiten, omdat de titel 'gestopt in december' nu weg is en niemand weet waar ons tropic over gaat.
Ook wel leuk eigenlijk, zo kunnen wij (onze meiden) elkaar tenminste bijhouden en we hebben een leuke club zo nu bij elkaar.

Ellepel, spannend, jouw NOD is vandaag.
Al nieuws??? (Of heb ik jouw eventuele mailtje vandaag niet onthouden??)

Suus, jij maandag je NOD, je ging niet meteen testen, toch???

Hier even ons nieuwe NOD-lijstje:

NOD LIJST:

ellepel                    15-03             3e ronde       1e kindje
suus                           17-03             3e ronde       1e kindje
judith                       25-03             4e ronde        1e kindje
madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje

monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  

(na buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

Verder hier niet zo veel te vertellen.
Maandag probeer ik weer te gaan werken, heb nog wel veel last van mijn wondjes, maar ik wil het wel gaan proberen.

Hechtingen genezen mooi, volgens manlief.
Ze doen wel pijn.

Volgende week woensdag (19 maart ) om 11.20 uur de controle afspraak bij de gynocoloog. Ik wil graag ook bij de gynocoloog blijven, ik heb nog maar een eileider en wil deze graag houden.
Nu was ik er ook eigenlijk te laat bij, omdat ik telang met mijn pijn heb gelopen.
Eileider was helemaal opgezwollen en doorbloed en moest er helaas uit.
Dit wil ik niet nog een keer mee maken.......

Ik weet ook helemaal niet wanneer we er weer aan gaan denken om weer zwanger te willen worden, hangt ook van manlief af.
We moeten dit natuurlijk we eerst een plekje geven en gelukkig hebben we heel veel steun aan onze Sven.
( Vandaag trouwens een zandbak gekocht, leuk om zulke dingen te kopen. Sven vond het super leuk. )

Nou meiden, ik heb volgens mij een super lange mail, maar ja, dat krijg je als je al even niet hebt gereageerd ivm mijn operatie.

Tot snel.

Heel veel liefs, Margot

Halloooooooooo, ik ben weer thuis! Gefeli met ons nieuwe topic

Ik had dit topic direct gevonden, maar heb eerst keurig de oude berichtjes gelezen. Onwijs jammer dat er geen glitters gestrooid zijn!!!! En ook ik ga niks strooien, want ben dinsdag ongesteld geworden . Mijn cyclusverloop: 26, 33, 28 dagen. Hmmm ontpillen I hate you! De RD waren niet echt een verrassing, want klussen was erg slecht gegaan. En kon nu ongeneneerd van alcohol en allerlei lekkers genieten. Net als Rossia (helaas ook voor jou).

@Suus, nog gefeli! Hopelijk geeft je mannetje je  een mooi babietje! Ga jij binnenkort testen of wacht je tot na Pasen? Onwijs irri dat je ei niet duidelijk naar voren komt. BIj mij is het ook echt een raadsel geweest. Sterker nog, toen mn temp het allerlaagste was (36,47) vond mijn eisprong plaats (althans...als je 28-14 doet).

@Princes, wat een heerlijke verhalen. Hoewel die onenigheden natuurlijk niet. Ik ben ook niet getrouwd, maar dat gaat wel (ooit) gebeuren. Hebben besloten om eerst voor kindje te gaan, dan pas te trouwen. Had vorig weekend 10jarig jubileum en hij had me willen vragen, maar heeft het toch niet gedaan omdat we echt heel graag een kindje willen. Ben het er helemaal mee eens. Maar kan me voor jou voorstellen dat je inderdaad dezelfde achternaam wil hebben! Je emoties zullen vast wat hefitger zijn dan normaal,maar ik denk dat het voor jouw vent ook best emotioneel is dat hij vader wordt. En mannen praten nou eenmaal niet zo goed over gevoelens.

@Go, heel veel sterkte meis! Hoop dat je snel hersteld bent van de operatie!

Morgen zal ik even terugkomen op  de rest van  jullie verhalen. Slaap lekker!!!!
Ennuhhh dan reken ik ook even mn nieuwe NOD(s?) uit!
-x-

Dag lieve meiden,

zo Ellepel jij was er op tijd bij vandaag, 1 min over 12 geloof ik?! Toen lag ik toch al echt zwaar in coma op 1 oor!
Balen joh, weer die rot RD's!! Ga jij nou ook ovutesten gebruiken of blijven jullie 't nog even zo proberen?! Hoop voor je dat die duivels 'm gauw weer gesmeerd zijn, zodat je weer vol frisse moed aan een nieuwe ronde kunt beginnen!

Suus, jij bent nu de 1e met je NOD denk ik hè?! Wanneer ga je testen?
Ik duim voor je! Dat spierpijnachtige gevoel waar je 't over had, tsja, ik had een zeurend gevoel in m'n liesstreek(rechts)/onderbuik, maar of dat dus 't zelfde soort gevoel is als wat jij hebt?!?

Margot, fijn om weer ff wat van je te horen! Je klinkt alweer een stuk opgewekter gelukkig! Zal vast zwaar zijn om weer te gaan werken. Hoe denk je er zelf over over het weer aan een kindje proberen te beginnen?! Heeft je man meer zoiets van we wachten nog even of wil je dat zelf ook liever?
Uiteraard moeten jullie dit eerst een plekje geven, maar weer gaan klussen kan ook goed zijn lijkt me om de gedachten weer op iets anders te zetten. Maar ja, daar moeten jullie natuurlijk wel echt allebei aan toe zijn. Komt vanzelf wel weer! En dan duimen wij onze duimen weer blauw voor je!!!

Wij zijn gisterenavond al uit eten geweest ivm 4 jarig samen zijn. Op maandagavond zijn zowat alle restaurans gesloten en ik vrees dat ik dan ook niet wakker had kunnen blijven na een  hele dag werken, dus vandaar dat we gisteren maar alvast zijn gegaan. Was lekker en gezellig, hebben bij een indiaas restaurant gegeten.
Heb even 2 dagen niets van me laten horen. Heb vrijdag een hele zware k..-dag gehad. De hele dag op de bank gelegen, zwaar misselijk en duizelig. Gisteren ging het al een heel stuk beter, ben toen met een ook zwangere vriendin wezen shoppen. Heb m'n eerste positiekleding gekocht!!! Begin echt een mini-buikje te krijgen, vooral 's avonds zie je 't echt al wel. iiiiiiiiihhhhhh!!!!
Heb 2 witte broeken gekocht voor op m'n werk, een rokje, een sportbroek en een soort tuniekje. Oh ja en nog 2 van die meegroei-bh's, ideaal!
Voordat ik het vergeet! We zijn er over uit! Over de namen! Tsja, zo snel kan het gaan! Tenminste de voornamen dan! De achternaam daar heb ik maar even wijs over gezwegen.
Wil 't wel zeggen, maar met geen woord erover op mijn hyves he!!!!
Floris of Giulia wordt het. (laatste uit te spreken als Julia van Julia Roberts)
Mijn vriend vraagt telkens, je zegt toch niks prive's op dat forum he?! Ik wil niet dat ze weten wie je bent.......ahum. Waarop ik dan heel schijnheilig zeg, nee natuurlijk niet schatje! Dus vandaar echt mondje dicht!!!!!

Ga vanmiddag op kraamvisite bij een oud studiegenootje van me. Daar komen dan ook de andere meiden waarmee ik vorig jaar een 1-jarige deeltijdopleiding mee heb gedaan, leuk!! Twee van hen zijn ook pas bevallen (november en 2 wkn geleden). Zal dus wel een hoop babypraat worden. Ik ga 't ze wel vertellen omdat ik ze waarschijnlijk pas weer over een paar maanden zal gaan zien en wie weet kan ik mooi wat positiekleding ofzo van ze lenen?! Hihi!!
Ben me alvast zo wat aan 't orienteren naar wat alles zoal kost, valt toch echt vies tegen vind ik.
Natuurlijk hoeven we niet alles nieuw, maar dan nog.
We hebben helaas geen kennissen die net uit de kleintjes zijn. Of ze zitten er nog middenin of ze hebben alles allang weggedaan. Grumph!

Nou meiden, ik ga er weer even een eind aan breien, we gaan over een uurtje op de koffie bij m'n schoonouders. Nu eerst nog ff de was doen, lekker burgelijk klinkt dat he?! Jullie liggen waarschijnlijk allemaal nog te maffen?! Wij hebben net al heerlijk ontbeten met warme broodjes, jummie!
Nou spreek jullie misschien later nog.
Dikke kus voor jullie allemaal!!!!
Oh ja, zoals Margot al schreef, vind ik het ook wel leuk als het bij dit kluppie blijft!

Ik was gisteren  net een uurtje thuis en moest gewoon even checken hoe het met jullie allemaal is verlopen. Nu heerlijk lang geslapen en klaar voor de huishoudelijke klusjes .

Ik ga voor komende periode uit van een cyclus van 28 dagen en dat valt precies op mn verjaardag (7 april), dus lijkt me een mooi cadeau, nietwaar???!!!

NOD LIJST:
suus                           17-03             3e ronde       1e kindje
judith                       25-03             4e ronde        1e kindje
madootje           29-03             3e ronde       1e kindje
marije                     30-03             3e ronde       2e kindje
rossia                       03-04             4e ronde       1e kindje
melanie               04-04              3e ronde        1e kindje
ellepel                    07-04             4e ronde       1e kindje (bij cyclus 28 dagen)

monatoetje     09-04             5e ronde       1e kindje
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  

(na buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!
prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

Marije en Suus, ik heb echt goede hoop met jullie 'kwaaltjes'. Theoretisch gezien is er kans van 25% op zwangerschap, ofwel 1 op de 4. Als je iedereen hier telt behalve Princes en Go dan zijn er precies 8 mensen, dus zouden jullie theoretisch gezien zwanger kunnen zijn. Lijkt mij een leuke theorie!  Natuurlijk gun ik het de andere NODers net zo!

Princes wat een leuke namen! Gaaf dat jullie er al uit zijn. Ik ben er nog niet mee bezig, wil eerst een positieve test! Uiteraard hebben we wel wat in ons hoofd zitten, maar ik wil er later pas echt over nadenken. Toch wel een belangrijke beslissing. Jongensnamen vind ik super moeilijk, meisjesnamen zat. Hoewel er de laatste jaren ook veel weggekaapt zijn
En wat super dat je positiekleding gekocht hebt! Heb je het al op je werk verteld aan je baas? Anders wordt het een paar weken buik in, hihi.

Nou lieve meiden, volgens mij heb ik inmiddels ook voor voldoende leesvoer gezorgd!

Liefs, El.

Goedemorgen ladies,

Wat zijn jullie er retevroeg bij vandaag!! Ik lag inderdaad nog op 1 oor, maar had gister ook een feestje gehad ! We waren er lopend heen en konden lekker allebei een borreltje drinken (nu kan het nog...) daarna hebben we heerlijk een baby gemaakt. Althans dat hoop ik dan he, maar volgens mij komt mijn ei pas dinsdag! Had gehoopt dat ze zaterdag de nieuwe ovulatietesten zouden bezorgen, maar hoop dus dat het nu morgen komt. Anders moet ik ze in de winkel halen of gewoon een maandje zonder, wat ook geen ramp is natuurlijk....

Maar goed, genoeg over mij...

Ellepel, wat fijn dat je er weer bent! Jammer alleen dat de RD's gekomen zijn. Heb jij het ook zo prettig ervaren dat je op vakantie was en dat daardoor te teleurstelling toch minder is, omdat je er dan niet bij stil staat?? Dat had ik wel, en daarna natuurlijk genieten van alle lekkere versnapperingen!!

Go, wa fijn om weer wat van je te horen! Ben blij ook om te horen dat het weer goed met je gaat. Zoek maar flink steun bij je man en bij sven. Dikke knuffels in deze periode!

Prinses, wat enorme leuke namen! Ben er nu al fan van! Echt heeel top! En die achternaam komt ook nog wel! En natuurlijk zeggen we er niets over en zeker niet op hyves!!

Suussssssssssssssssssss, sssssssssssssspannend!! Hoe is het met je?? Wanneer ga je testen....... Ik duim mijn duimen blauw hier voor je! Ik hoop echt dat je de naam van het forum eer aan gaat doen!!

Verder, wat een enorm k.. weer meiden he. Wilde vandaag gaan hardlopen,maar ga toch even binnen blijven denk ik... Heb trouwens gister een hele nieuwe auto besteld! Zes weekjes wachten. Weer iets om naar uit te kijken. Wellicht heb ik dan straks 2 baby's.... Ben helemaal enthousiast...

Ik ga me even douchen en dan zal ik de vakantiekiekjes even op hyves zetten ladies.
Ik wens jullie allen een hele fijne zondags en suus kom op met die glitters!!

Liefs Rossia

Hola ladies, rustig hier op het forum.

Rossia en ik hebben een goede tip: ga in je NOD week op vakantie. Als de RD op bezoek komen, ben je veel minder teleurgesteld. En je kunt dan je verdriet lekker wegdrinken en -eten.
Wordt wel een dure grap natuurlijk en je baas zal raar opkijken, dus eerst even aansluiten bij de staatsloterij . Goedkoper is natuurlijk direct zwanger worden, dus zet m op dames!

Suuuuuuuuusssss, laat s wat horen. Wanneer ga je testen, voel je nog steeds die spierpijn? Nog andere kwaaltjes?

Nou, mijn vakantie is nu def over, morgen aan die arbeit , maar als het goed is zijn de RD dan ook verdwenen, dus kan er weer geklust worden. Voor de fun weliswaar, hoewel als ik Marije mag geloven (toch?) dan ben ik dinsdag al licht vruchtbaar. Hmmmm, love the idea!

Slaap lekker glitter chicks!

Terug
Bovenaan