*** GLITTERCHICKS *** part one

NOD LIJST:

ellepel           15-03             3e ronde       1e kindje
suus                    17-03             3e ronde       1e kindje
judith               25-03             4e ronde        1e kindje
madootje   29-03             3e ronde       1e kindje
marije             30-03             3e ronde       2e kindje
rossia               03-04             4e ronde       1e kindje
melanie        04-04              3e ronde        1e kindje

monatoetje  09-04       5e ronde       1e kindje

zwanger!!!

prinses         1e kindje         uitgerekend: 28-10-2008

oke suus nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag

Liefst melanie

2 violen en een trommel en een fluit en Suus die is nu jarig en de vlaggen hangen uit.
Van je ei ei ei en we zijn zo blij, want Suus die is jarig en dat vieren wij!

Lang zal je leven, lang zal je leven in de gloria. Hiep hiep hiep hoera!!

Suusie!! van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een waanzinnig leuke dag van en wellicht over een paar dagen wel een heel bijzonder cadeau! Ik duim voor je dat het ook echt zo is!

Oh en natuurlijk: ALLE MEIDEN GEFELCITEERD MET ONS NIEUWE TOPIC!! Dat we onze naam maar echt eer aan gaan doen, want prinses is toooo lonely.

Prinses, wat fijn om te horen dat de lucht weer een beetje geklaard is! En dat het helemaal goed met je gaat! 8 weken alweer het gaat echt super snel! Ziet er goed uit wat je bedacht hebt! Ik denk dat ik de ma-woe-vrij ga werken. Of misschien ma-di en do. Moet ik nog maar eens goed over nadenken, maar eerst even zwanger worden. Lijkt me het handigst!

Hoe is het met de nod-ers?? Al kwalen??

Hier weinig nieuws. Wacht op de sexytime periode. Gister wel even voor de "fun" sexytime gehad. Werkt ook wel weer heel spannend. Zondag begin ik weer met de ovulatietesten. Hoop dat ze vandaag of morgen bezorgd worden. Anders heb ik er nog 1tje van de vorige keer. Nou we zien wel!

Meiden, ik ga weer wat doen. Have fun vandaag!

hey goedemorgen !   PROOST !!!!

op het forum en op suus nog vele jaren !

hihihi suus dus jij vind het spannend :p ik vind het zenuwslopend ! word er beetje gek van straks zit het allemaal weer tussen me oren. ik heb vorige maand 3 testen gekocht en van die 3 testen heb ik er 2 gedaan mijn vriend denkt 1 dus ik moet toch echt even wachten. om het nog raarder te maken gister na het klussen viel het mijn vriend en mij op dat ik hele zachte tepels heb

maar nog steeds kan ik er niet bij dat ik dat allemaal voel het kan toch eigelijk niet
kijk mijn banner dat kan toch niet !!!

Hey eenzame zwangere   we willen je heel snel met zijn allen gezelschap houden blij te horen dat het met jou en je vriend weer wat beter gaat en veel plezier alvast met het etentje gefeli met 4 jaar bij elkaar zijn

Veel liefs Marije

HAPPY BIRTDAY TO YOU, IN DE WEI STAAT EEN KOE,
EN DIE KOE ZEGT I LOVE YOU, HAPPY BIRTDAY TO YOU!!!!!!!!

Suus van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
En vriendin van ons is vannacht bevallen van een meisje en had net mijn schoonzus aan de telefoon en hun vriendin is ook vannacht bevallen van een meisje.

Verder ook alle andere gefeliciteerd met onze nieuwe topic!!!

Ik was gisteren even niet online, moest naar een crematie van iemand van 51 jaar, echt eff kl...! Ik onze geboorte van de **********GLITTERCHICKS******** even niet meegemaakt, maar ben nu  even op kraamvisite geweest en voel me weer helemaal thuis!

X Judith

hey dames !

om hier het zwanger worden maar weer goed in te luiden heb ik intressant nieuws
wij gaan er vanuit (voor de mensen die niet tempraturen e.d.) dat onze vruchtbare periode in de 6 dagen halverwege onze cyclus vallen en dat dan de enige kans zou zijn om zwanger te raken. in een artikel van een gynocoloog las ik dat dit niet zo was deze periode is langer de kans op zwangerschap is minder maar wel degelijk aanwezig.
ik heb het stukje ff gekopieerd en zal hem natuurlijk met jullie delen

komt ie
Bij een perfect regelmatige cyclus van 28 dagen zou de eisprong steeds op de 14 ° dag moeten vallen.
* Vermits de maandelijkse cyclus bij de meeste vrouwen niet perfect is, beschouwt men de periode tussen de 11 ° en de 16 ° dag van de cyclus als de meest vruchtbare, vermits de eicel gewoonlijk in deze periode vrijkomt.
* De periodes tussen de 8 ° tot de 10 ° en de 17 ° en 18 ° dag van de cyclus beschouwt men als minder vruchtbaar, maar tijdens deze periode blijft er toch nog steeds een aanzienlijke kans op zwangerschap.

en mijn banner ook ff zodat je beetje kan tellen als voorbeeld :p

hoop dat jullie er wat aan hebben !

Veel liefs Marije

hey meiden!

dank jullie wel voor de lieve berichtjes!!!
heb geen kado van mijn mannetje gehad.. wel ff geklust vannacht!!
misschien komt daar het mooiste kado uit wat je kan krijgen!!
wij doen niet aan kado's geven..helemaal nu ff niet met het huis erbij..
heb alles al wat mijn hartje begeert!hihi..

hmmm mooi verhaal over je vruchtbare periode zeg!
kan t bij niet missen zou je zeggen!
heb nu een vreemd gevoel in mijn buik...spierpijn achtig?
prinses??herkenbaar?
mooi dat je mannetje en jij weer lief voor mekaar zijn!

monatoetje!!blij dat je er ook weer een beetje bij bent!
hoe gaat ie?

moet weer stoppen...moet nog eventjes werken en dan weekend!!!!!

xxxx

Goede middag,

Zo interresant stukje Marije,
Ik heb ook een kalender bij menstruatiekalender.nl. Die rekent uit wanner je ei komt, wanneer de vruchtbare dagen kunnen zijn en wanneer je ongi moet worden en dat ook vooruit dus als je een regelmatige cycles hebt zou je kunnen zien wanneer je van de zomer ongi moet worden bv ( niet dat dat de bedoeling is!!!)
Als je twee maanden invuld rekent hij het voor je uit en het is persoonlijk je kan niet kijken bij anderen en het is ook geen forum puur alleen een kalender!!

Tipje!!

X Judith

Terug
Bovenaan