*** GLITTERCHICKS *** part one

Hallo meiden,

ik heb kort meegeschreven op julie forum en ben alweer een maandje weg en nu.... kom ik toch even terug om glitters te strooien. Ik heb vanachtend getest en ik ben zwanger. Ik kan het nog niet geloven, want ik voel echt helemaal niets, heb veel meer energie dan normaal (door het mooie weer...!) en ik heb buikpijn, maar hed net zo goed menstruatiepijn kunnen zijn. Ik had vrijdag ongi moeten worden en heb vanaochtend dus getest!!! Ben superblij!!!! Volgens mij ben ik rond de kerst ergens uitgerekent... maar bij deze dus glitters voor jullie allemaal!!*********************************************

Liefs, Aline.

Aline, gefeliciteerd en bedankt voor je glitters, geniet ervan!

Hier even een kort bericht ben momenteel even veel te druk om uitgebreid om iedereen te reageren...

Midden in de sexytime periode dus s'avonds steeds vroeg naar bed....

Prinses, leuk om weer wat van je te horen! Goed bezig en wat ontzettend gaaf van het hartje...
Suus, blijft toch een beetje vaag! Hoop echt dat het nu klaar is en je ei is geweest en dat het resultaat heeft straks...
Ellepel, inderdaad stelletje eikels. Sfeer verpesters, ik kan dat ook niet vatten.
Monatoetje, bevat je het al een beetje??

Nog ruim een week en dan komen de nod's weer dichtbij. We staan inderdaad gezellig met z'n allen!! Laten we hopen dat het voor ons allemaal raak is deze periode...

haai!

aline! super lief dat je ff glitters komt strooien!!!!
en gefeliciteerd!!kun je t al bevatten?
hoeveelste ronde was t eigenlijk?

monatoetje heb je nog weer een test gedaan?en hoe is het met je buikpijn?
ben echt blij voor je!!!!!!!!!!!

ellepel idd grote sukkels die hun stadion in de fik steken zeg!!
ben je een grote voetbalfan? nog ff de stad groningen in geweest?

prinses!!je mag t nu van de daken schreeuwen!! geweldig lijkt me dat zeg...
heb je t al op je werk verteld? hoe reageert iedereen?en viel t mee om t zolang stil te houden?wat een vragen weer!....

nu is op sbs 6 de kraamfdeling/bevalling erop...krijg er echt enorme kriebels bij!!!!!
oeffffffffff krijgt 1een ruggeprik... ben bang voor naalden!!!hihi..

hier gaat alles zijn gangetje.voel me goed.
ff rustig hier met nod's idd. .
ik zet mijn nod op 25 april nu. ben ervan overtuigd dat ik vrijdag/zaterdag mijn eisprong heb gehad.. hope so!!!
25 april is de verjaardag van mijn moeder..misschien een leuk bericht op die dag?
zit dan in a'dam bij mijn zusje.die woont daar.dus ff wat afleiding!!

ben de helft vergeten volgens mij...
ga nog weer ff rustig verder lezen.

xxx

Suus, het is een ruggeprik, als het goed is zie je die niet !!

Ik zit wel een beetje met een dilemma hoor! Nod is 2 mei... Ik ben absoluut geen voorstander van voor je nod testen... Het liefst ben ik eerst een week overtijd voordat ik ga testen, maar met Queensday in het vooruitzicht, begin ik nu wel te twijfelen.

Meiden die met mij rond de nod zitten. Hebben jullie daar al over nagedacht??
Suus, ga je testen de 25ste?

NOD'S !!!!

suus                            25-04              4e ronde       1e kindje

marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje

ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )

Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : wacht van de week even af en zal dan eens kijken wanneer ik evt. uitgerekend ben..  

wachtbankje

Zo, heb het gelijk dan even aangepast voor je Suus.... en zie nu dat ik de enige met Melanie ben die vlak na Queensday een nod heeft.... Maar goed, hoor graag jullie mening meiden...

VANG VANG VANG 2 keer glitters hahahah gefeliciteerd ik vang wel door wie weet deze maand ook met glitters gooien.

hier ook de dagen bijna voorbij alleen vandaag nog. we hebben er hier niet optimaal gebruik van gemaakt maar we zien wel.

spannende weken weer met zoveel nod's achter elkaar.

ik drink eigelijk nooit alcohol dus bij mij kijken ze eerder vreemd op als ik in eens met een biertje in mijn handen sta das nu dus zeker wel handig.

heb hier niet zo veel te melden alles gaat lekker hier :p

Veel liefs Marije

Monatoetje,

GEFELICITEERD, het was ook een goede dag 9 april (mijn verjaardag, hihi)
De krampen had ik idd ook en nog steeds voel ik af en toe steken, maar het moet ook allemaal een beetje gaan rekken en strekken!

Bij gaat het ondertussen goed, niet meer hoeven spugen, maar wel op zijn ijd eten en veel liggen en slapen ik ben echt dood moe 's avonds.
Van het weekend tegen mijn broer en de familie en kennissen die op mijn verjaardag geweest zijn verteld met een gebakje iedereen had het gelijk door en weer een hoop kadootjes gehad!! Pakje, sokjes, luiertaart, knuffel!

Nu moet ik weer gaan werken kom vanavond nog weer even langs om iedereen wat persoonlijker te schrijven!!

X Judith

hoi meiden

Mag ik met jullie mee praten?
Ik lees eigenlijk al een heel poosje jullie berichtjes, maar ik durfde eigenlijk niet zo te reageren.
Maar krijg er nu wel meer behoefte aan om met anderen er over te praten die ook dezelfde spanning mee maken.
Ik ben in december gestopt met de pil, en heb een onregelmatige cyclus het varieerde de afgelopen maanden van 28 tot 33 dagen.   Nu had ik 5 april ongi moeten worden bij een cyclus van 28 dagen   maar tot nu toe nog niks te bekennen. Heb afgelopen zaterdag een test gedaan, maar die was negatief.... Dit is echt vreselijk.. nog geen ongi klachten en geen zwangersschapsklachten.. je wilt nu zo graag duidelijkheid, wel of niet...
hebben jullie dit wel eens mee gemaakt? ben nu al 9 dagen overtijd...

ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik er zomaar midden in val

groeten Wil

Terug
Bovenaan