*** GLITTERCHICKS *** part one

Goedemiddag damens,

Hoe gaat hier?

Nog een paar dagen word mijn broertje van 10 geopereerd gaan ze heb eindelijk zijn portocat verwijderen dan kan hij eindelijk weer normale dingen doen zonder dat kastje

Ik voel me vandaag wel lekker prima, prachtig weer Vanavond mijn zusje die nu 34 weken in verwachting is op bezoek spelletje spelen gezellig.

Liefst Melanie

MONATOET.......gefeliciteerd!!!!!
Was even een paar dagen niet online geweest, moet ik vaker doen, want dit is goed nieuws!
Geweldig, hè hè, eindelijk begint het glitters strooien een beetje met regelmaat te komen!
Die ongi-pijn is echt heel normaal hoor, had ik ook de eerste anderhalf, twee weken. Dat schijnt het groeien van je baarmoeder te zijn.
Maar....ik begrijp je ongerustheid volkomen, bij ieder pijntje denk je, oh nee...!!
Maar, probeer positief te denken, als 't goed voelt, zit 't goed, daar ben ik van overtuigd. Vaak hebben vrouwen al een soort voorgevoel als het niet goed gaat.
Geniet er nou maar voorzichtig al een beetje van!
Hebben jullie 't al aan iemand verteld?!

En Judith, hoe is het met jou?!

En Melanie, mén jij krijgt 't ook lekker voor je kiezen deze maand, hoop dat het gauw mei is voor je, dan legt tenslotte iedere vogel een ei en hopelijk jij ook!!

Suus, dat klinkt goed, je ei is dus overduidelijk geweest.....en nu dus weer afwachten! Over een kleine 14 dagen weten we meer, ik duim weer hoor!!!!

Ben ff kwijt hoe het met de rest van de meiden is, sorry! Hoop dat iedereen flink veel glitters heeft gepakt van Monatoetje.

Hier gaat alles goed, we zijn gisteren weer naar de verloskundige geweest. Mijn vriend is ook meegeweest.
Op een gegeven moment zegt die vrouw, nou ga maar even liggen dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen. Vervolgens krijg ik een heel relaas over dat het heel goed kan dat we het niet zullen horen omdat ik nog geen volledige 12 weken was en ze niet kon zien waar het kindje lag etc etc. Dit zullen ze waarschijnlijk altijd doen om zeker te zijn dat ik niet panisch wordt als ze geen hartje vindt.
Maar goed, ze voelt een keer aan m'n buik, zet dat ding erop en.....tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik.......KICKEN!!!
Vond het misschien nog wel gaver dan die echo. Dan zit je tenslotte naar een tvschermpje te kijken, dit voelde meer alsof het echt in mij gebeurde, dichter bij zeg maar.
Nou en morgen ben ik dus alweer 12 weken!!!!! Gaat toch echt wel heel snel hoor. Zei gisteren nog tegen m'n vriend, dit was alweer een derde van m'n zwangerschap, over 1,5 mnd zit ik al op de helft. Dus ik probeer vanaf nu echt heel bewust te gaan genieten hoor.
Volgende week nog wel even die nekplooimeting, dat is nog wel even spannend.
Maar ach, ik heb echt een gevoel dat het wel goed zit.
Voel me echt een heel stuk beter. Het is echt waar wat ze zeggen, bij week 11/12 voel je je ineens beter. Bijna niet meer misselijk, veel minder moe. M'n buik groeit gestaag. Soms is het vooral 's avonds echt al een behoorlijke buik hoor.
M'n borsten doen ook veel minder pijn, dus ik heb ook besloten om komende week weer wat fanatieker te gaan sporten.
Wil tenslotte echt niet meer aankomen dan voor het kindje nodig is.
Mijn vriend en ik gaan vanavond lekker uiteten. Hij is maandag jarig, wordt 42, maar omdat dan de meeste restaurants gesloten zijn en ik dan vaak heel moe ben, gaan we dus vanavond al. Hoe verrassend we gaan naar een italiaans restaurantje.

Nou lieve meiden, succes met wachten, klussen en geniet ze van de glitters!!
Dikke kus voor jullie allemaal,
moeke prinses

WOEHA, MONATOETJE!!!!!! Gefeliciteerd, meis!!!! Echt te gek!!! Wat een verrassing, ik had een paar daagjes niet gekeken. Geniet er maar van hoor. Wij genieten met je mee.

Suus, ik had vorige maand ook pijnscheuten linksonder in mijn buik, en achteraf gezien was dat mijn eisprong/rijping van m'n ei. Het deed echt gemeen zeer.

Prinses, wat mooi je bericht over de echo en het kloppen van het hartje. We zijn allemaal jaloers!!!!

Judith, moest nog aan je denken, voel je je al wat minder misselijk? Ik las ergens dat je wel minder kans hebt op een miskraam als je je goed ziek voelt.

Marije, ben jij goed aan het klussen? Gelukkig lukt het bij ons nu wel, maak me alleen een beetje zorgen over het drinken. Had gister gewoon wat drankjes op en lees nu op een site dat ook voordat je zwanger wil worden, je eigenlijk niks moet drinken. Zelfs je man niet. Hmmmm En vanavond ga ik uit, dus toch maar proberen aan het fris te blijven, denk ik.

Liefs van Madootje

NOD'S !!!!

marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje

ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )

Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend :?     moet je nog ff zelf invullen

wachtbankje

Zo heb even ons lijstje weer ge-upt naar deze pagina.
Het is nu even rustig rond de nod's....stilte voor de glitterstorm?!?!?  Hope so!

Ben vandaag 12 weken! Voelt toch wel als een soort mijlpaal die bereikt is ofzo.  

Ben m'n kledingkast aan 't uitruimen. Gisterenavond zijn we dus uit eten geweest en ik had een onwijs vrouwelijk momentje voordat we weggingen. Niks om aan te trekken.....niks zit meer mooi, ik heb niks leuks etc etc.
Zit nu net in zo'n tussenfase. Ik en m'n vriend zien dat ik zwanger ben, maar waarschijnlijk denkt verder iedereen dat ik gewoon een dikke pens heb gekregen.
En zo voelde ik me dus gisterenavond even, een dikke koe.
Nou ik het zo schrijf moet ik er wel om lachen, maar gisteren waren het toch echt tranen die over m'n wangen biggelden.
Ik heb veel kleren in de kast liggen van 'uit m'n dikke periode'. Ik ben ooit ruim 15 kg zwaarder geweest en had mezelf toen  een nogal  wat suffe kledingstijl aangemeten. Daar viel ik het minst in op en voelde ik me op dat moment het meest prettig in. Nu is dat echter anders en vind ik dus niks meer leuk.
Kort samengevat kwam m'n vriend met het idee om echt al het oude spul weg te doen en na m'n zwangerschap eens goed te gaan shoppen voor mij.
Nu is m'n kledingkast ineens wel heel eng leeg.  
Maar goed, daar moet dus voor geshopt worden en welke vrouw vind dat nou erg?!?! Not me!!
Hoop dus dat ik na m'n zwangerschap gauw weer op gewicht ben. Dus ga straks voor 't eerst sinds een paar weken weer eens lekker joggen, even die calorietjes van gisterenavond er af lopen.
Etentje was trouwens uiteindelijk heel leuk, lekker  en gezellig hoor!

Nou lieve girls, tot gauw weer!!
Liefs prinses

hoi lieve dames.

bedankt voor de reacties.. Ik ga het een beetje geloven. Zit zeg maar op dag 32.. Dus als vandaag voorbij is dan zal het toch echt wel zo zijn.. ooit een keer op dag 32 ongi geworden. Dus wacht deze dag met spanning af..

maar die buikpijn is echt niet prettig. Heb ook ontzettend veel afschijding.. Hoort er dat ook bij..

Denk dat ik dinsdag nog wel even testje erbij haal en nog eens test.. Ga even beetje aan mijzelf twijfelen. Wil dan de strepen nog eens zien. En dikker.

Alleen mijn moeder weet het al. Zij wist ook dat ik gestopt was met de pil. Ze heeft stiekem een kaartje gestuurd met alleen veel liefs mama eronder. erg lief. Ze gaat ontzettend haar best doen om zich stil te houden.. Dat gaat zeker lukken. Ze zal wel vaker langskomen om het er gewoon even over te hebben.

We willen nog even wachten met vertellen. Schoonmoeder is echt zo'n flapuit. Dus dat durven we niet aan. Willen het rond 3 mei vertellen aan beide ouders en zussen en broers en dan met pinksteren als alles goed mag gaan aan vrienden etc.

Dus   moeten er zelf van genieten. En dat is wel moeilijk.

Nog een fijne zondag en succes allemaal..

NOD'S !!!!

marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                

suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje

ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )

Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008

judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend  : wacht van de week even af en zal dan eens kijken wanneer ik evt. uitgerekend ben..  

wachtbankje

p.s.. in welke week hebben jullie de verloskundige gebeld. Kan ik ook nog wel even mee wachten toch.. Wel er eerst zelf zeker van zijn...

Monatoetje.....gefeliciteerd!!!!!!!!! Super leuk dat we weer glitters mogen vangen!

Ik hoop dat je snel voor jezelf duidelijkheid hebt, kan me voortsellen dat het eng is. Ik las overigens van Judith voor haar NOD en tijdens dat ze ook veel krampen had.

Hou je ons op de hoogte?!

Prinses, gefeli met je 12 weken! En gaaf van dat hartje. Dapper om je kast op te ruimen, maar lekker vooruitzicht om je kledingkast weer eens goed aan te vullen. Wanneer is die nekplooimeting en wanneer je volgende echo? Weet iedereen het al?

Suus, hopelijk heb je een effectief wipje gehad ;-)

Ik ga manlief gedag zeggen, ben net thuis van afgelaste wedstrijd groningen ajax, stelletje eikels! Ga ik eens naar voletbal, super mooie stoele, vliegt deel stadion in de fik.

Madootje en marije, nog ff geduld en dan weer glitters!

-x- El

Goedemorgen damens,

Hoe gaat het hier?
Gisteren lekker met mijn mannetje naar de kermis geweest, was super gezellig moet ik zeggen

Marije,Madootje,Suus en Rossia we staan wel allemaal dicht bij elkaar he!!!
hebben deze week alle 5 onze eisprong. SPANNEND zeg hihi

Zo ga ben er weer vandoor ff wat poetsten piama kopen voor mijn broertje die word vrijdag geopereerd. bewijs van goed gedrag ff aanvragen bij de gemeente.

Kijk straks nog wel ff hier

Terug
Bovenaan