MONATOET.......gefeliciteerd!!!!!
Was even een paar dagen niet online geweest, moet ik vaker doen, want dit is goed nieuws!
Geweldig, hè hè, eindelijk begint het glitters strooien een beetje met regelmaat te komen!
Die ongi-pijn is echt heel normaal hoor, had ik ook de eerste anderhalf, twee weken. Dat schijnt het groeien van je baarmoeder te zijn.
Maar....ik begrijp je ongerustheid volkomen, bij ieder pijntje denk je, oh nee...!!
Maar, probeer positief te denken, als 't goed voelt, zit 't goed, daar ben ik van overtuigd. Vaak hebben vrouwen al een soort voorgevoel als het niet goed gaat.
Geniet er nou maar voorzichtig al een beetje van!
Hebben jullie 't al aan iemand verteld?!
En Judith, hoe is het met jou?!
En Melanie, mén jij krijgt 't ook lekker voor je kiezen deze maand, hoop dat het gauw mei is voor je, dan legt tenslotte iedere vogel een ei en hopelijk jij ook!!
Suus, dat klinkt goed, je ei is dus overduidelijk geweest.....en nu dus weer afwachten! Over een kleine 14 dagen weten we meer, ik duim weer hoor!!!!
Ben ff kwijt hoe het met de rest van de meiden is, sorry! Hoop dat iedereen flink veel glitters heeft gepakt van Monatoetje.
Hier gaat alles goed, we zijn gisteren weer naar de verloskundige geweest. Mijn vriend is ook meegeweest.
Op een gegeven moment zegt die vrouw, nou ga maar even liggen dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen. Vervolgens krijg ik een heel relaas over dat het heel goed kan dat we het niet zullen horen omdat ik nog geen volledige 12 weken was en ze niet kon zien waar het kindje lag etc etc. Dit zullen ze waarschijnlijk altijd doen om zeker te zijn dat ik niet panisch wordt als ze geen hartje vindt.
Maar goed, ze voelt een keer aan m'n buik, zet dat ding erop en.....tik tik tik tik tik tik tik tik tik tik.......KICKEN!!!
Vond het misschien nog wel gaver dan die echo. Dan zit je tenslotte naar een tvschermpje te kijken, dit voelde meer alsof het echt in mij gebeurde, dichter bij zeg maar.
Nou en morgen ben ik dus alweer 12 weken!!!!! Gaat toch echt wel heel snel hoor. Zei gisteren nog tegen m'n vriend, dit was alweer een derde van m'n zwangerschap, over 1,5 mnd zit ik al op de helft. Dus ik probeer vanaf nu echt heel bewust te gaan genieten hoor.
Volgende week nog wel even die nekplooimeting, dat is nog wel even spannend.
Maar ach, ik heb echt een gevoel dat het wel goed zit.
Voel me echt een heel stuk beter. Het is echt waar wat ze zeggen, bij week 11/12 voel je je ineens beter. Bijna niet meer misselijk, veel minder moe. M'n buik groeit gestaag. Soms is het vooral 's avonds echt al een behoorlijke buik hoor.
M'n borsten doen ook veel minder pijn, dus ik heb ook besloten om komende week weer wat fanatieker te gaan sporten.
Wil tenslotte echt niet meer aankomen dan voor het kindje nodig is.
Mijn vriend en ik gaan vanavond lekker uiteten. Hij is maandag jarig, wordt 42, maar omdat dan de meeste restaurants gesloten zijn en ik dan vaak heel moe ben, gaan we dus vanavond al. Hoe verrassend we gaan naar een italiaans restaurantje.
Nou lieve meiden, succes met wachten, klussen en geniet ze van de glitters!!
Dikke kus voor jullie allemaal,
moeke prinses