*** GLITTERCHICKS *** part one

Hier zijn ze dan....

***********************************************************************************************
***********************************************************************************************

Ik kan het zelf nog niet geloven.. Woensdag was mijn NOD en er kwam maar niks.. Had overigens wel ontzettende ongi klachten.. Heb die woensdag getest, maar negatief.. Vanmorgen nog niks te bekennen.. En dus weer getest en positief.. Nou ja durf het niet te geloven.. twee streepjes.. ene wel wat minder duidelijk dan de ander.. maar ja..

Net nog even een clearblue test gedaan met mams erbij en er kwam een plusje.. Wat eng.. ook weer ene streepje lichter dan de ander.

ZWANGER .... toch.. zo onwerkelijk..

En heb nog steeds ongi klachten. Judith en prinses hadden jullie dat ook. Voel me voor de rest ontzettend goed.. Nergens last van.. Ik geloof het niet..
Ben zo bang dat het niet zo is..

Nu maar weken tellen tot 12 weken.. Vind het best eng..
Ga denk volgende week gewoon nog een keer testen..

Liefs mij en thx dat jullie begrepen dat ik er even tussenuit ging..

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
MONATOETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waanzinnig. Ik pik snel de eerste glitters weg! Wat ontzettend gaaf! Hoe voel je je? Al kwaaltjes naast de ongi-krampjes, maar dat schijnt echt normaal te zijn!
GENIETEN!!!!

Ben zwaar jaloers maar het is je echt gegunt! Hoe reageerde Monatoet-man!!
Oh wat heerlijk, weer een zwangere erbij!

Geeft moed voor ons dames!!!

Alweer glitters hier ff een paar meepakken.

Monatoetje van harte gefelictiteerd met je zwangerschap.

Liefst Melanie

Zo heb ik ff nod veranderd alvast

NOD'S !!!!

marije                     27-04             4e ronde       2e kindje
madootje           27-04           4e ronde       1e kindje                                
suus                            30-04              4e ronde       1e kindje
melanie               01-05              4e ronde        1e kindje
rossia                       02-05             5e ronde       1e kindje

ellepel                    06-05             5eronde         1e kindje  (marije jarig 22 )
Go                                ?                         1e ronde        2e kindje  
(na   buitenbaarmoederlijke  zwangerschap, wachten op                                             ongesteldheid, dan mogen we  weer)

zwanger!!!

prinses         1e kindje  (2e ronde)          uitgerekend: 26-10-2008
judith              1e kindje  (4e ronde)          uitgerekend:  02-12-2008
monatoetje     09-04      (5e ronde)       uitgerekend :?     moet je nog ff zelf invullen
wachtbankje

vind het zo spannend. Het is nog zo onwerkelijk..
Geloof er eigenlijk nog helemaal niks van. Ook omdat ik van die mega ongi klachten heb en verder gewoon niks Voel me goed.
Heb juist extra energie.. heel af en toe voel ik mijn borsten. Maar dat mag amper genoemd worden..

Thx voor de felicitatie. hopelijk volgen er snel meer..

JOEHOEOEOEEOEOOEOEEEOEOOO!!!!!

YES!!!! super monatoetje!!!!!!

echt super voor jullie hoor!!!

pik ook ff wat glitters van je!! haha heeft deze mnd weinig nut voor mij denk ik,maar stop ze onder mijn kussen voor de volgende ronde hoor!!!

houd je ons wel op de hoogte over je klachtjes kwaaltjes enz enz...

xxxxxx

ps: mijn buikpijn is nu weg...pffff heerlijk gevoel.
weet nu bijna zeker dat t mijn ei is geweest.
hopen dat er wat sterke zaadjes in de buurt waren!haha

xxx

goedemorgen!!

wat een rust hier zeg!

moest ff snel jullie wat vertellen...
ik dacht dat mijn ei al was geweest..
nou had ik gister ineens rekbaar slijm!!
ikke blij!!!!!!!!!! dus nog ff heerlijk geklust!zonder pijn...
dus er is nog hoop deze ronde!!!
begin mijn lichaam nu wel een beetje te kennen zo,wel fijn.

nou moet weer aan de verfklus!!@@#$^$#$@hihi..

xxx

hoi Suus..

kwaaltjes heb ik niet. heel af toe iets trekkende borsten.. Kun je haast niet wat noemen.
Maar wel stevige ongi klachten. Ben zo bang dat ik alsnog ongi ga worden.. Het voelt alsof het er zo doorheen komt..

Bah wat eng eigenlijk..
Ik wacht nog een week af.. Dan ga ik pas echt juichen en zal ik eens kijken wanneer ik dan uitgerekend ben..

succes.. liefs mij

Terug
Bovenaan