*** GLITTERCHICKS *** part one

Hoi lieve meiden!!!

hier ben ik weer van lang weggeweest. We zijn vannacht teruggekomen van vakantie en vandaag heeft tot nu toe 't internet er weer eens uitgelegen.
Na flink wat bijleesvoer kan ik dan nu eindelijk reageren.

Allereerst maar beginnen bij 't goede nieuws, Margot....van harte meid!! Wat een vruchtbaar stel zijn jullie zeg! Voor zover ik altijd begrepen heb is het een heel goed teken als je veel last hebt van kwaaltjes zoals misselijkheid en vermoeidheid, dat duidt op de aanwezigheid van veel hormonen. Dus ik hoop voor je dat je je goed beroert voelt, haha!! Alle gekheid op een stokkie, zoals al eerder is gezegd, 3 keer is scheepsrecht, nou blijft die kleine rijstkorrel gewoon lekker zitten IN je baarmoeder!! Vanuit Bavel wordt d'r in ieder geval weer hard voor geduimd! Hopelijk kunnen jullie er gauw echt van gaan genieten! Het is je gegund!!!!!!!!!!

Hmmmmm, en dan de andere meiden die weer van die rot duivels op bezoek hebben gehad. KLOTE!!! Dat omschrijft het denk ik prima.
Uiteraard kan ik niet weten hoe jullie je voelen, maar ik kan me zo voorstellen dat de teleurstelling toch telkens weer groot is.
Vast zal het bij jullie ook gauw raak zijn, maar wat zou je graag willen dat dat NU is.
Ik wens het iig voor jullie dat jullie ook gauw zwanger mogen worden! Samen zwangeren was tenslotte ons doel. Ennuh......ik moet nog maar 17 weken, dus opschieten dames!!!

Tsja, ik ben dus alweer 23 weken zwanger. Time flies als een dolle!!
We hebben een heerlijke vakantie gehad met als enige teleurstelling...geen aanzoek.
Lekker liggen zonnen/relaxen/eten/lezen etc etc. Kort samengevat genoten van het goede leven.
Er is geen ontkomen meer aan, m'n buik is nu dik! Geen mens kan nog anders denken dan dat ik zwanger ben.
Leuk, heel leuk, maar toch ook soms al een beetje lastig.
Ik zie er erg tegenop om weer te gaan werken. Zal zwaar gaan worden die laatste 3 maanden, maar ja, t'is nie anders.

We hebben  vandaag van de zus van m'n vriend 2 vuilniszakken met kleertjes gekregen (die zij weer via via had gekregen). Van maat 50-56 t/m 80, oftewel wij zijn onder de pannen voor 't eerste jaar.
Ongelofelijk maar waar, alles ziet er uit als nieuw en helemaal mijn smaak.
En alles voor een............ (de zus van m'n vriend weet niet wat 't wordt maar ze heeft ons dit gegeven met de uitleg, hou het gewoon tot na de bevalling, als het toch niet voor het geslacht is van 't kindje wat wij krijgen mogen we t teruggeven)
Hmmm, twijfel nog steeds of ik 't jullie zal vertellen wat 't is. Ben toch stiekempjes bang dat er iemand kan meelezen die ik ken, snappie.
Er moeten nog een paar kleine dingetjes verandert worden qua indeling van de slaapkamers maar dan kan ik toch al wel over een kleine 2 weekjes aan de slag in de babykamer.
Heel veel zin in!!

Oh ja, voordat ik dat vergeet te vertellen. Dat randjefietsen....?!?! Begrijp ik 't goed dat dat inhoudt dat je na de daad als vrouw nog moet klaarkomen? Om te bevestigen dat 't misschien echt werkt......dat is bij mij iig wel het geval geweest.

Ik heb zojuist trouwens weer een poging gedaan om hier een foto te plaatsen maar het lukt echt niet.
Als ik op dat plaatje rechts van de smiley druk komt er iets te staan over een url browser ofzo. Weet iemand wat ik dan moet doen?!?!
Misschien zet ik toch maar een foto op m'n hyves. Die moet dan toch ook te zien zijn voor niet hyvers?!?!
Nou ja, eerst nog maar eens kijken of het hier niet toch kan?!

Zo weer een lekkere lange mail, sorry!
Oh ja, begin dinsdag met zwangerschapsyoga en donderdag met een borstvoedingscursus.....ben benieuwd, hou jullie weer op de hoogte.
Vrijdag weer naar de vk en 25 juli hebben we weer een pretecho.

Ladies, dikke kus voor jullie allen!!!!
Liefs, prinses

Heb net m'n profielfoto op hyves veranderd in eentje van de vakantie, dus mét dikke buik!
X prinses

he lieverds!

daar was ik weer na een zeer zwaar weekend!hihi..
TT in assen kennen jullie wel he?
marije wel!! hahaha mijn geboortedorp is daar vlak in de buurt en daar heb ik altijd gewerkt in een cafe/restaurant. dit jaar dus vrij!!!!( met tt werkte ik er altijd)
dus het hele weeknd daar geweest! geslapen bij mijn vader,mijn zusje was er ook dus zeer geslaagd!!! de mensen wat allemaal van de baan afkomt,komen veel door het dorp heeen en blijven dan plakken op het terras! super feest!
nu erg brak....... haha maar wat rossia ook al zei..nu kunnen we nog ff flink feesten!
dus dat hebben we gedaan! rossia ook leuk weeknd gehad?je had ook allemaal feesten in de stad?

judith wat lief dat je ff langs kwam wippen! snap wel dat je niet veel meer te melden hebt!maar toch lief als je af en toe een berichtje achterlaat hoor!
dus alweer bijna 20 week!!! jeetje wat gaat die tijd hard!!

go bijna vakantie! nou lekker uitrusten he? hoe gaat t verder met je?

melanie,dus de duivels zijn nu echt doorgebroken... gatver!!! balen hoor!
en ellepel wat heb jij nou weer!! wat vreselijk vaag zeg! en dag 25 wel heel erg vroeg he? kan t echt geen innesteling zijn??maar je temp is ook niet erg positief he?
balen hoor!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt! en benieuwd wat de HA gaat zeggen.
rare lichamen soms he?
madootje!!! ben je nog steeds op vakantie?

nou goed verder niks nuttigs meer te vertellen... zit nu druk in mijn klus weken! altijd goed he!! haha
nou meiden hopen op snel wat glitters weer he? is weer te lang geleden!!!

xxx

he prinses!!

ga direct ff kijken zo na je foto!!
dus een heerlijke vakantie gehad! zonder aanzoek helaas....
maar wel lekker genoten met zijn drietjes!!hihi
en echt wat gaat die tijd snel he?ongelooflijk soms gewoon..

nou ga ff hyves loeren!xx

He Prinses, wat een mooie foto!!! En ik las dat je donderdag jarig was, dus nog van harte ! En al were 23 weken, wanneer ga je met verlof? 4 of 6 weken van te voren? In die resterende 17 weken gaan wij gewoon zwanger worden hoor!

Suus, wat lekker dat je gefeest hebt. Nu lekker sexytime, ook priiiima!

Bij mij inderdaad vaag, gisteren na mn berichtje keihard gejankt (m.n. om onregelmatigheid). Had veel zelfmedelijden .  Als je met een behuild gezicht gaat slapen, word je nooit echt lekker wakker. Maar nu voel ik me best weer prima.

En nu...eens even kijken of de Spanjaarden de Duitsers echt af gaan maken

oja prinses nog van harte!!!
had je ook  al op hyves gefeliciteerd.
maar echt een super mooie foto hoor!!! heel mooi!! wil ik ook op mijn hyves!!hihi..

ellepel nu nog niks doorgebroken?
ik heb ook wel eens zelfmedelijden...hihi heerlijk gewoon ff een potje janken
maar idd niet moeders mooiste de volgende dag!! hihi
maar erg vreemd hoor allemaal bij jou..hopen op snel een beetje duidelijkheid

Prinses, wat fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad. Heb je foto ook al even bekeken. Ziet er mooi uit hoor! Een hele mooi buik, daar kan ik wel jaloers op worden. Jammer van de aanzoek. Had je dat zo gehoopt of had je een vermoeden??

Ellepel, nog steeds geen dijken doorgebroken dus. Maar je temperatuur voorspelt inderdaad nog niet veel goeds. Ik kan het maar gewoon niet begrijpen! Ben benieuwd wat je huisarts deze week gaat zeggen.

Suus, wel van de TT gehoord, maar nooit geweest. Ik kan wel indenken dat het een groot feest is! Wij hebben van vrijdagavond tot net 3 festival dagen gehad hier. Met allemaal bekende en onbekende bands en optredens. Ik noem het altijd 3 dagen Koninginnedag. Ik heb het er nu nog het nog kan ook echt van genomen hoor!! Resultaat is dat ik echt gaar en kapot ben nu. Heb geen voeten meer over en nog even een gezellig biertje gedronken.

De laatste wachtweek is aangebroken. Hoop dat de week lekker snel gaat. Ben wel weer toe aan een weekend....

Zo meiden, ik ga weer verder voetbal kijken. Gaat de goede kant op met de Spanjaarden...

dikke zoen Rossia

Heey meiden

oooo ellepel...... wat enorm k...... zijn de dijken inmiddels al doorgebroken? wat is dat nou he?? heel vreemd..... sterkte!
Rossia hoe voel je je verder?
Go: Hoe is het verder met jou??
Suus: Succes met de sexytime!!! laten we hopen op glitters van jou!!!!!
Princes: Wat een mooie foto! Geniet van je zwangerschap! Wat gaat de tijd toch hard he??

Nou meiden hier nog geen nieuws.... Wel het hele weekend beetje buikkrampen verder nog helemaal niks!

Tot snel
Liefs Wil

Terug
Bovenaan