*** GLITTERCHICKS *** part one

Hoi meiden,

bedankt voor jullie leuke reacties op mijn foto. Kan me voorstellen dat het ook best moeilijk is om mij zo zwanger te zien. Dat willen jullie tenslotte ook zo graag.
Geduld is een schone zaak, jullie tijd komt écht!!
Zit nu op m'n werk trouwens, er is een patiënt uitgevallen....dacht ff kijken hoe het bij de dames gaat, maar t is nog rustig.
Ellepel al nieuws?!

Oh ja, Rossia, ja ik hoopte erg op een aanzoek. Stiekempjes dacht ik dat hij 't van plan was omdat hij de erkenning pas na de vakantie wilde regelen, maar helaas wats dat dus niet de reden.
Hij lijkt maar totaal geen haast te hebben om ons kindje te erkennen, niet leuk, maar ja wat doe je d'r aan?!
En trouwens ff  iets heel anders  als ik jullie was zou ik toch wel een beetje kalm aan doen met zo veel drinken. Uiteraard moet je 't er nog van nemen, maar van de andere kant is toch bekend dat door alcoholgebruik je minder snel zwanger wordt?!
Dus, Ros, nou je ff inhouden, veel sexen en snel zwanger worden!!!!

Nou, ik ga weer ff wat doen! M'n zwangerschapyoga is trouwens verplaatst van de dinsdag naar de vrijdag, dus a.s. vrijdag m'n eerste keer! Ben benieuwd, geen idee wat ik er van kan verwachten. Hebben de andere zwangeren zich al ergens voor opgegeven?

Liefs, prinses (en haar kleine prinses(je))

WOEHOE PRINSES KRIJGT EEN MEISJE!!!!
Onze eerste echte glitterchick!!   Wat leuk, te gek gaaf en cool!!

NOD's!!!!  

Wil                                 02-07         6e ronde         1e kindje

Madootje             08-07       6e ronde       1e kindje

Rossia                      08-07         7e ronde         1e kindje
Suus                           18-07           7e ronde       1e kindje

Melanie                 23-07           7e ronde        1e kindje
Ellepel                        ?                       8e ronde        1e kindje

zwanger!!!

Prinses                 1e kindje  (2e ronde)        uitgerekend: 26-10-2008   van een meisje!!

Judith                     1e kindje  (4e ronde)        uitgerekend:  02-12-2008
Monatoetje     09-04      (5e ronde)         uitgerekend  : 17-12-2008

Marije                   2e kindje  (4e ronde)       uitgerekend: 04-01-2009
Margot                 2e kindje (1e ronde(       uitgerekend: 26-02-2009            

wachtbankje

Oh Prinses, wat cool! En het wordt geen prinses maar koningin, want ze immers de eerste die geboren gaat worden. Jaaaaaaa, leuk!

Even een update over mij. Gisteren geen gekleurde afscheiding, vanmorgen 36,84. Voor mij te laag voor een zwangerschap. Ook borsten nog wat geslonken. En bij inwendig onderzoekje van mezelf weer heel weinig lichtbruine afscheiding. Het echte doorbreken moet dus nog komen, maar gaat dus gebeuren.
De vraag is dus wanneer en hoe lang mn cyclus uiteindelijk is geweest. De ovutesten zijn besteld, die zal ik binnenkort ontvangen. In ieder geval hebben we in Spanje wel goed geklust, maar gewoon niet raak. Tja, helaas maar waar.

Nou Wil, jij morgen je NOD toch? Hopelijk heb je van het weekend bandenpijn krampjes gehad.

En is  Madootje al terug? Vrijdag NOD, volgens mij. Bij jou al een voorgevoel???

Lieve meiden, zodra de dijken doorbreken kan ik mn nieuwe NOD berekenen en dan pas ik m wel aan.

Kus!

Typisch geval van oooooops foutje bedankt!!
Ik wilde eigenlijk onder m'n mail zetten prins(esje) maar het is per ongeluk prinses(je) geworden.
Ahum.....hoe lul ik me hier nou weer uit?!?!?!

Oke oke, jullie weten het nu, maar beloof me allen plechtig, geen woord hierover op mijn hyves!! Als dit uitkomt vermoord m'n vriend me!

Maaruh......GAAF HE!??!?!?!?!

Dikke  kus, prinses

wauwie prinses wat geweldig super gaaf zeg!!!!
wij zeggen helemaal niks op hyves!!!
maar moest erg lachen om je oops foutje bedankt!!hihi helemaal super een klein koninginnetje!!!

bijna op de 700 berichten he? deze week maar op naar part 2!
hmmm ellepel...laat de duivels nu ook maar komen he? hier heb je ook niks aan...
gedonder elke keer weer he? $##@! cyclussen...
dit word een glitterweek!!! ik voel het aan mijn water!! kom op meiden!!!!

truste!! xxx

Hallootjes

O prinses wat super leuk!!!!!!!!!! Ik zal niks zeggen op de hyves echt niet!!!! maar wat ontzettend gaaf!
Ellepel: hoe is he nu met jou? inmiddels de dijken al doorgebroken? als ze dan toch komen dan maar zo snel mogelijk of niet? dit is helemaal frustrerend.

Vannacht werd ik om 2 uur wakker... had enorme ongipijn... dus ikke naar de wc even geplast nog een paar  krampen en voor de rest niks..... ongi pijn is over en ook nog steeds niks??? dacht nu zullen ze wel gekomen zijn..... maar nog niks, dat is toch wel raar?

Hoe is het met de anderen??

Liefs Wil

ohhhh wil wat maak je het spannend!!!duim duim duim..
wat denk jezelf eigenlijk?goed gevoel over?
wat is het trouwens ontzettend warm he? klaag klaag...nooit goed he?
morgen nog warmer!!!! kunnen de zwangeren het een beetje trekken de hitte?
prinses is natuurlijk wel wat gewend na de heerlijke vakantie!
nou ga aan t werk! xxx

Terug
Bovenaan