GO, heb je getest?

A

Anoniem

Guest
hey go,

ik kom constant zien op het forum om te zien of je al iets meer weet.
Ik duim echt voor je dat het deze keer wel gelukt is.
Zo heb ik ook een beetje meer vertrouwen om het deze keer tot een goed einde te kunnen brengen.

laat ons iets weten e, groetjes

Hoi Elkie,

Ben ik weer na een weekend vol spanningen.
Kon het vrijdagavond bijna niet volhouden om niet te testen.
Maar toch kunnen wachten tot zaterdagochtend.
Helaas, negatief.
Keek ik zaterdagavond op de test, was er toch een vaag streepje verschenen.
Je kunt het weer niet erg goed zien, maar het is er wel. Alleen pas na een aantal uren.
Vandaag naar de dokter geweest (moest er voor iets anders zijn), dus meteen gevraagd hoe het zit.
Daar ook een test gedaan, negatief.
Moet volgende week maandag terugkomen. Maar zij zei ook, als er iets verschijnt is dat ook niet voorniks.
Het kan namelijk ook voorkomen dat het niet via de urine te testen is, maar alleen maar met het bloed. Dus volgende week maandag terug naar de huisarts en testen.
Anders een bloedonderzoek. Ik ben dan ook 2 weken overtijd.
Vandaag 1 week overtijd, geen verschijnselen van een ongi, dus ik wacht geduldig maar af.
Doe zaterdag denk ik een volgende test. (Ik houd het toch niet vol tot volgende week maandag).
Ik weet niet meer wat ik voel, denk zelf wel dat ik zwanger ben, heb ook een bloeding gehad en nu overtijd. Maar ja, de testen geven steeds negatief aan.

Liefs, Go

PS Bedankt voor je interesse in me, geeft me een fijn gevoel! Thanks!

He Go,

Erg he die spanning!Ik heb precies maar dan ook echt precies het zelfde als jij.Ben nu 3 dagen over tijd zeg maar.
Ik heb inmiddels meerdere keren getest,eerst met een kruidvattest,hier zag ik naar 2 uur een duidelijk maar dun streepje op.Beetje laat maar hij stond er.Maar ja is niet betrouwbaar zeggen ze dus zaterdag nog een test gedaan,nu van de apotheek een huismerk.Hierop kwam ook pas naar lange tijd een streepje op te staan.Ook weer niet binnen de tijd die er voor staat op de bijsluiter!Nou dan weet je het toch niet meer...Ik voel nog helemaal niets in de richting van ongi worden,maar wel dat ik met vlagen heel erg misselijk ben en 1 borst is aan de zijkant wat pijnlijk.Aan de hand van die verschijnselen denk ik elke keer weer,ja het is echt zo.....Maar ben ook zoooo bang dat mijn hoofd mij gek maakt.Zou ik weet niet wat doen voor duidelijkheid.Las dat jij tot volgende week moet wachten...nou knap als je dat kunt hoor,weet niet of ik dat uit zou houden,maar ja wat moet je anders....Raar dat ze bij de dokter zeiden bij jou dat een streep een streep is...terwijl er op de bijsluiter staat dat het dan niet meer betrouwbaar is.Wie moet je dan geloven he....Nou meid ik wens je sterkte toe...weet dat je dat wel kunt gebruiken en hoop dat we allebei snel uit ditzelfde schuitje komen zeg maar.

Groetjes Ilona

Ilona, gek wordt je van die onzekerheid he!
Maar als ik zo je klachten hoor, kunnen die wel op een zwangerschap duiden.
Ik heb het ook met een borst, die doet een beetje pijn. Ook gevoelige tepels.
Maar ja, misschien wil ik deze kwaaltjes wel hebben, dan zou het kunnen duiden op zwangerschap.
Dat die dokter zei, streepje is een streepje, bedoelde ze (de assistente) denk ik, het komt er niet voor niets te staan. Ze zei natuurlijk niet dat dit een zwangerschap moest zijn.
Tot maandag duurt natuurlijk erg lang, hoop dat ik tot zaterdag kan wachten met een eigen test te doen, anders zit ik heel het weekend na te denken en te verlangen tot het maandag is. Ze zijn ook iedere keer zo duur, die testen.
Probeer er nu ook maar niet al te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt ook niet echt.
Je fantaseert toch over hoe het zou zijn met een kleine in je leven.
Wens jou ook veel geduld toe!
We keep in touch.

Liefs, Go

Hey Go,

Leuk weer van je te horen.We hebben allebei een beetje de zelfde klachten en de zelfde uitslagen, grappig eigenlijk.
Ik heb vandaag mijn huisarts gebeld en die ass. zei ook tegen me dat als er niets aan de hand zou zijn er zelfs na dagenlang bewaren van een test niets veranderd.Dus dat er een grote kans is dat het wel positief is.Maar goed geeft nog niet de duidelijkheid die je nodig hebt.Ga donderdag even naar de arts om me daar te laten testen.Moet het gewoon zeker weten!
Ook ik heb het hoor dat het echt constant door mijn hoofd speelt,om gek van te worden!Betrap me er al op dat ik een prenatal binnenstap om even te snuffelen haha.Maar goed nog even geduld nog...word beloont toch zeggen ze...Hopen dat dat zo werkt voor jou en voor mij.
Toi toi toi,

groetjes ilona

Hoi Ilona,

Dat gevoel heb ik dus ook. Als er niets aan de hand is, verandert er niets. Dan verschijnt er toch niets, ook niet na een paar uur of een dag een vaag streepje.
Ik doe het mezelf niet aan om al baby-zaken binnen te lopen.
Dat komt doordat ik pas een miskraam heb gehad, en dat nog iets te emotioneel is.
Maar ik deed het ook hoor, bij de eerste zwangerschap. Leuk is dat he!!!
Leuk je weer te kunnen spreken.
Spannend is het he!
In ieder geval succes donderdag bij de huisarts, maar misschien spreek ik je voor die tijd nog (hoop het wel).

liefs,   Go

hoi ilona en go....

ik ben dus echt geen dokter ,maar zoals ik bij jullie lees en vaker van andere hier hoor dan is het toch gewoon een streepje is een streepje!!!!!en een streepje is toch gewoon keihard zwanger of niet???!!!!!ik hoop het echt voor jullie!!!
we zullen maar zo denken alles komt goed!!!

Hey Go,

Leuk zo dat kletsen,voel me net een lotgenoot hah terwijl het ook heel leuk zou moeten zijn nu,de meeste die over tijd zijn weten ook echt of ze zwanger zijn ja of nee en wij zitten in de "twijfelzone" zeg maar.
Las dat je een miskraam gehad hebt en heb dit zelf niet meegemaakt dus kan niet zeggen,weet hoe je je voelt, maar dat lijkt me echt verschrikkelijk.Ik kan me er dan ook wel iets bij voorstellen dat je inderdaad nu niet graag die confrontatie aan wil gaan in bijvoorbeeld een babywinkel.Er komen daar zowiezo veel gevoelens naar boven als je daar bent laat staan in jou situatie.
Is dat erg recent of niet?
Ik hoop echt voor je dat het deze keer wel een mooie zwangerschap mag gaan worden.
Pff is morgen pas woensdag...elke dag wachten is er 1 te lang lijkt het nu.Maar ik mag niet klagen want jij moet het nog tot maandag volhouden...Laten we duimen voor elkaar!Hebben we hard nodig.
raar zo contact met een eigenlijk vreemd persoon,die hetzelfde voelt als dat je zelf voelt vind je niet.
Maar goed het helpt wel en dat is het meest belangrijke denk ik.
Nou wens je een goede dag toe,verzet je gedachten zoveel mogelijk,probeer ik ook morgen drukke dag dus dat moet helpen.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan