GO, heb je getest?

Hoi Ilona,

Ik kijk gewoon af en toe in het forum en mail dan iedereen.
Komt ook omdat ik er zo mee bezig ben.
Nog 1 dagje werken morgen en dan weekend............eindelijk.
Spreek je morgen wel weer.
fijne avond!!!

Liefs, Go

Ha Go,
Ik was je verhaal hierboven aan het lezen van je miskraam, je wilt het geloven of niet....
zo is het bij mij ook gegaan 3 jr. terug.
Ik ben ook gecurateerd en had erna een cyclus van 6 weken. Die moesten we afwachten voordat we weer mochten beginnen. Die cyclus erna heeft ook 6 weken geduurd (in die werd ik ook weer zwanger) daarom was ik ook 2 weken te vroeg bij de gyn. (ander verhaaltje!) Dus waarschijnlijk zul je nu ook een lange cyclus(6,5 wk)  hebben, je lichaam is van stag van die curratage. Dus waarschijnlijk zul je ma. bij de dokter dan wel een positieve uitslag hebben, want dan ben je 2 wk overtijd niet?? En is dus waarschijnlijk je NOD. Of misschien moet je nog even wachten tot je 2,5 week overtijd bent !!
Hopen dan dat je aflopen week ook royaal geklust hebt??
Ik vindt het nog wel altijd raar vinden dat je niet terug bij de gyn. mag komen.....
raar dat ze overal in Nederland anders werken wat dat betreft.
Misschien waren die steken toch een eisprong??? ooooo ik duim voor je!!
En ik lees hoe je verhaaltje afloopt en ik hoop positief.
Vooral na een miskraam helpt het je weer goed door te leven als je weer opnieuw zwanger bent. Tenminste dat is bij mij altijd een grote steun geweest dat ik weer ergens naartoe kon leven. Maar vergeten doe je het nooit. Want als dat goed was gegaan zou hij/zij nu ong. 3 jr. zijn. In november was ik dan uitgeteld en in die tijd denk ik er altijd weer aan. Maar nu heb ik een mooie lieve dochter en die had ik anders niet gehad! alles heeft een rede denk ik altijd maar.
Poeh heel verhaal....
Heb je were wat te lezen op je werk....hihihihihihhi
Groetjes Nessie

Hoi Nessie,
Wat een verhaal inderdaad.
We hebben de laatste 2 weken eigenlijk niet geklust, mijn man heeft nogal veel pijn aan zijn nek en schouders (dokters denken waarschijnlijk een nekhernia). Dus ja, je hebt er toch een man voor nodig.
De enigste keer dat we het wel gedaan hebben, is die avond toen ik die steken had (hopelijk was dat dan de eisprong, want dan ben ik misschien zwanger).
Daarna helaas niet meer geklust.
Ik weet gewoon niet meer wat ik moet denken.
Voor mijn gevoel ben ik echt zwanger, heb allerlei verschijnselen, maar ja, we weten ook dat je lichaam je goed voor de gek kan houden.
Morgen test ik zelf en maandag naar de dokter.  

Liefs, Go

PS Je vergeet inderdaad de miskraam niet, maar zwanger zijn helpt je er wel doorheen, dat ben ik met je eens.
Alles goed met jou?

Ha Go,
Wie weet is je gevoel toch goed.....
Ik dacht misschien heb je wat aan mijn verhaal, maar misschien ook niet want iedereen is anders en hoeft niet hetzelfde te lopen.  
Morgen suc6 met testen en ma. bij de doktor.
Laat je het weten??

Ikzelf moet ook nog even wachten tot morgen.....zit ook nog
in de zenuwen. Vandaag weer geen regels!!!
Als het morgen er nog niet is gooi ik er ook weer
een test tegenaan en hoop op positief.  
Nessie  

Tuurlijk laat ik iets weten, alleen wel pas maandag.
Hoop van jullie ook jullie verhalen te kunnen lezen.
Liefs, Go

Terug
Bovenaan