GO, heb je getest?

Ilona, nog 1 dagje wachten.....gelukkig niet meer zo lang.
Fijn inderdaad, om zo met iemand te kunnen kletsen die hetzelfde meemaakt en voelt.
Je vroeg me naar mijn miskraam, deze heb ik gehad in september 2005.
Ik ging voor de eerste echo (was toen 10 weken) en toen zagen ze dat het vruchtje het formaat had van 7 weken en nu niet meer leefde.
Het kwam er bij mij niet vanzelf uit, dus ben ik gecurrateerd.
Daarna werd ik pas weer ongesteld na 6 en een halve week.
Toen mochten mijn man en ik het weer proberen.
Dit is dus de eerste maand, dus ik weet het echt niet.
Misschien is mijn cyclus wel helemaal van slag door die curratage, want toen ik in mei 2005 met de pil gestopt ben, was ik meteen de eerste maand zwanger (dus een cyclus van 28 dagen). Ben nu al negen dagen overtijd. Ben zo benieuwd.
Ik wacht zelf niet tot maandag, zaterdagochtend doe ik in ieder geval een test en dan maandag naar de dokter, ongeacht wat er zaterdag uitkomt.
Anders denk ik er namelijk heel het weekend aan. Niet leuk.
Kun jij eigenlijk ook overdag mailen of niet?
Ik kan alleen maar overdag mailen, heb zelf thuis geen internet.
Ik hoor je...........

Liefs, Go

Beste Ilona en Go (maar jij kent mijn verhaal al),

ik ben niet meer zo zeker van de stelling "een streepje is een streepje" Ik heb dus ook al zeker tot drie keer toe een heeel vaag streepje op mn test gehad afgelopen weken, en dat streepje werd duidelijker na een paar uur. de huisarts zag ze ook en zei ook dat er dan grote kans was dat het positief was. Maar ook na ruim een week nog steeds geen vette streep, sterker nog bij de huisarts was de test zelfs negatief. Ik kan dat verschijnen van die lichte streepjes ook maar niet uit mn hoofd zetten, maar geloof er niet in zolang het geen duidelijke streep wordt.heb helaas ook op deze zelfde site verhalen gelezen van meiden die na de voorgeschreven tijd een streepje kregen maar later toch gewoon ongi werden.
sorry dat ik het zo schrijf, en wil je niet je hoop ontnemen, maar ik weet zo goed wat je voelt omdat ik ook al 2 weken in hetzelfde schuitje zit en mn hoofd al helemaal op hol geslagen is. Ik heb mezelf nu teruggefloten, want kon nauwelijks meer ergens anders aan denken en dus normaal functioneren. toch een beetje zelfbescherming om er nu niet meer aan te denken dat het streepje wel positief moet betekenen.
Ilona en Go, ik duim zo hard dat bij jullie het streepje na een paar dagen wel duidelijk zal zijn en dat ik gewoon iets geks heb met die testen.

duim duim duim

Liefs,
Danielle

Hoi Daantje, leuk je weer te horen.
Ik ben het ook zeker met je eens dat je je niet op die streepjes moet blind staren, het kan ook helemaal niets betekenen.
Verder misschien voor jouw een idee: een bloedtest.
Mijn dokter gaat maandag een test doen, mocht deze negatief zijn, mag ik in het ziekenhuis binnenkort een bloedtest laten doen (zou dan 2 weken overtijd zijn).
Het kan namelijk ook voorkomen dat je via de urine geen HCG kan opsporen, maar alleen via het bloed.
Misschien dus ook iets voor jou om aan je huisarts te vragen.
Ik wil er zelf ook niet al te veel mee bezig zijn, maar ik kan het niet helpen.
Wel weet ik ook dat het goed kan zijn dat ik niet zwanger ben.
We kunnen alleen maar afwachten..................
Ik duim voor je, meid!!!!!!!!!!!!!

Liefs, Go

Hey Go en Ilona's,
hoe is het met jullie?
hier nog steeds volop onzekerheid. Om gek van te worden he. Kunnen jullie ook bijna nergens anders meer aan denken?
soms wou ik dat die testen gewoon niet bestonden, dan kon je ook niet van die vage hebben...hehe

ik duim voor jullie door,

Liefs,
Daan

Hoi Daan,
Begrijp precies wat je bedoelt. Het wachten duurt lang, vooral overdag.
's avonds heb ik genoeg afleiding, maar tijdens het werk...............niet.
Dan ben ik blij dat ik jullie kan mailen.
Voor jou natuurlijk ook succes!!!!
Liefs, Go

Hoi meiden!!

Ik ben onderussen al 11 weekjes zwanger, maar word gewoon doodzenuwachtig van jullie berichten!! Kom op, doe eens een duidelijke test!!!! De beide ilona's, go1 en dan30, allemaal!!!

liefs janine

Hoi Janine,
Ik zou willen dat hij positief werd, dan was ik ook heerlijk zwanger,
net als jij!! Duim maar voor me.
Hoe is het me je?
Liefs, Go

Ik duim al dagen voor jullie en hou jullie berichtjes goed in de gaten. Ik reageer hier niet altijd meer omdat ik nu bij de lucky basterds hoor, maar soms MOET ik gewoon nog ff. hihi

Echt ik hoop zo dat jullie allemaal gewoon zwanger zijn, wat ik overigens ook denk hoor, door die streepjes.

Ik duim wel weer verder

liefs janine

Terug
Bovenaan