A
Anoniem
Guest
Ilona, nog 1 dagje wachten.....gelukkig niet meer zo lang.
Fijn inderdaad, om zo met iemand te kunnen kletsen die hetzelfde meemaakt en voelt.
Je vroeg me naar mijn miskraam, deze heb ik gehad in september 2005.
Ik ging voor de eerste echo (was toen 10 weken) en toen zagen ze dat het vruchtje het formaat had van 7 weken en nu niet meer leefde.
Het kwam er bij mij niet vanzelf uit, dus ben ik gecurrateerd.
Daarna werd ik pas weer ongesteld na 6 en een halve week.
Toen mochten mijn man en ik het weer proberen.
Dit is dus de eerste maand, dus ik weet het echt niet.
Misschien is mijn cyclus wel helemaal van slag door die curratage, want toen ik in mei 2005 met de pil gestopt ben, was ik meteen de eerste maand zwanger (dus een cyclus van 28 dagen). Ben nu al negen dagen overtijd. Ben zo benieuwd.
Ik wacht zelf niet tot maandag, zaterdagochtend doe ik in ieder geval een test en dan maandag naar de dokter, ongeacht wat er zaterdag uitkomt.
Anders denk ik er namelijk heel het weekend aan. Niet leuk.
Kun jij eigenlijk ook overdag mailen of niet?
Ik kan alleen maar overdag mailen, heb zelf thuis geen internet.
Ik hoor je...........
Liefs, Go
Fijn inderdaad, om zo met iemand te kunnen kletsen die hetzelfde meemaakt en voelt.
Je vroeg me naar mijn miskraam, deze heb ik gehad in september 2005.
Ik ging voor de eerste echo (was toen 10 weken) en toen zagen ze dat het vruchtje het formaat had van 7 weken en nu niet meer leefde.
Het kwam er bij mij niet vanzelf uit, dus ben ik gecurrateerd.
Daarna werd ik pas weer ongesteld na 6 en een halve week.
Toen mochten mijn man en ik het weer proberen.
Dit is dus de eerste maand, dus ik weet het echt niet.
Misschien is mijn cyclus wel helemaal van slag door die curratage, want toen ik in mei 2005 met de pil gestopt ben, was ik meteen de eerste maand zwanger (dus een cyclus van 28 dagen). Ben nu al negen dagen overtijd. Ben zo benieuwd.
Ik wacht zelf niet tot maandag, zaterdagochtend doe ik in ieder geval een test en dan maandag naar de dokter, ongeacht wat er zaterdag uitkomt.
Anders denk ik er namelijk heel het weekend aan. Niet leuk.
Kun jij eigenlijk ook overdag mailen of niet?
Ik kan alleen maar overdag mailen, heb zelf thuis geen internet.
Ik hoor je...........
Liefs, Go